• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Reisverslag Thailand Augustus 2026 - Samui69

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze danst in ieder geval topless, dus daar geen uitdaging. Wat mogelijk een uitdaging kan zijn is een barfine. Ze heeft een Thaise vriend en wordt iedere nacht na sluiting opgehaald. De afspraak is barfine voor diner of party, niet voor seks. Ik weet van haar zelf dat ze zich daar lang niet altijd aan houdt. Dus wat houdt je tegen om niet te gaan? :)
Hmmm.... Ik kan geen excuus bedenken om niet te gaan 😁.
In die wereld, zeker als ze zelf al aangeeft "uitzonderingen" te maken, is het waarschijnlijk een kwestie van geld. Maar dan komt de vraag of het de gevraagde vergoeding waard is. En dat zal bij menig man worden bepaald door de kleine hersenen 😜.

Al met al zijn het leuke verslagen van je Samui69! Naar mijn mening een zeer welkome toevoeging aan het forum.

kan ook gewoon zo zijn, dat ze je gewoon leuk vind. Vaak genoeg mee gemaakt. Draait niet altijd alleen om geld.
Mijn reactie gaat specifiek over Baitoey. Die gaat 100% niet gratis mee,. mede omdat ze geen risico neemt in relatie tot de afspraak die ze heeft met haar Thaise bf. Ja, ze zal je leuk moeten vinden (is in mijn geval aan de hand, anders sowieso redelijk kansloos) maar in haar geval zal er altijd geld aan de te pas moeten komen.

En ja, er zijn freebees. Ik heb ze meegemaakt, maar liever laat ik ze links liggen. Geld is maar geld en ik ben niet op zoek naar complicaties (dan zou ik wel een vriendin zoeken) en wil het overduidelijk een zakelijke overeenkomst houden.

@Bad Man: ik wil niet dat je valse hoop krijgt aangaande Baitoey waar het hier over gaat haha.

Fausto heeft gelijk dat er sporadisch freebees te vinden zijn.
Ik zou er niet naar op zoek gaan in dat wereldje. Iets met speld en hooiberg.

Nog wat extra:
Ik heb haar ooit gesproken toen ze net terug kwam van een trio. (met Baitoey small tits, wat een combi haha) met een Duitse klant. Dat bracht beiden 6k in baht.

Dag 22, donderdag 27 augustus

Ik sla mijn ontbijt over. Rond 11 uur meld ik mij bij het zwembad. Het is best goed toeven in Travelodge. De gast achter de bar herkent mij van vorig jaar. Hij vraagt letterlijk: where is your friend, daarmee dus JW bedoelend. Goed geheugen.

Ik stuur Lisa (#391in Palace en ooit mijn redder in Patong) een berichtje of ze vanmiddag even langs wil komen om wat geld op te halen. Natuurlijk snapt ze best dat ze daar dan haar beentjes voor moet openen.

Maar ze reageert pas rond half 8 in de avond. Wel maken we dan een nieuwe afspraak met dezelfde voorwaarden voor de dag van morgen. Als ze op tijd wakker wordt overigens. Dus ook hier weer precies nul garantie. Vaak zat denk ik dat ze luier zijn dan gek op geld.

Tot half 8 ben ik druk geweest met van alles en nog (n)iets. Ik doe ook nog een korte wandeling naar Soi 6, maar nee, het kan mij weer niet bekoren. Hebben we hier een meelezer die wel de magie van Soi 6 kan uitleggen?

Ik start weer bij Top Gun. Pat is er niet. Dat vind ik niet zo erg. Ik heb inmiddels een 'bekende' kop aldaar en iedereen vindt mij als vanzelfsprekend Jai Dee. Ik krijg zelfs een knikje van Ploy, de plastic fantastic manager. Voor wat het waard is. Ik blijf er een half uurtje hangen. Lang zat.

Al redelijk vroeg ben ik op WS. Het zal 23 uur zijn geweest. Dan toch maar eens kijken in Bliss. Op zoek naar Pla #142. Ze is er en ja ze herkent mij ook. Ik krijg een heel aardige glimlach, maar ze is afhoudend. Geen idee waarom?

Mamasan Kut komt even melden dat Moon inmiddels weer is verkast naar Chick. Dat zou ze niet hoeven te doen natuurlijk, dus ze krijgt een goed bedoelde wai van mij. Geen drankje, daar is te veel voor gebeurt in het verleden. Ik vertel netjes dat ik volledig op de hoogte ben en dat ik blij ben dat Moon weer naar Chick is gegaan. Dat hoorde ze liever niet en weg is ze. Prima, ik kan haar missen als kiespijn. De heks!

Tijd voor Pla. Die overduidelijk op geen enkele wijze door heeft gehad dat ik wel interesse in haar heb. Ze lijkt fysiek wel op Moon. Wellicht dat daar de aantrekkingskracht vandaan kwam. Ze is erg leuk en als we een leuk en geanimeerd gesprek hebben en zij mij ineens op de bek pakt is een barfine daar. Ja, beste lezer, ik mag graag denken dat Pla mij op de bek pakte en niet andersom.

Pla verteld wat over haar leven. Ze komt uit Bangkok, natuurlijk een single moeder met dochter van 6. 3 oktober wordt ze 28.

Ook legt zij mij het bonus/commissie systeem uit. Ze verdient op een 10 dagen contract 18.000THB. Daar zitten wel voorwaarden aan vast. In die 10 dagen moet ze 2 barfines doen en 60 drankjes zien te verkrijgen. Pas daarna gaat er commissie van toepassing zijn. Ik heb altijd gedacht dat ieder drankje een commissie van 100 baht betekende. In Bliss in ieder geval dus niet. Dan mogelijk ook niet in Palace, Lighthouse, Shark en Fahrenheit (zelfde eigenaar)

Een rekensom leert dat Pla eigenlijk zelf haar salaris moet garanderen.

2 x barfine van 1000 en 60 drankjes aan 240 baht leveren de bar een omzet op van 16.400 baht. Iedere minuut te laat is een boete van 5 baht per minuut. Jezelf een barfine geven telt niet mee. Het leven van een gogogirl is niet easy.

Ik vraag maar niet of mijn barfine de 2e​ is. Iets zegt mij dat ze meer dan voldoende aandacht ontvangt. Ook de reden om lekker bij Bliss te blijven geeft ze aan. Ze gedraagt zich niet als #1, maar geeft aan dat ze het wel is. Ze moet er zelf om lachen. Ik houd daar wel van. Ik heb tijdens het gesprek met haar dan al lang ontdekt dat ze heerlijke borsten heeft om straks eens lekker mee te spelen. Het leven van een gogo bezoeker kan soms heel easy zijn.

Oh ja, gelukkig komt er een andere mamasan de barfine afhandelen. Ook zij gedraagt zich netjes. Ze geeft aan dat ik beter even 10 minuten kan wachten. Na middernacht is de barfine 500 baht lager. Ik ervaar het als aardig, maar dat maakt het niet minder triest dat de barfine voor middernacht dus 2500 baht is. Wat een bedrag! Die 2K is dat natuurlijk ook nog steeds. Het is wat het is, individueel veranderen we daar niets aan. Samen zouden we de power hebben om het te wijzigen, maar er is geen samen.

5 over 12 loop ik met Pla naar buiten. Ze lijkt in haar sas te zien. Soms merk, voel en zie je dat. Soms ook niet en dan weet je dat het een moeilijke wedstrijd gaat worden.

Ik heb dan al met haar afgesproken dat ik haar weer netjes terug zal brengen. Ik ga dan nog even door ;)

Ik kan nu definitief vaststellen dat het zaadje wat ik vorige week tijdens mijn 1e​ stint in Pattaya heb geplaatst, goed is gevallen.

Pla is echt fijn in bed. Ze doet haar best en levert op. Ik doe ook mijn best. Beffen van een dame die dat graag ontvangt is altijd top. Natuurlijk mag ze on top. Wat zou ik daar graag een foto van hebben gemaakt zeg. Ik durfde niet. Eigenlijk doe ik dat alleen met Moon en Pookie, foto's maken dan toch. Oh en inmiddels ook met Sachi.

We neuken zonder condoom. Ja, echt! Kan er niet trots op zijn, maar lekker was het wel.

Iets voor 2 uur lever ik haar weer af bij Bliss. Met een heerlijke zoen, voor de deur notabene. Niet iets wat standaard is. Ik heb haar Line en ik vraag haar gewoon af en toe eens te contacten. Ik weet nu al dat ik haar graag in mijn groepje van vaste dames zou willen hebben. Deels omdat ze er super leuk en lekker uitziet, maar vervolgens ook omdat ze erg grappig is in de omgang. Natuurlijk heb ik haar pas 2x meegemaakt. Iets zegt mij dat ik haar nog wel eens zal zien en in mijn bed ga hebben. Garantie tot de deur natuurlijk. Voor mij en voor haar!

Nu direct door naar Chick. Ik wil Moon gewoon naast mij hebben. Maar het wordt wat awkward als ook Looktan mij weer ziet. Looktan is 1 van de 8 BKK showdansers die 3 dagen per week in Chick de boel op de kop zetten. Vorige trip behoorlijk mee gezoend en niet met haar borsten gespeeld. Nu doen ik dat laatste alleen en blijft het zoenen uit. Nu is ze aangaande het zoenen terughoudender, maar overduidelijk heeft ze interesse in wat bijverdienen. Maar ze heeft ook door dat Moon speciaal is voor mij. Had ze dat vorige trip niet door. Ze vraagt of we elkaar zondag in BKK kunnen zien. Ik zeg uiteraard geen nee. Echter ik heb ook wel interesse in haar dansmaatje Nanny. Die zeer direct is en mij ook al haar borsten aanbiedt. Wat een wereld. Als ze zegt dat ze gisteren direct na de show met een customer van Chick mee ging naar zijn hotel, weet ik genoeg. Ondanks dat ze meiden werken als 'pretty", MC of showdanser, ze zijn blijkbaar gewoon beschikbaar. Ook nu nogmaals: wat een wereld.

Omdat Moon nog ongesteld is, ben ik rond half 3 wel klaar. Ik overwoog heel even om haar toch mee naar mijn hotel te nemen, maar dat zou zonde zijn van de barfine. Ik denk ook niet dat Moon zou willen blijven slapen, want ze is zeer close met haar vriendin Dream. Ze wonen samen en gaan altijd samen naar huis. Moon is echt ongesteld, want ze weet heel goed dat als ze dat niet zou zijn, ze altijd mee zou mogen met mij en dat levert altijd geld voor haar op. Nu moet ze het doen met drankjes, ik ben overigens royaal voor haar. Ik vind haar een 'keeper' (geen doelman, maar een blijvertje) wat mij betreft. Volgend haar ben ik er bijna zeker als ze jarig is. Ik denk dat we er iets leuks van gaan maken. Mind you: ondanks haar erg magere skills aangaande het spreken van Engels. Ik snap mezelf soms niet, want dat was altijd een dealbreaker.

Ok, half 3 Ik ga naar XS, maar ben overduidelijk wel iets te laat voor het betere werk. #866 de verovering van Jordy laatst, is er niet (meer?)

Ik krijg wel Rung bij mij.(#347) Ik zie haar voor het eerst en ze is zeer getalenteerd. In zoenen en mij pleasen. Maar ik haal de trekker niet over. Wat tot enige verbazing bij Rung leidt. Ondanks dat ze wordt afgewezen, doet ze er een schepje bovenop. Ik antwoord met nog een drankje en nog meer zoenen en een borstmassage. Ja, ze heeft de Samui borsten.

Ik heb een leuk gesprek met Stephan, de manager van XS en tijdelijk ook van Eden. Hij heeft een primeur. Eden zal morgen niet meer open gaan. Nogmaals de bevestiging dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is in de gogo wereld.

Hij ziet mijn PSV logo op mijn Apple watch en geeft aan meerdere keren in Eindhoven te zijn geweest. Voetballiefhebber tot op het bot, dat schept een band. Hij, Leo van Dragon en Jimmy en Vincenzo van Chick, zijn de enige managers waar ik wat mee heb en waar ik drank van accepteer en weggeef. De rest wil ik niet kennen.

Omdat het verder niet opschiet en ik mij nog behoorlijk fit voel, ga ik daarna maar naar Insomnia. Er zijn kandidaten, maar het is te link. Ik word aangesproken door een erg leuke dame, maar ze wil direct door naar Republic. Dat gaat mij te snel, want het heel zeker dat ik de fles (en mogelijk meer ga betalen) die er dan op tafel gezet gaat worden.

Mogelijk loop ik de 'fuck of the century' mis, maar wat niet weet wat niet deert. Ik probeer haar nog over te halen, maar dat lukt niet.

Vervolgens blijf ik zeker tot half 6. Waarom is mij onduidelijk, want mijn geheugen laat mij in deze in de steek. Ik weet nog wel dat ik heel goede zitplaats had en genoot van het 'toneelstuk' wat werd opgevoerd door allen daar aanwezig.

Op de terugweg wederom geen food tot mij genomen. Ik begin mezelf ook te verbazen. Of moet ik de schuld van al die vreterij maar bij JW leggen?

Ik slaap prima!

Bijlagen

• Dag 22-1 Pla in Travelodge.png
    Dag 22-1 Pla in Travelodge.png
    216,3 KB · Weergaven: 123
  • Dag 22-2 Pla met ondergetekende.png
    Dag 22-2 Pla met ondergetekende.png
    213 KB · Weergaven: 115
  • Dag 22-3 Pla .png
    Dag 22-3 Pla .png
    172,2 KB · Weergaven: 113
  • Dag 22-4 Pla in haar natural habitat.png
    Dag 22-4 Pla in haar natural habitat.png
    189,8 KB · Weergaven: 114
  • Dag 22-5 Joyly, Dream (donker haar), Moon en de schrijve van deze onzin.png
    Dag 22-5 Joyly, Dream (donker haar), Moon en de schrijve van deze onzin.png
    310,4 KB · Weergaven: 116
  • Dag 22-5 Nogmaals Pla .png
    Dag 22-5 Nogmaals Pla .png
    225,8 KB · Weergaven: 121
  • Dag 22-6 Tattoo van Nanny, 1 van de showdansers.png
    Dag 22-6 Tattoo van Nanny, 1 van de showdansers.png
    256,9 KB · Weergaven: 124
ik snap je keuze voor die Pia wel.. wat een lekker ding. krijg spontaan zin om op een vliegtuig te springen :D
Laat ons en haar niet te lang wachten, haha!
Pla is inderdaad erg leuk. Ik zag bij mijn eerste binnenkomst aldaar dat Moon directe concurrentie daar zou hebben van haar. Ik ben nog steeds zeer tevreden dat mijn 'voorwerk' in die week ervoor, zich uitbetaalde met een uiteindelijk samenzijn met Pla in mijn kamer.

Laat ons en haar niet te lang wachten, haha!
Pla is inderdaad erg leuk. Ik zag bij mijn eerste binnenkomst aldaar dat Moon directe concurrentie daar zou hebben van haar. Ik ben nog steeds zeer tevreden dat mijn 'voorwerk' in die week ervoor, zich uitbetaalde met een uiteindelijk samenzijn met Pla in mijn kamer.
hehe dan hoop ik dat ze er volgend jaar nog werkt... heb voor dit jaar voor Vietnam gekozen om eens te gaan proberen

Dag 23, vrijdag 28 augustus

Bij het zwembad rond half 10, ja echt waar. 6 uur in de ochtend thuis en dan na 3,5 uur slapen lekker gaan aquajoggen. Ik spoor niet eigenlijk, maar het voelt echt heel goed.

Dit wordt mijn laatste dag en nacht in Pattaya. Ik zal definitief zaterdag(nacht) en zondag(nacht) definitief afsluiten in BKK. Wederom voor Innside by Melia een kamer geboekt. Of ik spijt ga krijgen voor de keuze voor BKK zullen we mee gaan maken. Morgen is Moon weer beschikbaar (niet meer ongesteld) en natuurlijk zou Pla altijd een optie zijn, zeker na het leuke samenzijn van vannacht. Met dat uitgangspunt is mijn keuze voor BKK een vreemde. Wie gaan er voor mij in BKK zijn? That's the question.

In BKK geen unfinished business of het zou Annie (#517) uit K69 kunnen zijn? En vast ook wel Pookie en Sachi uit diezelfde gogo.

Deze maand is overigens extreem snel gegaan. Het lijkt wel een lang weekend te zijn geweest.

Lisa (Angpao) is weer eens niet wakker te krijgen. Ik ben niet verrast. Ik doe nog wel wat pogingen op TF en Tinder. Voor iets van 15 euro zet ik Tinder weer even aan en ik kom er achter dat ik toch bij elkaar 368 likes heb gekregen de afgelopen weken. Ik worstel mij er snel doorheen, maar het is gewoon niet wat ik wil. Het blijft wat mij betreft bij die ene TF dame in Patong. Al is er niets zeker in Thailand.

Ik blijf de gehele dag hangen aan het zwembad. Ook wel eens lekker. Ik ben zo goed als de enige overigens. Ik snap niet waar al die andere heren uithangen. Oh wacht, die hebben wel een date van TF of Tinder op de kamer. Uiteraard haha.

Ik neem in de namiddag nogmaals een massage bij Nemo 2. Deze is weer goddelijk.

In de avonduren wandel ik naar Terminal 21. Ik geniet van het heerlijke weer (niet te heet) en alles om mij heen. Ook dit is Thailand voor mij.

Ik start in Palace want ik geef Lisa nog niet op. Maar dan wel op een andere wijze. Ik geef aan dat als ze 'single' is rond 4 uur in de nacht, ze mij moet appen of bellen. Ben ik dan ook 'single' dan hebben we een geldige bingo wat mij betreft. Ik kies voor deze (kans is klein) mogelijkheid omdat ik mijn laatste Pattaya nacht echt even los wil gaan.

Lisa begrijpt het, maar geeft ook aan dat dit wel een Plan B plan betreft. Ik ben het met haar eens. Dit terwijl ik haar heerlijke borsten aan het masseren ben. Later in Palace heb ik Kaew (#41) weer bij mij en die zoent ineens als een malle. Dat zag ik niet aankomen, de vorige keer was het heel leuk met haar, maar gaf ze hele lullige zoentjes. Nu niet, tevens trekt ze mijn handen constant naar haar zeer fijne borsten. Ze heeft vast gezien dat ik Lisa zo fijntjes aan het masseren was. Maar er is nog meer. Ook komt er ene Emmy langs. Ik heb haar nog nooit gezien, maar ze werkt toch al 3 jaar in Palace. Het is haast onmogelijk dat ik je nog nooit heb gezien met dat uiterlijk eigenlijk. Maar er gebeuren wel vreemdere dingen in Thailand en zeker in Pattaya.

Emmy doet ook al niet echt verlegen. Heb ik dat weer de laatste avond? De rekening gaat lekker, ondergetekende ook.

Daarna ga ik naar Chick. Ik wil netjes afscheid nemen van Moon. Ik vind haar een bijzondere dame. Er lijkt nul kwaad in te zitten van haar richting mij, al weet je dat nooit. Ze is altijd grappig en lief. Zou ze veel beter Engels spreken zou zij de eerste zijn die weer eens sinds tijden met mij een paar dagen naar een bestemming zou mogen. Zonder te weten of ze daar voor open zou staan overigens. En of het een beetje betaalbaar zou zijn. Nu gaat die kans zich mogelijk voordoen voor Pla bij mijn volgende trip in maart/april 2027. Mits ze in staat is om een beetje contact te houden natuurlijk.

Ook Looktan is er weer en wederom voelt het niet tof. Ik denk te zien dat Moon die aandacht die ik van Looktan krijg niet zo leuk vindt. Als dan ook Nanny (ook 1 van de showdansers) erbij komt gaan ze beiden "los" op mij. Er wordt gevoeld, gegrepen, gemasseerd en gezoend. Ook Nanny doet mee. Ik blijf het bijzonder vinden wat ook heel mooie dames allemaal doen voor wat drankjes. Misschien denken zijn wel "easy money"?

Beiden werken nog 1 avond en komen dan in de nacht terig naar BKK. Nanny, die gisteren duidelijk aangaf gewoon met klanten mee te gaan, stelt voor dat ze mij zondagnacht op sleeptouw nemen ergens in Thong Lor. Ik weet het niet, maar sluit niets uit richting hun. Het bovenstaand gedrag zouden mij eigenlijk moeten doen besluiten om serieus op het verzoek van Nanny in te gaan. Ik doe dat niet, ik wil Moon niet al teveel beledigen

Vincenzo, 1 van de good guys (manager van Chick) vertelt mij in vertrouwen dat hij de nieuwe manager van Atmos gaat worden. Atmos draait voor geen meter, ondanks de aanwezigheid van het A-team van XS (Whann, Bee, Baitoey big tits en Baitoey small tits) De naam gaat ook wijzigen: per 4 september wordt het Aura. Wel een goede naam, maar iets zegt mij dat een naam maar een naam is. Het gaat om de juiste sfeer met de juiste meiden. Een mamasan is overigens wat mij betreft veel meer van de sfeer in een gogo. Normaliter bemoeid een manager zich alleen met klanten. Dat doet Vincenzo overigens, in mijn ogen dan wel, heel goed. Ik wens hem succes, want het kan ook zijn Waterloo worden. Dat laatste vertel ik hem niet.

Ik neem innig afscheid van Moon. Ik vind het jammer dat ze maar 2x mijn bed heeft gezien. Maar dat halen we vast weer in. Bijna zeker ergens maart/april als ze jarig is. Komt goed!

Daarna ook even gedag zeggen bij Pla. Want nu al een favoriet. (ja, ik heb er veel) Ook met Pla de afspraak gemaakt een beetje contact te houden. Ze zegt ja, maar daar is tie weer, ook nu garantie tot de deur.

Rond half 4 lig ik op bed. Geen idee waarom ik Pla niet gewoon mee heb genomen eigenlijk.
Mede aok alleen omdat Angpao niets meer van zich laten horen. Later zou ik horen dat ze onze 'single' zijn afspraak helemaal was vergeten. Haar excuus: haar drankinname :)

De wekker zal om 10 uur gaan, om 11 uur staat Minta voor de deur. Ik wil op tijd in Innside zijn. De (zater)dag aan het zwembad zo volledig mogelijk benutten

Bijlagen

• Dag 23-4 Terminal 21.png
    Dag 23-4 Terminal 21.png
    272,8 KB · Weergaven: 57
  • Dag 23-2 Terminal 21.png
    Dag 23-2 Terminal 21.png
    449,3 KB · Weergaven: 58
  • Dag 23-4.png
    Dag 23-4.png
    599 KB · Weergaven: 60
  • Dag 23-5 Nanny, showdanseres.png
    Dag 23-5 Nanny, showdanseres.png