Vroeger (ruim 15 Jaar geleden) woonde ik dichter bij Den Haag/Scheveningen en ging ik vaker naar Salons in die omgeving. Thaise Dames die ook Intiem doen. Iemand nog recente ervaringen met Lekkere Thaise Dames die ook aan intiem doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTop saloon! Veel discretie, en doorgaans ook redelijk wat dames aanwezigIn Den Haag de laatste jaren niet meer, ben de afgelopen jaren wel een aantal keer bij Baan Busara geweest in Hazerswoude. Daar heb ik altijd goede ervaringen gehad.
Ga ik zeker heen dan. Met wie heb jij goede ervaring? Ik zoek het liefst redelijk slank, lief koppie en GFE ervaringTop saloon! Veel discretie, en doorgaans ook redelijk wat dames aanwezig
Dat is Zuzie die jij omschrijft, eerlijk gezegd zelf nog geen ervaring mee, maar dat is een lekker snoepje (kijk maar eens op de site van hun)Ga ik zeker heen dan. Met wie heb jij goede ervaring? Ik zoek het liefst redelijk slank, lief koppie en GFE ervaring