Thaise dames voor massage en extra's in West Brabant.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Snuffel

Newbie
1
06/04/22
0
Ik ben op zoek naar Thaise massage adresjes in West Brabant of net over de grens. Vroeger ging ik naar Wannassaa in Zandvliet en Plot op de Noorderbaan, maar die zijn helaas gesloten. Dus ik zoek massage met extra mogelijkheden. De massage adressen die ik vind geven allemaal aan " geen erotiek". Misschien is er toch meer mogelijk, dan graag een PM. Antwerpen centrum en Mortsel en Brecht is allemaal een stuk verder.
 
Ik ben op zoek naar Thaise massage adresjes in West Brabant of net over de grens. Vroeger ging ik naar Wannassaa in Zandvliet en Plot op de Noorderbaan, maar die zijn helaas gesloten. Dus ik zoek massage met extra mogelijkheden. De massage adressen die ik vind geven allemaal aan " geen erotiek". Misschien is er toch meer mogelijk, dan graag een PM. Antwerpen centrum en Mortsel en Brecht is allemaal een stuk verder.
Is Dordrecht misschien iets? Pm me dan maar daar weet ik wel een thaise die iets meer doet!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan