Thaise massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DagWandelaar

Wandelaar
30
13/03/23
14
9
Ik ben vaak op de baan zit dus over heel vlaanderen en soms limburg.
Lang op zoek geweest naar een goeie adresje voor b2b massage van thaise vrouw met grote borsten. Maar tevergeefs.

Vaak te oud, slechtere service etc.

Kent iemand adresje? Meer dan welkom

de slechte service die je krijgt is meestal in correlatie tot de hoeveelheid euro's die je overhandigt. Hoe meer je geeft, hoe meer je terugkrijgt. Niet afdingen maar dokken. :giggle:
En de leeftijd, ach ja, er zijn nog weinig jonge instromers, de meesten zijn hier al een eeuwigheid, en dat proberen ze te maskeren. Ze hebben hun leeftijd niet mee, liegen tot wel 20 jaar over hun verheidsdatum, maar er zitten nog wel pareltjes tussen die het waarderen dat je ze eert met de juiste bedragen geld. We spreken over 50 tot 100 euro extra, zonder dralen.
Alles heeft zijn prijs, en voor geld danst den beer.

Ik ben vaak op de baan zit dus over heel vlaanderen en soms limburg.
Lang op zoek geweest naar een goeie adresje voor b2b massage van thaise vrouw met grote borsten. Maar tevergeefs.

Vaak te oud, slechtere service etc.

Kent iemand adresje? Meer dan welkom
daar ben ik ook al lang naar op zoek, leeftijd speelt geen rol voor mij als de service maar oke is

Excuses als ik nog een topic maak met dit vraag.

Ik ben op zoek naar thaise massages + happy end, gewoon normaal uiteraard en niks extras. Ik zoek meer locaties / steden of plekken waar ik gewoon kan kijken, Arnhem schijnt nog goed te zijn? ik ben wel bereid om te reizen hiervoor dus afstand is niet mijn probleem.

Ik las vanuit comments dat als je goed googeled je zoiets wel kan vinden, mijn google skills is niet heel goed merk ik. Heeft iemand tips? zal ik waarderen.

Klopt!

@romansme19 een vraagje; is Linda dezelfde als Kimberly - Rotterdam?
Nee. Zij is anders.

Ik zou graag een BTB Massage + Intiem willen met 2 Thaise Dames. Bij voorkeur waarbij de Dames ook nog eens met elkaar spelen. Geweldig lijkt mij dat. Iemand de Gouden Tip? Bij voorkeur Zuid Holland

Ik zou graag een BTB Massage + Intiem willen met 2 Thaise Dames. Bij voorkeur waarbij de Dames ook nog eens met elkaar spelen. Geweldig lijkt mij dat. Iemand de Gouden Tip? Bij voorkeur Zuid Holland
Ik heb dit een keer gedaan in Hazerswoude bij Baan Busara Thai, wat een tegenvaller was. Eén van de dames was elke keer plots weg, dan weer plassen, dan weer naar de baas beneden, kortom, was ruk. Maar dat was alweer een jaar of 10 terug. Een paar maanden terug nog eens geprobeerd met Som en Karin van Mystique Thai Thai. Dat was wel leuk, maar echt met elkaar spelen doen de Thaise dames niet. Daarvoor moet je echt naar Pattaya toe vrees ik...

Thanks Patts.

Som en Karin. Ok. Hoe ging dat er aaan toe?

Ik ben zelf nog niet bij Mystique geweest. Als ik naar de Foto's kijk is Ploy helemaal mijn Type. Is dat wat?

Ik hou zelf errg veel van Thaise Dames. Bij voorkeur een beetje Slank en niet al te oud.

Als het an helmaal compleet is dan ook samen Douchen en TZ.

Tips?

Arne

Thanks Patts.

Som en Karin. Ok. Hoe ging dat er aaan toe?

Ik ben zelf nog niet bij Mystique geweest. Als ik naar de Foto's kijk is Ploy helemaal mijn Type. Is dat wat?

Ik hou zelf errg veel van Thaise Dames. Bij voorkeur een beetje Slank en niet al te oud.

Als het an helmaal compleet is dan ook samen Douchen en TZ.

Tips?

Arne
Mwah. Ik zou het niet nog een keer doen. Karin doet wel tongzoenen, maar echt veel energie steekt ze er niet in. Je moet je eigen tong ver haar mond in steken om haar tong te raken. Karin is wel van de actie, en Som was eigenlijk een beetje derde wiel aan de fiets. Ze had wel heerlijke naturel borsten kan ik mij herinneren. Douchen doen ze bij MTT allemaal met je. Met Ploy heb ik geen ervaring.

Ik wil nog eens een degelijke Thaise massage maar dan wel met een (orale) happy end.

Ik heb weet van enkele salons in Tilburg maar deze zijn volgens mij legitiem en hier valt niets extra te verkrijgen. Iemand weet waar ik wel mijn gading kan vinden in regio Tilburg?

Ik wil nog eens een degelijke Thaise massage maar dan wel met een (orale) happy end.

Ik heb weet van enkele salons in Tilburg maar deze zijn volgens mij legitiem en hier valt niets extra te verkrijgen. Iemand weet waar ik wel mijn gading kan vinden in regio Tilburg?
Heb je al eens op kinky en sexjobs gekeken voor eventueel wat leuke thuis thaien?

Ik weet niet wat jouw eissen aan een 'degelijke' thaise massage zijn. Maar bij Kimnl in tilburg of mens-world in Brasschaat is de massage met orale happy-end eerder een happy-begin van wat daarna er nog voor lekkers op het menu kan komen.

Als je een salon zoekt waar je onder het mom van een thaise massage, maar ik wil eigenlijk sex, naartoe kunt of waar een happy-end een optie is zou ik een thaise zoeken op sex-jobs of kinky.nl

Ik weet niet wat jouw eissen aan een 'degelijke' thaise massage zijn. Maar bij Kimnl in tilburg of mens-world in Brasschaat is de massage met orale happy-end eerder een happy-begin van wat daarna er nog voor lekkers op het menu kan komen.

Als je een salon zoekt waar je onder het mom van een thaise massage, maar ik wil eigenlijk sex, naartoe kunt of waar een happy-end een optie is zou ik een thaise zoeken op sex-jobs of kinky.nl
Ik zoek echt wel een degelijke massage en bij voorkeur een degelijke bj :p

Dag heren, ik kwam voorheen veel bij Si van saranie Thai, nog steeds bij Eva van farrida die zijn allebei erg goed met massage en ook met extra's. Ik zoek een nieuwe parel in Rotterdam die dus echt kan masseren en lekker intiem kan, vooral pijpen en het liefst tongzoenen.
Wat zijn jullie toppers ?

Iemand weet van een thais massagesalon waar 2 dames tegelijk behandelen en minstens 1 (mits juiste prijs uiteraard) neukt of geneukt wil worden?

Basically een uit de hand gelopen thaise massage dat een trio wordt?

Bedankt

Terug
Bovenaan Onderaan