WHEM Thaise massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kwari

Newbie
3
24/04/23
0
1
Waar kan je tegenwoordig regio antwerpen nog terecht voor Thaise massage met HE en vooral met nog degelijke jonge dames. Is enkele jaren geleden voor mij en vind niet veel meer terug. Meeste salons die ik vind zijn enkel massage geworden en die die ik wel nog vind zijn ofwel geen Thaise ofwel over de 40.
 
Waar kan je tegenwoordig regio antwerpen nog terecht voor Thaise massage met HE en vooral met nog degelijke jonge dames. Is enkele jaren geleden voor mij en vind niet veel meer terug. Meeste salons die ik vind zijn enkel massage geworden en die die ik wel nog vind zijn ofwel geen Thaise ofwel over de 40.
in het antwerpse [of er boven] is eigenlijk niks meer te beleven,wat er is enkel nog 40+ met matige/slechte service zoals je al zei , enkel Lin heb je nog in de prive ontvangst ,de rest richting brussel/mechelen [steenokkerzeel,zaventem ] daar zit nog wat jonger thais spul,maar is ook voor mij verdomt ver rijden
 
Ik ken het ja, jaar of 10 a 15 jaar geleden waren er overal goede salons met goede massages en een fijn handmatig hoogtepunt. Tegenwoordig is al allemaal Thaise massage met groot bord "no sex". Dan kom je bij vaak chinese dames die eigenlijk 'hoer' zijn (met alle respect voor de dames hoor) en daarnaast beetje wrijven als massage verkopen en uiteindelijk je proberen meer diensten aan te smeren. Ik mis de oude tijden met lieve Thaise dames, misschien ben ik ouderwets. Haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan