Recensie THC - Arisa 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KriswithCH

Newbie
1
30/10/25
0
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2581
Ik had ergens gelezen dat Arisa blijkbaar de facial koningin zou zijn van THC. Toevallig was ze beschikbaar en ik dacht oké, ik geef haar een kans. Geklop aan de deur en daar staat ze, klein maar fijn, en mooi opgemaakt. Ik merk op dat haar Engels niet echt goed is dus vrees dat we de translator gaan moeten gebruiken. Basis gaat nog, maar verder dan dat…. Klein beetje getetter en dan de prijs besproken. Dit terwijl ze haar appelsapje uit haar tas haalt en ervan begint te slurpen. Over secret menu wordt niet gesproken, tot ze zegt dat we samen in de douche gaan. Dan begint ze er spontaan zelf over. 30k vraagt ze voor het voorste gaatje. Ze neemt de 30k en legt hem op het nachtkastje, ze zegt dan: als je niet wilt of niet in de mood bent tijdens onze sessie, laat ik de 30k hier liggen. Als je toch wilt, neem ik de 30k als ik naar buiten ga, maar up to you. Best fair dacht ik… maar zo heb ik het toch nog nooit meegemaakt. Meestal gaat het direct in de portemonnee… Fyi het is niet zo dat ik heb zitten onderhandelen of liet blijken dat ik niet zou willen. Ik ging akkoord met haar prijs. Uiteindelijk hopen we stiekem allemaal dat ze hun menu'tje voordragen en het in die Japanse prijsklasse valt…

Gezellig douchen en ze staat erop om mij te wassen, doet ze grondig. Ze gaat op haar knieën en geeft mij een beetje een HJ terwijl ze van dichtbij alles bestudeerd en daarna hop naar het bed. Dan begint het door te dringen dat het toch wel best zakelijk en stijf allemaal is bij haar. Ze ontdooid toch niet echt in mijn ogen. Komt best ingestudeerd over. Ze legt nog even uit wat wel en niet kan voor haar, toch eentje met een handleiding deze keer. Niet kittelen, haar tepels liefst niet likken of aanraken, want allemaal heel gevoelig(heb het toch even geprobeerd, en ze kruipt bijeen.), ze legt uit dat vingeren kan, maar je heel voorzichtig moet zijn. Ze zegt iets via de translator, maar dat was echt wartaal wat daaruit kwam. Maar blijkbaar is ze daar ergens zeer gevoelig omwille van? God knows… ik merk achteraf ook op dat ze daar niet echt van aan 't genieten is en het loopt een beetje stroef. Ik stop dan maar en ze gaat over tot BJ. Ik moet rechtstaan en ze gaat op haar knieën en buigt zodanig door dat ze haar kontje naar boven zet. Dat uitzicht…. Want ze heeft wel echt een knap lijf. Doet ze prima, zo goed zelfs dat ik me niet kan inhouden en na een tijdje die COF waarvoor ik extra had betaald loslaat. Klopt wel, ze is er niet vies van en ik had best een serieuze lading mee. Ging flink op haar knieën, hoofdje naar achteren en mondje ging er zelfs bij open. "Wow" zegt ze al lachend. Took it like a champ.

Snel even wassen en dan op het bed een beetje proberen om haar wat los te krijgen. Slowly but steady ontplooit ze toch en kunnen we een gesprekje voeren dat verder dan yes en no gaat. (wel via Translator.) Kom zo te weten dat ze 30 is en niet 25 zoals op de THC site. Speelt geen rol, ze ziet er prachtig uit en lijkt 25. Ik vraag of we play 2 kunnen starten. De vibe is nu wel anders. Kust lekker en neemt initiatief. Pijpen kan ze best goed en ze krijgt mij zo wel weer terug in de mood. Now we have seks! You okay? Zegt ze. Zakelijk en to the point… best geestig dacht ik en moest lachen met mevrouw de officier. Condoom aan en ze gaat er bovenop zitten. Ze is echt strak, en goed nat. Dit gaat beter dan play 1? Blijkbaar wel…. Vinger erin? liever niet, maar dit dan wel?…okay. Ze steekt haar duim in mijn mond en ze doet teken dat ik haar moet bijten. Fine denk ik en stoot door. Nu is ze mee, finally. Ik zwier haar wat in verschillende posities door die hotelkamer en ze doet lekker mee. Gekreun op zijn japans, rollende oogjes, the whole shebang. En dan na een tijdje zegt ze "facial again okay". Ik ben verbaasd en vind het best wel straf dat ik twee keer COF zou mogen doen. (THC zegt altijd in hun berichtje uitdrukkelijk dat je maar 1 keer mag) Uiteindelijk niet gedaan en gefinisht in doggy, want haar kontje is wel echt goddelijk, en ze weet perfect in welke positie ze dat voor je neus moet presenteren. Hoofdje komt naar boven uit de matras en ze kijkt achterom trots toe met rode wangetjes en ze lacht. Hop weer die douche in en drinkt haar appelsapje achteraf verder op.

Uiteraard niet opzoek naar een super diepe emotionele klik ofzo, maar in Japan toch al andere gehad die sneller los komen in de sessie en minder zakelijk zijn of ingestudeerd voorkomen. Not bad, but not great either.

Terug
Bovenaan Onderaan