Recensie THC - Mika 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KriswithCH

Newbie
3
30/10/25
8
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2809
Eindelijk lukte het om haar te boeken. De vorige malen kwam het nooit uit, maar nu ging het gebeuren! En misschien doordat het een paar keer niet lukte om haar te boeken was mijn excitement nog groter dan bij anderen. 10 minuten te vroeg wordt er aan de deur geklopt, best ongewoon voor Japan. Maar wat een verschijning, is mega knap en vrolijke meid, direct een zwoele kus als ze de kamer inkomt. Haar profiel zegt dat haar engels basis is maar het is eigenlijk echt wel heel goed! Je kan er wel echt een degelijk gesprek mee voeren. Voor ze gaat zitten zegt ze dat ze eerst het geld wilt afronden en we daarna plezier kunnen hebben. Ik geef haar het geld, en dat neemt ze letterlijk. Met het geld nog in haar handen begint ze al te kussen en te strelen. Fonkelende oogjes heeft ze. Ze komt echt over alsof ze knetter geil staat. Maar ze is ook echt wel geestig en heeft een easy going persoonlijkheid. Ze maakt het haar comfortabel, begint haar uit te kleden en toeval of niet, maar die zwarte lingerie set vanop haar profiel heeft ze ook echt aan. We gaan samen de douche in. Wat een lichaam, echt niet normaal! Zou zo een PS, model of idol kunnen zijn. In de douche wrijft ze met heel haar lichaam mij in met zeep. Ze begint mij overal te strelen en te kussen, ik sta binnen de kortste keren zo hard als iets haar buik te porren. Ze kijkt zelf voldaan naar mij al lachend terwijl ze een beetje HJ geeft. Met een smirk op haar gezicht zegt ze 'good, good' terwijl ze verder snokt.

We drogen ons af, kruipen op bed en beginnen er eigenlijk direct aan. Echt no time to waste bij haar. Ze kruipt op mij begint mij echt van kop tot teen te likken, kussen en strelen. Geeft een natte vettige BJ om nooit meer te vergeten. Ze kreunt, slurpt en hijgt er ook helemaal op los. Oogcontact houdt ze aan en doet zelfs teken dat ik moet kijken. Ze zet zich recht voor mij met mijn lul in haar één hand en met haar ander hand begint ze zichzelf te vingeren. "Masturbation" zegt ze fier. Heb ik niet voor betaald, laat maar is zien wat je kan denk ik bij mezelf. 'Do 69 ok?' Fuck yeah, you read my mind! Zo klein dat ze is, en zooooo nat dat ze stond. Ik zeg het, stond zo geil als iets. Ik trek haar billen uiteen en ga er los in. Na een tijdje kruipt ze recht terwijl ze op mijn gezicht blijft zitten en vraagt of ik meer wil. Ik zeg ja uiteraard, closen de deal en mag achteraf betalen. (Fyi voor de durvers, zonder doet ze het ook.) En binnen de 5 seconden doen we gewoon verder alsof er niets is gebeurt. Ze grijpt naar haar tasje voor een condoom die ze al pijpend aanbrengt. Wat daarna is gebeurt was magisch, we zwieren elkaar in verschillende posities en laten alle hoeken van de kamer zien. Maar het zijn vooral haar woordjes en geluiden die mij knettergek maken. Ik zeg na een tijdje dat ik nu voor de facial wil gaan. Ze zegt oké en kruipt flink op haar knieën naast het bed. In volle excitment trekt ze de condoom af en begint af te trekken. Het schoot langs alle kanten. Oeps, zelfs op haar tieten en tot in haar haar. "No Problem, you pay good money for me" zei ze. Dat dacht ik ook Suske. Wat een zicht!

Even op bed om te bekomen, ze pakt haar iPhone om muziek op te zetten en vraagt of ze mij mag masseren? Zag ik eerlijk gezegd niet aankomen, maar bon, let's give it a try. En kan ze dat toch ook wel zeker. Ondertussen laat ze ook haar zangkunsten horen. Zacht in men oren zit ze wat Kpop tracks te zingen. Dat doet ze even en dan zwiert ze mij om. Begint mij terug van kop tot teen te kussen. Ik zeg het, ze is echt bloedmooi, ruikt fantastisch, kust geweldig en het mag best opbouwend zacht naar stevig gaan. Dus binnen de kortste keren sta ik weer zo hard als iets. Weer een vettige BJ en net op het moment dat ik wou vragen of ik haar tits mocht fucken (want die zijn gigantisch!) trekt ze mij zelf op haar schoot, hop, ze spit tussen haar tits een goeie kwak en we zijn vertrokken. Weer zo een smirk op haar gezicht van "zie is wa ik hier allemaal aan het doen ben'. You like? Komt er ondeugend uit. Deze griet is nie normaal! Hup condoom om en doggy it is. Deze keer is ze nog luider dan de eerste keer. Nu is het omgedraaid "Yes i Like! Yes i like! So good!" Kreunt ze. Ik merk aan haar lichaamstaal dat ik het zou willen geloven. Handje knijpt in de lakens. Uiteindelijk in missio geschoten terwijl ze "come!, come!" roept want met zo'n knappe fonkelende oogjes en die prachtige tits zo op en neer zien bounce was wel echt een plaatje!

Ik had 2,5u geboekt, gewoonweg omdat ik wel echt 3 keer wou schieten bij haar. Hadden nog 30 min, en voor de laatste ronde wou ik nog een BJ. Vond ze geen probleem, ondertussen was IVE met Love Dive zacht aan het afspelen op de achtergrond. Dat nummer gaat vanaf nu nooit meer hetzelfde klinken. Weer van hetzelfde kaliber als 1 & 2. "You can come in my mouth" zegt ze na een tijdje. Euh okay? Heb ik ook niet voor betaald. But your wish is my command. Uiteindelijk tot vanachter in haar keel geschoten terwijl ik haar hoofd en borst vasthad. Vond ze allemaal prima. "Wow, still many" komt uit de badkamer terwijl ik de sterren aan het tellen ben. "Come shower with me", roept ze. Hop voor de laatste keer haar prachtig lijf bewondert en dan was het tijd. Book me again next year? Nog een zwoele kus met knuffel, and there she goes.

Dit was de laatste voor Japan van dit jaar voor mij. En wat een afsluiter! Mika is without a doubt de heetste Japanse die ik ooit heb gehad. En waarom deze Silver is op THC? Geen idee. Echt een gem. Ze heeft dingen gedaan waar ik niet voor had betaald en ook niet naar vroeg. Ze stond zo geil als iets toen ze de deur binnenkwam en leek alsof ze alles uit de kast wou halen voor deze gaijin. Gelukkig had ik voor deze sessie ook foto's nemen als optie genomen, dus zal zeker nog kunnen nagenieten van deze booking.

Je kan zeggen wat je wilt over de prijzen en het systeem, maar de kans dat je je fantasie hier in Japan kan waarmaken is toch wel next level. De meiden zijn prachtig, no bullshit (meestal), you get what you pay, en de service is meestal echt top. Anyway, hop naar de Filipijnen voor de rest van het jaar, and that's a different kind of game. (Maar kijk toch wel al uit naar de volgende J-trip.)

Terug
Bovenaan Onderaan