Recensie THC - Moe 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.691
05/07/21
4.186
39
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2603
12-11-25

Woensdag had ik onderweg naar shinjuku THC via de chat afspraak gemaakt voor Moe.
Had wel weer eens zin in anaal en dat doet Moe.

Moe is een leuke dame die wel wat hulp heeft gehad, zowel gezicht als borsten, kwam een beetje popperig over.
Maar ze is een leuke meid, vrolijk en doet goed haar best.
Had als opties MRF, CIM en AF.
Na het tandenpoetsen en douchen even lekker in bad, met 2 uur doe ik lekker chillen in bad.

Op bed heerlijk teasen en zoenen en tongen.
Ze maakt schattige geluidjes, haha.
Na een tijdje maar een condoom erom en wat glijmiddel voor eerste standje anaal in cowgirl.
Oef, dat voelt toch altijd wel strak voor het eerst weer.

Gewisseld naar doggy, heerlijk dat kontje, maar helaas leunt ze wel helemaal naar achteren zodat je niet echt
kan stoten, verder wou ik nog wat andere standjes proberen, maar dat lukte niet lekker.
Terug naar doggy en toen vroeg Moe of ik ook nog Pussy wilde, dus ook maar gedaan in 3 standjes.
Uiteindelijk maar lekker in haar mondje gespoten.

Ze had wel wat wondjes op haar kont, weet niet of dat door ingrepen komt of wat anders, zag er niet zo fris uit.
Verder had ze een prachtige lichaam, maar waren de borsten gevoelig, doe mij maar puur natuur.

Nog even lekker kletsen op bed en ik zei dat ik de volgende week jarig ben en graag een 3P wou doen met Riku erbij.
Ze was blij want Riku is haar vriendin.
Dus dat was weer geregeld, toevallig was Riku die dag vrij, maar 2 uurtjes voor een trio wou ze wel doen.
Whatsapp gegevens gewisseld en Moe heeft verder de afspraak gemaakt bij THC, scheelt mij weer.

Tot snel!

Terug
Bovenaan Onderaan