WHEM The 41 Diegem.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet in het nieuwe huis, wel op dit adres vroeger vaak genoeg in de All-in geweest. Die was dan gesloten na een inval, nieuwe eigenaars (denk ik) gingen met "the peer" voor het hogere segment, maar nu zie ik dat de prijzen terug gezakt zijn naar die van de concurrentie. Ik kan niet antwoorden op je vraag naar recente ervaringen, maar aan dit tarief zal ik wel eens op verkenning gaan.
 
Gisteren wou ik met Crystal kameren, die werkt alleen zaterdag blijkbaar maar ik had geen afspraak gemaakt. Toen ik op de parking kwam rond 18u was er nauwelijks nog een plaatsje! De mensen die de parking van All-in vroeger kennen weten dat die behoorlijk wat auto's kan herbergen. Omdat ik zonder afspraak met zo veel volk waarschijnlijk geen dame van mijn keuze zou kunnen kiezen én omdat ik sowieso nog weinig tijd had, ben ik uiteindelijk niet naar binnen gegaan. Ik heb het "nieuwe" concept zo nog steeds niet herontdekt maar populair is het blijkbaar wel. Dan moeten toch meer lezers van dit forum ervaringen hebben?
 
Gisteren ook langs geweest, "mijn allereerste keer" dat ik ergens buitenhuis ga.

Ik had niet afgesproken en er waren nog 2 meisjes. ik mocht kiezen en nam de grootste van de twee. Zeer leuke dame.

Na de douche uitgelegd dat het All-in moest zijn, maar alles met condoom.
Een beetje (afstandelijk) masseren, en dan mocht ik haar ook masseren en zo.
Begon haar lichaam te kussen en zakte geleidelijk naar beneden, maar daar kreeg ik te horen dat er een probleempje was - ze was ongesteld en toen ik mijn vingers uit haar poesje trok hingen ze vol bloed.
Heel even op z'n hondjes bezig geweest, maar ik ging eerder voor feeling dat zij mij zou bereiden - Cow-girl en reverse, maar dat zat er niet in, vanwege ....
Door de teleurstelling ging hij slap hangen, en nog even geprobeerd met de hand, maar lukte niet - dan constant naar de klok zien - oei nog maar xxx minuten ... en 10 x sorry... uiteindelijk moest ik het zelf doen, maar werd telkens weggeduwd omdat ze bang was dat er iets op haar lichaam zou terecht komen.
Douche genomen en vertrokken zonder hoogtepunt.

Niet voor herhaling vatbaar. Weg geld, en zin om het nog ergens anders te proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan