The Palace, Frankfurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
355
02/07/21
331
12
Adres :
Königsberger Str. 23
60487 Frankfurt-Hausen

www.the-palace.de

Parkeren kan naast de club en langs de straten rondom.
Normale entree prijzen : 75 euro, alle eerder aangekondigde kortingen zijn opgeheven.
Openingsuren : van 10:00u tot 04:00u.

Omschrijving : dit is een FKK-saunaclub : de dames lopen hier naakt. Behalve op dinsdag, dit is de dessousdag : dames in lingerie of bikini.
Aan de receptie krijg je een badjas en handdoeken; slippers vind je in je locker. De lockers zijn gerangschikt per schoenmaat. In je locker is er een kluisje met een cijfercode die je zelf kan invoeren.
Extra handdoeken mag je gewoon nemen. De douches zijn net naast de lockerruimte.

Naast de ingang is de resto. Deze is geopend van 11:00u tot 16:00u; vanaf 17:30u avondbuffet.
Eten en drinken zijn gratis uitgezonderd alcohol. Dit dien je te betalen aan de bar, enkel cash.

Als je de club betreedt zie voor je de grote bar met links, rechts en achteraan veel ligzetels.
Rechts van de bar is een doorgang naar de wellness : een kleine jacuzzi, een sauna, stoombad en rustruimte. Achter de jacuzzi zijn er nog douches. Er is ook een masseuze aanwezig.
Op geregelde tijdstippen worden er in de sauna opgietsessies gehouden.

De club heeft geen tuin, zelfs geen terras. Er is wel een uitstekende airco binnen.

Dames : veel Roemeens, maar ook wel een behoorlijk aantal Duitse dames. Tarieven : 50 euro per half uur, extra's te bepreken.

Publiek : dit is een typische rijke mensen club. Veel bezoekers komen uit het zakencentrum en de Messewereld... Overdag is er niet veel te beleven; anderzijds dan heb je de club voor jou alleen...

Nog dit : buiten is er een laadpaal voor E-auto's.
 
Laatst bewerkt:
The Palace, zaterdag 12 november.

Korte omschrijving van de club : The Palace ligt in de wijk Hausen van business-stad Frankfurt, vlakbij de Messe. Het is dan ook vooral van de bezoekers van dit type activiteiten dat de club leeft en de laatste jaren waren de inkomsten dan ook erg laag.
De club is eerder een grote nightclub met een kleine wellness : een bubbelbad waar 4 man in kan, een stoombad voor 3 personen en een goede sauna voor 12 personen.
Er is geen tuin, zelfs geen terras wat toch de achilleshiel van de club is.

Ik was er al enkele jaren niet meer geweest, tijd voor nog een bezoekje op een herfstige zaterdag.
Eerste verrassing : de entree is nu 75 euro de hele dag, het happy hour is afgeschaft.
Tweede verrassing : er zijn nieuwe armbandjes en meer bepaald met een chip; exact hetzelfde systeem als Sharks. Ik vroeg de receptioniste of de club overgenomen was en ze antwoordde bevestigend maar kon of wou niet zeggen wie de nieuwe eigenaar was. Later kwam ik aan de toog wel te weten dat het wel degelijk Sharks is dat achter deze acquisitie zit.

Overdag is Palace leeg. 2 meisjes en evenveel klanten, tot 16u. Dat was vroeger al zo. Pas vanaf 17u loopt de club langzaam vol en op het hoogtepunt waren er een 40 meisjes en 100 heren. Nogmaals dit is een nightclub.
De resto is de hele dag open, en vanaf 17u is er warm eten. De kwaliteit is nog steeds uitstekend al zijn er veel kleine vliegjes; dit wijst toch op een gebrekkige hygiëne.

Een veertigtal meisjes dus en een voor een kwamen ze wel eens langs om te polsen. Opmerkelijk (en pijnlijk) : geen enkel meisje wou onder de 100 euro gaan. Dit is de nieuwe norm... Ik heb dan ook lang de kat uit de boom gekeken.

Later op de avond ben ik dan toch 1 keer op de kamer geweest, met Sabrina. Zij wou voor 100 euro wel tongzoenen. Op de (mooie) kamer 5 bleek dat het tongzoenen nogal matig was. Pijpen was ok en neuken was euh neuken... Ik heb me dan maar laten aftrekken, met behulp van olie. Om snel te vergeten...

De kamers zijn wel pico bello. Anders dan in Sharks zijn er wel sleutels : die van de beschikbare kamers hangen aan haakjes; bij terugkomst moet de sleutel in een bakje gelegd worden waarna de poetsmensen de kamer snel schoonmaken. Daarna wordt de sleutel weer opgehangen. In andere clubs zoals Sharks maar ook Babylon worden de kamers soms uren niet schoongemaakt...

Ik heb maar 1 kamergang gedaan, de rest van de tijd heb ik zowel gewellnesst als gerelaxed in de clubruimte. Er is in de avonduren een saunameester die voor opgietsessies zorgt; in de barruimte ging in de avonduren het geluidsniveau de hoogte in wat een leuke loungesfeer creëerde. Al bij al was dit wel een leuke avond.

Is deze club nog de moeite waard? Als je in de buurt bent wel ja.
 
Vrijdagavond was ik nog eens in Palace, en dat was eerder teleurstellend.

Omdat ik zaterdag naar Sharks zou gaan en diezelfde avond nog naar huis moest had ik een hotel geboekt voor vrijdag, en omdat Palace vlakbij was ben ik daar maar naartoe gegaan. Ik had beter twee keer Sharks gedaan.

Een 30 tal dames, en nog minder heren. De sfeer was minnetjes, geen ambiance. Ik heb dan ook niet gekamerd ondanks veel moeite van voorbijlopende dames.
De sauna was gelukkig wel goed op temperatuur en de saunameester vertelde dat er binnenkort nog een nieuwe wellness komt, achteraan de club. Ook de resto is vernieuwd, was ook nodig na de voedselveiligheidsprobleempjes onlangs.

Deze club ga ik voorlopig toch links laten liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan