The Vips

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
28/10/21
0
Hey,

Iemand ervaring met onderstaande organisatie?
Spreekt me wel aan, maar is mij niet gekend.
The Vips30 jaarVlaams-Brabant - Diest
Gang Bang & Wife Sharing | Nieuw & Exclusief: The Vips | 9 November​

Donderdag 9 November van 19:00 tot 23:00 Jonge knappe nymphomanes op hun best. Meer vrouwen voor minder mannen. Geen ellenbogenwerk maar 100% sexgarantie. Maximum 10 koppels en 15 mannen. Vol = Vol.

Gang Bang & Wife Sharing | Nieuw & Exclusief: The Vips | 9 November
 
Excuseer mij voor mijn Nederlands (Google Translate).

Ik geef gewoon een mening als klant, ook al ben ik pas twee dagen geregistreerd op Girlsreview en tijdens het zoeken naar informatie op andere plaatsen kwam ik op deze site en las op het forum dat iemand informatie vroeg over een feestje waar ik net was geweest.

Bij Vips ben ik donderdag geweest, het was goed (voor mij) omdat ik van de rustige sfeer houd.

Veel mensen moet je niet verwachten want het is beperkt zoals aangekondigd op hun site.

Waardoor ik lang kon neuken omdat er weinig mensen waren.

Ik denk dat er 3 of 4 stellen en een tiental mannen waren.

Het was hun eerste feestje.

Iedereen was erg actief, sommige mannen vertrokken na een uur en anderen op het einde en twee koppels neukten tot het einde.

Dit is een verandering ten opzichte van clubs waar iedereen zich verdringt om seks te krijgen.

Het concept is anders.

Wie graag in een rustige sfeer vertoeft voor een gangbang met drie of vier mannen voor één vrouw, zal het leuk vinden...

Degenen die nieuw zijn bij gangbangen zouden ervan moeten genieten.

Degenen die van hardcore gangbangs met tien mannen op één vrouw houden, zullen dit waarschijnlijk niet leuk vinden.

Prijzen voor een man waren 150 euro en koppels denk ik 40 of 50 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben vooral benieuwd naar de leeftijd van deze dames. 1 maal naar de milfs geweest en dit was toch niet echt mijn ding.
Voor de aankondiging van vanavond... Hij heeft de beoordeling 26 jaar oud en ik vind de foto's leuk... helaas ben ik vanavond niet beschikbaar, maar ik zal het de volgende keer proberen!!!
 
Nah, dan wacht ik liever tot iemand een betrouwbare recensie neerschrijft
Hallo ik ben John en nieuw hier op deze review site. ik ben een sex lover in al zijn vormen en ga steeds opzoek naar nieuwe uitdagingen. Meestal bezoek ik dames privé of in Bars, maar ik heb al ook een paar keer deelgenomen aan sex parties. Zo ben ik onlangs gaan kijken bij de vips. 1 Franstalige koppel aanwezig , waarvan de dames zich de ganse heeft laten neuken door de heren, maar zonder interactie. Jammer, voor dat geld verwacht ik wel meer dan een lig pop waarop je rijdt.
 
Dit Vrijdag is het eerste vrijdag voor gangbang dat avond festjes.
We gaan zien hoe is het.
Wie komen met ons te neuken ?
We gaan op 20 tot 22-23 u. max
We werken zaterdag morgen.

we spreken niet nederland. Sorry.
 
captain solo , u bent de man van de dame die meedoet bij de vips zoals ik in een eerdere reactie in eroxxtopic lees. Dan is uw ervaring niet echt neutraal toch zoals in uw eerste reactie bovenaan dit topic
 
Née. We zijn niet vips maar we gaan naar vips ook.

Ja. We gaan naar ook eroxx.

Als mijn vrouw wil veel veel mannen, we gaan naar eroxx.
Als mijn vrouw wil 10-20 mannen in rustige, we gaan naar vips.
En ook Amai, 2be, en andere sexclub voor onze pleizier ook. Altijd voor onze pleizier.
We zijn klanten, niet werk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan