Recensie Theresa (Roe), Den Haag, Doubletstraat 38K1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
van de week langs geweest bij deze petite blonde dame
bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed
Theresa is zeer vriendelijk en heeft mooie kleine tietjes en een klein mini kutje ziet er heel schattig uit
Ze bracht gelijk het condoom en begon me te pijpen dit doet ze redelijk goed maar ze gebruikt te veel haar handje erbij wat dus trekken en pijpen wordt dit is niet zo lekker
Toen me tool op titanium was heb ik ook Theresa op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te pompen dit was best lekker en ze kijkt me hier geil bij aan.
Hierna was het tijd voor doggy en heb lekker tegen die kleine billetjes aan lopen stoten. Het duurde ook niet langn voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas..
Theresa is zeer vriendelijk neemt de tijd alleen pijpen moet ze verbeteren
ik ga misschien wel weer terug ow ja deze dame vroeg ook al 50 euro is dit een nieuwe prijs ofzo steeds meer dames vragen dit ik loop toch niet in de geleen rond maar echt de doubie??
 
ik ga misschien wel weer terug ow ja deze dame vroeg ook al 50 euro is dit een nieuwe prijs ofzo steeds meer dames vragen dit ik loop toch niet in de geleen rond maar echt de doubie??
ik weet het niet of dit de nieuwe prijs is, volgens mij doen sommige dames ook maar wat. Tegen de een zeggen ze € 40,00 en tegen de ander € 50,00 heb dit al meerdere malen mee gemaakt, ik blijf er bij dat ik € 50,00 te veel vind voor een Doubletdame,
 
ik weet het niet of dit de nieuwe prijs is, volgens mij doen sommige dames ook maar wat. Tegen de een zeggen ze € 40,00 en tegen de ander € 50,00 heb dit al meerdere malen mee gemaakt, ik blijf er bij dat ik € 50,00 te veel vind voor een Doubletdame,
sommige dames zeggen zelfs je kan voor 40 15 minuten of voor 50 20 minuten kies maar
 
Er zijn lustige honden aanwezig in de Doub die 50 geven (Helaas ikzelf ook). Dit vertellen de dames aan elkaar door en dan gaan ze allemaal 50 euro verwachten. En over een half jaar 60 eu. Er bestaat geen kutjesinflatie, dus hou het bij de doub het liefst gewoon op 40 eu.

Wil door jouw recensie ook deze dame gaan bezoeken want hou van slanke Roemeentjes met een strakke kutje. Dus mischien een uitzondering van 50 eu.
Bedankt voor je recensie @modjomaster 👍🏻💪🏼
 
van de week langs geweest bij deze petite blonde dame
bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed
Theresa is zeer vriendelijk en heeft mooie kleine tietjes en een klein mini kutje ziet er heel schattig uit
Ze bracht gelijk het condoom en begon me te pijpen dit doet ze redelijk goed maar ze gebruikt te veel haar handje erbij wat dus trekken en pijpen wordt dit is niet zo lekker
Toen me tool op titanium was heb ik ook Theresa op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te pompen dit was best lekker en ze kijkt me hier geil bij aan.
Hierna was het tijd voor doggy en heb lekker tegen die kleine billetjes aan lopen stoten. Het duurde ook niet langn voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas..
Theresa is zeer vriendelijk neemt de tijd alleen pijpen moet ze verbeteren
ik ga misschien wel weer terug ow ja deze dame vroeg ook al 50 euro is dit een nieuwe prijs ofzo steeds meer dames vragen dit ik loop toch niet in de geleen rond maar echt de doubie??
zyn er nu 2 de zelfde namen in de straat doubkl
 
Ja verwarrend twee Theresa'a hahah. Alleen heb ik de Theresa van 33 k1 al een tijd niet meer gezien. Werkt ze nog wel? Misschien is deze blonde Theresa wel een goede opvolger van die andere, want deze moet ook lekker slank zijn als ik de berichten zo lees? Dat kun je over die andere niet meer zeggen, met die dikke kont hahah.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan