Dag iedereen,
na het lezen van de reviews hierboven toch eens bezocht. Heel lieve trans, ze vraagt constant wat je wilt en laat je tot relaxatie komen. Bij het binnenkomen even gedoucht en daarna werd ik begeleid naar bed waar ik een heel korte massage kreeg (goed voor mij want ben niet echt voor massage) ze begon direct met haar vinger en daarna tong mijn sterretje te stimuleren wat heerlijk was, ze was heel zachtaardig en lief. Ondertussen zorgde ze ervoor dat haar wapentje (eerder klein geschapen maar prima voor mij) stijf kreeg. Eenmaal ze hard was neukte ze me op zijn hondjes wat heerlijk was heel zacht dominant echt genieten. Vervolgens draaide ze me om vervolgens een stevige pijpbeurt te geven. Voor ik het wist tilde ze mijn benen omhoog en neukte ze me terug met veel passie en tongzoenen. Eenmaal beide klaargekomen nam ik de tijd voor nog een douche. Ik kwam de kamer nog maar binnen en ze duwde me weer op bed en begaf haar zwoele tong terug naar mijn sterretje enkele tellen later voelde ik haar wapentje terug stijf worden en gleed ze terug naar binnen en gingen we verder voor ronde 2. Eenmaal zij klaar was nam ik het initiatief en neukte haar wat even lekker was als de rest. Eenmaal klaar met ronde 2 terug een douche samen en kreeg ik in de douche nog een lekkere aftrek en pijpbeurt waarna ik met mijn laatste krachten alles eruitspoot in haar mond. Kortweg deze dame is een aanrader, als ik dan toch iets "negatief" kan/moet zeggen is het wel zo dat ze op de foto's iets mooier is dan in het echt maar haar gastvrijheid, service en seksuele lusten maken veel goed.