Thuis bij DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Japie64

Wandelaar
Forumpionier
33
08/07/21
10
Ben wel eens benieuwd wie gaat wel eens thuis op bezoek bij DVP maar niet degene die adverteren ? Ikzelf heb het 2 keer meegemaakt ver verleden
dat ik bij vrouw van Doublet thuiskwam. Ik weet niet eens meer hun naam 1 Brazilaanse en 1 Columbiaanse allebei in Den Haag. Vond het wel spannend en
ook weinig tijdsdruk etc relaxed.
 
Paar weken terug bij dame thuis geweest, leuke tijd gehAd haar achteraf nog berichtje gestuurd en bedankt voor het vertrouwen binnenkort Maar weer eens afspreken met haar.
 
Blijft altijd apart dat je zo bij de dames als het ware een kijkje in haar privé leven neemt. Zijn er niet veel die dat doen, maar ik denk met mijn mensenkennis dat ik redelijk goed kan inschatten hoe deze mensen in het leven staan.
Denk in de tijd dat ik wandel bij een stuk of 10 dus in de privé situatie de dame gewipt heb.
Mijn indruk is wel dat dit gelegenheid horen zijn, ik denk meestal de geldproblemen opgelost, geen wandelaars mee over de vloer.
 
Twintig jaar geleden eens thuis geweest bij een dame in een van onze grote steden. Man aan het werk. Hij dacht dat zij ergens op kantoor werkte. Ik ben nog een keer privé met haar op pad geweest voor een hapje en een drankje. Op enig moment werd me wel duidelijk dat ze alles in de hele wereld bij elkaar loog en ik daar een onderdeel van werd. Nummer van de Eagles opgezet in de auto "Lying Eyes" en hard meegezongen. Dame stapte uit bij haar 'nicht'. Nummer de telefoon verwijderd. Nooit meer wat gehoord en niks meer aan gedaan. Vreemde is dat ik door alle aanwijzingen wel rap doorhad wie haar man was. Het voelde echt onprettig te zien hoe hij besodemieterd werd.
 
Nou is "thuis" in de meeste gevallen een (gedeeld) huur appartement. Thuis is meestal in het thuisland van de dvp.
Waar ik ben geweest is dus echt waar de dame woont, incl huisdieren die tegen je gaan praten, bij een die een papagaai had. Deze week nog contact gehad met een oud dvp, en het bezoek gaat nog steeds door, is echt haar woonhuis, incl foto's van thuisfront en overleden familie leden, opa, oma, ooms of tantes, ik vroeg daar bewust niet naar, omdat ik het moment niet wil verpesten, stel opa is pas 2 maanden overleden, dan heeft de dvp volgens mij niet veel zin meer om 5min later even flink van bil te gaan.
 
Het heeft wel iets speciaal een DVP te ontmoeten in haar eigen huis . Heb ik ook eens meegemaakt , woont zelfs in hetzelfde dorp .
De hond die goedendag komt zeggen wanneer je binnenkomt , het lijkt alsof je op bezoek gaat bij uw vriendinnetje :D
 
Je hebt het wel door hoor of het een tijdelijk gehuurde ruimte is of een echt huis waarin ze wonen. Ik heb het nu 4 keer gehad. Een keer een vrouw met een grote hond. Snapte wel dat zij zich veilig voelde. Een keer een ander in een huis en toen kwam haar zus onverwacht langs. En ik moest in de slaapkamer blijven om niet gezien te worden. En nog 2 andere keren thuis bij een dvp waarin ik duidelijk kon merken dat het haar woonhuis was. Ik had niet het idee dat de dames waar ik ben geweest samen woonden in dat huis met een man. Van een wist ik wel dat ze een vaste vriend had.
 
Voor mij een NO-GO. Het is juist de tijdelijkheid van het contact dat DVP bezoek zo aangenaam maakt.
Als ik bij de bakker een brood koop, ga ik de verkoopster ook niet thuis bezoeken.

Maar ik heb er geen probleem mee dat anderen dit wel doen.

Vraagje: Uit de reacties hierboven merk ik, dat het bij sommige dames (die dus iets tijdelijk huren) een soort parallele wereld is. Merken jullie dit dan ook?
 
Ben ca. 5-10 jaar geleden regelmatig bij een blonde dame thuis geweest in Roosendaal. Soms bijzondere momenten meegemaakt als er plotseling iemand aan de deur stond. Was wel altijd gezellig bij haar en als ze nog zou ontvangen dan zou ze nog steeds een optie zijn. Maar zie ze nooit meer online
 
Vraagje: Uit de reacties hierboven merk ik, dat het bij sommige dames (die dus iets tijdelijk huren) een soort parallele wereld is. Merken jullie dit dan ook?
Hoe bedoel je dit precies?

Het gaat allemaal stiekem natuurlijk. En de huurovereenkomst zal wel net ff anders zijn dan ik met de woningstichting heb bij wijze van spreken. Maar ik hoef niet alles te weten. Zolang de dame haar werk met plezier doet en er geen wapens in huis zwerven zie ik geen problemen.
 
Vraagje: Uit de reacties hierboven merk ik, dat het bij sommige dames (die dus iets tijdelijk huren) een soort parallele wereld is. Merken jullie dit dan ook?
Nog niet zoveel ervaring met thuisontvangst, maar ik denk dat voor (Nederlandse) dames het DVP werk vaak een parallele wereld is. Het mixen van privé en werk lijkt mij in dit werkgebied een lastig aspect.
 
Ik ben best regelmatig bij DVP's in huis geweest.

Ook dames die ik op een andere locatie heb ontmoet. Zoals iemand anders hierboven al aangaf, het zijn wel mijn beste ervaringen geweest. Een (vroegere) vaste dame ontving altijd in haar huis tot haar kinderen te oud werden, en toen werd de locatie die van haar vader.. ;-)
Soms krijg je wel rare instructies... "achterom lopen, derde deur rechts waar een bloemetje aanhangt... via de tuin, de keuken meteen de trap naar boven nemen... "
Het heeft mijn voorkeur moet ik zeggen
 
Nog niet zoveel ervaring met thuisontvangst, maar ik denk dat voor (Nederlandse) dames het DVP werk vaak een parallele wereld is. Het mixen van privé en werk lijkt mij in dit werkgebied een lastig aspect.
Voor verreweg de meeste dvp's geld dat ze in twee werelden vertoeven. Ga er maar rustig van uit dat een dame op de kamer een heel ander persoon is dan in haar privéleven, wat ook volkomen logisch is.
Ik kom zelf niet bij dames thuis, daarin tegen komen ze wel bij mij thuis wanneer ik ze vertrouw en zodoende beschouw ik er twee meer als iemand uit mijn vrienden kring. Zo wordt er van eentje vaak gezegd dat ze heel toegankelijk is, terwijl ze in feite behoorlijk introvert is.
Diezelfde dame (laten we haar Truus noemen) stelde het heel duidelijk naar een klant die per ongeluk achter haar echte naam was gekomen: Truus zou nooit met jou sex hebben, maar je betaald Miep (werknaam) en met haar zul je een leuke tijd hebben.
Natuurlijk zitten ze in twee verschillende werelden, alles op de kamer is een act, wij mannen blijven echter liever in de waan dat het echt is.
 
In het verleden regelmatig bij een dame in haar eigen woning geweest. Man naar het werk, kids op school en dan in de ochtend ff langs.
Ook een in mijn eigen woonwijk bij een dame thuis geweest. Kwam ik haar later tegen in de plaatselijke snackbar. Ook wel een apart iets.
Ze wilde wat extra geld voor st Nicolaas cadeaus bij elkaar verdienen. Daarna nooit meer online gezien.
 
Heb aantal maanden terug van een DVP die in een privehuis werkt het aanbod gekregen om haar thuis/in hotel te mogen bezoeken en heb nu mbt lockdown eerlijk gezegd spijt dat ik hier niet verder op ben in gegaan.

Een andere overweging (als de lockdown) om een DVP thuis te bezoeken is dat ik een massagesalon dame zou willen polsen of er evt in een prive sessie meer mogelijk is dan wat er in de massagesalon is toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
Ja, tussen de 1e en 2e lockdown in heb ik dat aanbod ook gekregen van een paar dames. Als deze lockdown teveel verlengd wordt toch maar eens kijken van wie dat aanbod nog geldig is denk ik...
 
Ik heb verschillende dames bezocht die gewoon vanuit hun thuissituatie werkten, is op zich niets mis mee. Bij sommige ben ik na de eerste keer nooit meer langs geweest vanwege de tering bende in het huis en weer andere hadden het goed voor elkaar en ben ik langdurig op bezoek blijven gaan. Maar uiteindelijk komt aan alles een eind.
 
Enkele jaren geleden werkte ik veel vlakbij Rotterdam. Ik ging een keer af op een advertentie in Ridderkerk a.d. IJssel. De dame werkte als verpleegster en ontving klanten thuis.

Een bende bij de voordeur inclusief een supermarkt kar. In huis rommelig maar wel schoon. Haar manier was om eerst eentje te drinken, als haar huiskatten bij jou kwamen mocht je mee naar boven.

Vlak voor de 1e lockdown weer eens bij haar geweest en zag post met haar naam. Later gegoogled en het bleek dat het echt haar koophuis was. De supermarktkar lag nog steeds in de voortuin 😄
 
Ridderkerk a.d. IJssel
Waar ligt dat precies?
Dit topic gaat niet over priveontvangst, maar over dames die bv in een club of achter de ramen werken, maar thuis afspreken met een klant.
2 keer bij een raamdame thuis geweest maar dat was dan voor een prive afspraak omdat we elkaar gewoon leuk vonden en overeenkomsten hadden. Dat was zelfs zo serieus dat er geen sex bij kwam kijken. Wel met de dame naar Scheveningse strand geweest, vraag me nu af of er mannen waren die haar toen herkend zullen hebben als dvp haha.
 
Ik heb met een dame geregeld op haar thuis adres afgesproken. Ik bleef dan meestal eten en vaak ook de nacht. Er is vertrouwen nodig en voor alle duidelijkheid waren dit niet betaalde bezoekjes. Met grote regelmaat bezocht ik haar ook op haar slaapadres in de stad waar ze werkte. Dan kroop ik rond 07.30 bij haar in bed en sliepen we nog een tijdje voordat we afsloten met een ochtend wip. Ik zette haar daarna af op haar werkplek.
 
Sinds een paar jaar bezoek ik met enige regelmaat een dame die voorheen in een club werkte. Ik heb haar daar ontmoet en toen ze daar stopte, kon ik haar op haar huisadres bezoeken. Al snel bleek het een friends with benefits relatie te worden maar sinds kort begint ze steeds vaker om geld te vragen. Ik stopte haar wel ooit iets toe maar nu is het toch wel anders. Omdat ik geil was besloot ik haar te betalen maar het bezoek te zien als een DVP bezoek. Ik liet haar in lingerie en met ingeoliede billen klaar staan in de gang. Direct mezelf uitgekleed en mijn harde pik tussen haar dikke billen door laten glijden en haar ondertussen tongzoenend uitkleden. Toen ik geil genoeg was heb ik haar staan voor het bed doggy genomen. Ruw en hard, puur voor mijn eigen plezier. Desondanks kon ze het wel waarderen waarna ik haar aangaf mij te pijpen. Ze likte mijn ballen, mijn anus en zoog me bijna klaar. Toen haar cowgirl genomen waarbij ik haar vroeg mijn gezicht likken en haar tong in mijn oor te stoppen. Toen ik voelde dat ik ging komen, heb ik even rust genomen waarna ik weer mijn benen spreidde zodat ze verder kon gang met pijpen. Na wederom mijn anus en ballen goed te hebben verwend, zoog ze me naar een hoogtepunt. Met beide handen had ik haar hoofd vast en bewoog haar steeds sneller op en neer. Ik spoot diep in haar keel waarna een klodder sperma via haar neus op mijn buik terecht kwam.
Uitpuffend lag ik op bed terwijl ze zich ging opfrissen. Daarna alleen even snel gedoucht en aangekleed. Betaald had ik, dus ik heb haar koeltjes gedag gezegd en ben gegaan.
Voor mij was het de laatste keer omdat ik betaalde sex ook elders kan krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan