Recensie Tida, Aalst 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cooldehla

Wandelaar
98
20/09/21
52
3
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)


Ik moest aan de hand van haar stem via telefoon geweten hebben dat het een oude doos ging zijn, toch maar een gokje gewaagd, misschien was het wel een milf of gilf. Het tegenovergestelde was waar. Met alle respect, maar dit was gewoon een gedrocht, een gremlin. Ze is erg goedlachs, beetje ting tong, en ze praat wel graag, dus voor praat compania is ze wel geschikt. Ik heb haar 70 of 80 gegeven en ze gaf mij gewoon een massage, heb om niks extra gevraagd. Massage vond ik wel hard en pijnlijk, maar ze zegt zelf dat ze graag sterke massages geeft en zegt dat ik me achteraf zeker beter ga voelen (de volgende dag vooral spierpijn ja). Ze kietelt af en toe naar je ballen tijdens de massage, maar vind haar nagels nogal pijnlijk eerder dan tintelend. Bij de body to body komt zij met haar warme poesje over je lichaam heen en weer. Na het omdraaien volgt de handjob wat ik het eerder eentonig vond. Na 10 minuten rukken kwam ik niet klaar en schoof ik haar naast mijn zijde en begon ik zelf te rukken op haar kont en daar ook klaargekomen.

Herhalingsgevaar 0,0. Ze is gewoon stokoud, obees enniet sensueel genoeg.

dik gebuisd.

Haar huis/zaak staat ook naast een drukke cafe, dus oppassen als je anoniem wilt blijven, doe maar een masker aan.
 


Ik moest aan de hand van haar stem via telefoon geweten hebben dat het een oude doos ging zijn, toch maar een gokje gewaagd, misschien was het wel een milf of gilf. Het tegenovergestelde was waar. Met alle respect, maar dit was gewoon een gedrocht, een gremlin. Ze is erg goedlachs, beetje ting tong, en ze praat wel graag, dus voor praat compania is ze wel geschikt. Ik heb haar 70 of 80 gegeven en ze gaf mij gewoon een massage, heb om niks extra gevraagd. Massage vond ik wel hard en pijnlijk, maar ze zegt zelf dat ze graag sterke massages geeft en zegt dat ik me achteraf zeker beter ga voelen (de volgende dag vooral spierpijn ja). Ze kietelt af en toe naar je ballen tijdens de massage, maar vind haar nagels nogal pijnlijk eerder dan tintelend. Bij de body to body komt zij met haar warme poesje over je lichaam heen en weer. Na het omdraaien volgt de handjob wat ik het eerder eentonig vond. Na 10 minuten rukken kwam ik niet klaar en schoof ik haar naast mijn zijde en begon ik zelf te rukken op haar kont en daar ook klaargekomen.

Herhalingsgevaar 0,0. Ze is gewoon stokoud, obees enniet sensueel genoeg.

dik gebuisd.

Haar huis/zaak staat ook naast een drukke cafe, dus oppassen als je anoniem wilt blijven, doe maar een masker aan.
Misschien had zij dan ook beter een masker aangedaan :cool: ik begrijp dat niet ,als de dame niet overeenkomt wat je verwacht bij het binnen gaan ga dan gewoon terug door.
 


Ik moest aan de hand van haar stem via telefoon geweten hebben dat het een oude doos ging zijn, toch maar een gokje gewaagd, misschien was het wel een milf of gilf. Het tegenovergestelde was waar. Met alle respect, maar dit was gewoon een gedrocht, een gremlin. Ze is erg goedlachs, beetje ting tong, en ze praat wel graag, dus voor praat compania is ze wel geschikt. Ik heb haar 70 of 80 gegeven en ze gaf mij gewoon een massage, heb om niks extra gevraagd. Massage vond ik wel hard en pijnlijk, maar ze zegt zelf dat ze graag sterke massages geeft en zegt dat ik me achteraf zeker beter ga voelen (de volgende dag vooral spierpijn ja). Ze kietelt af en toe naar je ballen tijdens de massage, maar vind haar nagels nogal pijnlijk eerder dan tintelend. Bij de body to body komt zij met haar warme poesje over je lichaam heen en weer. Na het omdraaien volgt de handjob wat ik het eerder eentonig vond. Na 10 minuten rukken kwam ik niet klaar en schoof ik haar naast mijn zijde en begon ik zelf te rukken op haar kont en daar ook klaargekomen.

Herhalingsgevaar 0,0. Ze is gewoon stokoud, obees enniet sensueel genoeg.

dik gebuisd.

Haar huis/zaak staat ook naast een drukke cafe, dus oppassen als je anoniem wilt blijven, doe maar een masker aan.
Ik kan dit voor 100% beamen ... nooit meer
 
Ik had zin in een massage en afgaande op de foto's van redlights ben ik binnen gestapt bij Tida. De foto's zijn zeker niet recent want Tida is ondertussen serieus zwaarder geworden.
De massage zelf was goed en zoals eerder al gemeld kietelt ze af en toe aan je ballen, maar ik vond dat ze zich vreemd gedroeg. Af en toe gromde ze of kraamde ze wartaal uit.
Ik heb haar de massage laten afwerken maar 0% kans op herhaling.
En in het vervolg bekijk ik eerst recensie 😃
 
Ook ik ben hier ooit eens langsgeweest op een zondag. Inderdaad oude dame, brabbelt onverstaanbaar en geeft harde massage. snel en hard aftrekken, en dan nadat je bent klaargekomen enorm ergerlijk buik en penis beginnen kittelen...zelfs toen ik haar zei dat ik dat niet graag had bleef ze gibbereren en verder kittelen. Nooit meer.
Dan zit daar in Aalst Luna, ook een Thaise, en ook niet meer van de jongste die dan wel een heel goede massage geeft en goede handjob... en ... € 50 voor een uur. Ik weet het wel als ik nog eens in die regio met goesting rondloop
 
Tida is en blijft de enige vrouw die mij (+50 jaar) driemaal binnen de 60 minuten heeft klaargekregen. Het is een schatje als je geld laat zien. Hoeveel? Ach, wat je zelf wil besteden krijg je in natura terug. Zo is het maar.
 
Leuk voor Friezel, maar ik moet me aansluiten bij de meeste reacties hierboven. Heb Tida 2x bezocht in 2019, vóór corona, en doe het nooit meer. Niks erotisch of sensueel, vervelend kriebelen, geen aangename massage en niet bepaald een schoonheid (lijkt in de verste verte niet op haar fotos). Geen herhalingsgevaar.
 
Afgaande op de bovenstaande info en ervaringen klopt dus de informatie op haar site niet. Dan kan er best gemeld worden dat dit fout is.
Onderaan de pagina van haar publicatie op https://www.redlights.be/massage/thai-massage-aalst-met-tida.html staat er een knop => Misbruik melden kunnen jullie deze gebruiken aub. Deze staat er om ons allen te beschermen tegen misbruiken.
Het zal iedereen ten goede komen.
Alvast bedankt om dit alsnog te doen.
 
Afgaande op de bovenstaande info en ervaringen klopt dus de informatie op haar site niet. Dan kan er best gemeld worden dat dit fout is.
Onderaan de pagina van haar publicatie op https://www.redlights.be/massage/thai-massage-aalst-met-tida.html staat er een knop => Misbruik melden kunnen jullie deze gebruiken aub. Deze staat er om ons allen te beschermen tegen misbruiken.
Het zal iedereen ten goede komen.
Alvast bedankt om dit alsnog te doen.
Gaan we dat dan doen voor alle Thaise salons want er is geen enkele met juiste info of foto ?
 
Afgaande op de bovenstaande info en ervaringen klopt dus de informatie op haar site niet. Dan kan er best gemeld worden dat dit fout is.
Onderaan de pagina van haar publicatie op https://www.redlights.be/massage/thai-massage-aalst-met-tida.html staat er een knop => Misbruik melden kunnen jullie deze gebruiken aub. Deze staat er om ons allen te beschermen tegen misbruiken.
Het zal iedereen ten goede komen.
Alvast bedankt om dit alsnog te doen.
Jongens toch.... Tida gebruikt d'r eigen foto's, zijn 10 tot 15 jaar oud, en wat ze schrijft zal wel kloppen als ze een topdag heeft.
Als dat misleiding is, dan mag je elke advertentie melden omwille van misbruik. Leeftijd, gewicht, piercings, tatoos, bewezen diensten, niks is 100% correct ten ALLEN tijde...

Wat ik schreef over Tida gaat over de periode dat ze in Zaventem, in de kouterlaan werkte, in een ter ziele gegaan salon, en is haast 10 jaar geleden, maar is in alle eer en geweten de waarheidsgetrouwe weergave van mijn ervaringen met haar. Nadien heb ik ze nooit meer ontmoet, en ben niet op de hoogte hoe ze nu tewerk gaat.
 
Gaan we dat dan doen voor alle Thaise salons want er is geen enkele met juiste info of foto ?
Klopt wat je zegt maar er moet ergens een lijn getrokken worden. De bedoeling van dit forum is toch om bepaalde informatie te delen en als de zaken niet meer door de beugel kunnen dit toch wel te melden. Als iemand vindt dat het niet meer kan en dit echt te grof word om te aanschouwen dan is het wel correct om aan de bel te trekken. We betalen tenslotte ook de prijs die zij vragen en als ze daar leugens tegenover zetten dan gaan hier we alleen maar meer en meer gefrustreerden op het platform vinden. Hoe meer foute informatie hoe meer dit tegen zichzelf keert en hun eigen kapot maakt..... Zij die moeite doen worden er voor beloond.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan