Recensie Tiffany, Baekelandplein 10 rechts 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.205
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De looks van deze dame zijn voor een liefhebber van ebony vrouwen om van de watertanden. Prachtige ogen, mooie rondingen, aantrekkelijke lach en ook nog eens goed benaderbaar. Ik heb haar verschillende keren bezocht en iedere keer was het een heel relaxte bedoeling. Lekker rustig starten, pijpen, beffen, lichamen verkennen, verschillende standjes en de afronding was wel iedere keer een vraag. Soms neukend, soms pijpend maar ook met de hand.
Het is leuk om deze dame te laten klaarkomen aangezien ze dat liever niet wil. Als je aan de juiste knopjes draait, is niet te houden.
Voor mij een topper op het plein en om eerlijk te zijn vind ik haar te veel klasse hebben om achter het raam te zitten.
 
Ik ben 3 weken terug bij Tiffany geweest. Ze is inderdaad echt een hele mooie vrouw, en doet haar best om het naar je zin te maken. Was wel klein beetje negatief verrast door haar borsten. Een aantal jaar geleden had ik haar op het pleintje al eens eerder bezocht. Toen waren ze ook al groot maar nog heerlijk zacht (natuurlijk volgens mij). Maar nu waren ze toch duidelijk wat harder.

Pijpen was erg goed, en met doggy werd ze echt heel nat. Daar baalde ze zelf overigens van haha, volgens mij had ze er stiekem wel zin in. Uiteindelijk in missio het condoompje gevuld.

Daarna nog even over koetjes en kalfjes gepraat. Zo vertelde ze dat ze het ooit geprobeerd heeft in een saunaclub in DE, maar dat was niks voor haar. Had ze ook maar 2 dagen volgehouden, vond ze veel te veel regels hebben en kon ze niet haar eigen dagen inplannen zoals ze graag wil.

Ondanks een prima bezoekje, voor mij weinig herhalingsgevaar vanwege de siliconen.
 
Ik ben er vandaag naar binnen geweest. Eigelijk niet mijn type maar als er goede ervaringen zijn toch keertje proberen . Maar ze is heel aardig en leuk ook .. en ook nog is lekker wild en geil . Echt waar voor je geld .. voor 100 40 min binnen geweest
 
Ook ik ben er weer eens geweest. Ik ben het met vale46 eens dat de borsten hard zijn geworden. De billen die ik altijd goed masseerde zijn daarentegen de stevigheid verloren en slap geworden. Altijd gezellig praten (wel een beetje veel over haarzelf) en toch weer goed nummertje gehad met haar. Ik moet wel eerlijk bekennen dat het mooiste er zeker wel van af aan het gaan is. Toen ze jaren geleden op het plein werkte was ze echt in haar prime en zag ze er top uit, ondanks de steenpuisten die ze toen op haar gezicht had. Herhalingsgevaar niet heel groot meer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang twijfelen de laatste maanden toch maar eens bij Tiffany naar binnen gegaan afgelopen zaterdag laat op de avond. Dame ziet er naar mijn mening erg goed uit.. ze heeft wel iets. Borsten zijn inderdaad wat hard maar niet zo dat het vervelend was was. Je ziet voor je naar binnen gaat overduidelijk dat er aan gesleuteld is maar daar heb ik geen moeite mee. Verder erg lieve meid waar je een leuk praatje mee kan maken (inderdaad wel veel over haarzelf maar dat is helemaal prima want ik kom er niet om over mijn leven te praten). Niks op haar aan te merken en denk dat ik haar nog wel eens ga bezoeken voor de afwisseling.
 
Ziet er inderdaad zeer lekker uit. Ben een een maand of wat geleden een keer voor het standaard instaptarief bij haar geweest was zeer goed bevallen. Wil haar dit weekend weer eens bezoeken, zit er ook massage en beffen in haar pakket?
 
Ben niet zo'n fan van een massage ontvangen bij een dvp dus daar heb ik geen idee van (ik denk dat het wel mogelijk is). Likken was bij een half uurtje geen probleem in ieder geval?
 
Ze werkte in het verleden standaard in Duitsland en kwam haar geluk af en toe in Nederland beproeven. Nou, ik zal haar binnenkort dan maar weer eens gaan bezoeken voor dat ze weer verdwenen is. Blijft een lekker en leuke dame.
 
Ik heb vanmiddag nog een bezoek gehad bij haar, vanaf vandaag zijn de ramen maar tot18:00u. Open
ik heb gezegd dat het in duisburg minder is geworden ivm Corona regels en minder dames, waardoor er veel kamers leeg staan ,maar wel veel klanten vooral op zaterdag.
Ze zei bedankt voor de tip, want hier valt het tegen met klanten en vanaf vandaag wordt het nog minder.
ze zei dat ze het liefst vandaag al naar duisburg wil .
Behandel haar met respect heren ,want dan krijg je er ook een Goede service voor terug.
ze staat bij mij in de top 5 beste dvp.
 
Kom ook net van haar, was om half 6 bij haar binnen. gekozen voor een half uur. Geweldige fijne meid .bij het verlaten van het plein was ik de laatste waar de poort voor open werdt gehouden. Hopen dat het weer vlug normaal wordt
 
Is wel een stuk dichterbij voor haar.. ze vertelde me dat ze eigenlijk uit Dusseldorf komt. Dus vanuit dat opzicht snap ik wel voor die keuze. Al zou het wel jammer zijn heb haar pas net ontdekt?
 
Ik ga 2x per week naar Duisburg. Het klopt inderdaad dat er minder dames zijn dan normaal en dat er redelijk wat klandizie is. Als ze meer wilt verdienen dan is Duisburg een goed alternatief, maar ze moet er wel meer voor doen. Ik betaal daar meestal €50 voor een half uurtje.
 
Dus Duisburg is een aanrader om een keertje middagje heen te gaan met paar honderd euro
Zeker, ik betaal daar €50 voor een half uur en vorig jaar betaalde ik €90 voor een trio van een half uur; tijdens deze trio werd ik door 2 dames gepijpt en daarna mocht ik 1 dame naar keuze neuken. Je hoeft niet veel geld te pinnen om daar een top ervaring te hebben.
 
Tiffany zit als het goed is binnenkort weer op haar bekende stek in E26 in Duisburg op de Vulkan. Voor mij sneller te bereiken als Eindhoven, dus haar daar eens nader bekijken. Zaken als zoenen kosten in NRW vaak minder/niks extra en ook uitbundiger. Benieuwd wat Tiffany in de aanbieding zal hebben in E26.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan