Recensie Tiffany, Baekelandplein 10 rechts 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze vertelde mij afgelopen keer dat haar 'weekend' meestal tijdens werkdagen is zodat ze vrijdag, zaterdag en zondag gewoon aanwezig is in Eindhoven. Dus misschien dat ze er daarom niet was.
 
Ik was daar net voorbij gelopen en is dat die donkere dame met die enorme grote tieten. Ze zat me geil aan te kijken niet normaal.
Wat vraagt zij nou voor pijpen met of zc en neuken....
Ik wad toevallig in de buurt van Eindhoven en ff langs gereden maar had niet veel.tijd, maar zou haar volgende keer wel ff er op willen zetten.
 
Haar kun je bikkelhard stoten en je kunt haar alle hoeken van de kamer laten zien, zij is down voor bijna alles wat gek is. Wel verzint ze als het even uitkomt graag via een list manieren om het van neuken te laten overgaan in iets anders, zodat ze zich weer 5 minuten bikkelhard kan laten neuken door de volgende macho. Sm doet ze ook als je haar vertrouwen geeft dat ze goed is en het geweldig doet. Wat dat betreft is ze zeer nederig en rijp voor vernedering als je het goed speelt
 
Haar kun je bikkelhard stoten en je kunt haar alle hoeken van de kamer laten zien, zij is down voor bijna alles wat gek is. Wel verzint ze als het even uitkomt graag via een list manieren om het van neuken te laten overgaan in iets anders, zodat ze zich weer 5 minuten bikkelhard kan laten neuken door de volgende macho. Sm doet ze ook als je haar vertrouwen geeft dat ze goed is en het geweldig doet. Wat dat betreft is ze zeer nederig en rijp voor vernedering als je het goed speelt
Bedoel je als onderdanige dame?
 
Beste vrienden, zij zal niet meer in Nederland terugkeren voor prostitutie. Dat is de insteek, maar je weet hoe het gaat met Tiffany en haar plannen. Twee jaar verder is ze altijd weer terug bij af en is er van de 'dromen' niets terechtgekomen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan