Recensie Tiger en Rain, Deinze 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/we-are-2thai-girls-tiger-rain-gentle-and-cheerful.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op Redlights zag ik een nieuwe Thai. Na een telefoontje blijken er 2 dames te werken. Rain en Tiger. De afspraak aan de telefoon verliep vlot, en ik opteerde voor Tiger. Een kleine (1m53) dame, met mooi gezicht en lichaam. De massage verliep zacht en smooth. Ze vroeg als het goed was of harder of zachter moest. Voor mij is zacht ok. Er was na een tiental minuten behoorlijk wat teasewerk. Leuk. Ze kan het hebben dat je haar respectvol en zacht aanraakt. Na het draaien een massage van de benen, ook de buik en borst werden niet vergeten. Af en toe ook afdwalend naar "the place to be" wat leuk was. Ze ziet er ondeugend uit als ze bezig is. De afwerking was uiteraard met de hand. Zij vroeg niet voor meer en ik ook niet. Kost 100€. Samen nog gedoucht en dan met een gelukzalig gevoel naar huis. Is zeker voor herhaling vatbaar.
 
Rain ken ik van bij haar debuut, heb ze geleerd hoe haar body to body uit te voeren en haar "volle" kont te gebruiken 🤭 aangename meid, relaxed, mocht haar beffen en vingeren, goeie herinneringen aan maar ze is dan van 80 naar 100 gegaan en ben niet meer geweest sindsdien.
 
Vandaag nog eens terug tot bij Tiger geweest. Gewoon omdat het de eerste keer al goed was. De dame vertelde mij dat ze dit als tussen job doet. Ze wil een restaurant openen en daarvoor heeft ze geld nodig. Vandaar de keuze voor massage nu. Maar los van dat geld doet ze het prima. De tweede keer ben je alle 2 al wat minder geremd en weet je al wat meer van mekaar. Het was vandaag super erotisch, met veel teasen. Dame die goedlachs is. Vind ik aangenaam. Terug samen gedoucht en met een goed gevoel naar huis. Ze vroeg terug niet voor meer. We hielden het dus bij massage, en dat was goed! Ik vraag me juist af als ze gaat geld verdienen met het massage geven als ze nog zin gaat hebben in de harde horeca wereld. ;)
 
Wat is discreet man? Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij niks aantrek van discreet of niet. Het staat niet op hun deur of gevel vermeld. Alleen een bel aan de deur zonder naam. Dus op dat gebied is het discreet. Mensen weten toch niet wat je daar gaat doen. Schuin ertegenover is een bistro, het moet al lukken dat er daar net iemand buiten komt. En dan nog.... zoals ik zei, niemand weet wat je in een privé huis doet. Straffer nog... ik ga er dikwijls een koffie drinken na de massage. Niemand heeft mij al gevraagd wat ik daar ga doen. Dat ligt een beetje aan uzelf ook, gedraag je normaal en niemand kijkt er van op dat je daar binnen en buiten komt.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook langs geweest bij Tiger. Het is in een rijwoning in het centrum van Deinze. Je voelt je wel bekeken als je daar aan de voordeur staat maar daar trek ik mij niets van aan. Niemand kent mij in die streek. Vriendelijke dame, grote tattoo op de rug. Drankje gekregen, massage matig, teasen minimaal, snelle afwerking. Stond na precies 30 min. terug buiten terwijl ik toch betaald had voor een uur. Misschien ligt het aan mij en had Tiger geen klik met mij, dat kan. Ik ga in elk geval nooit meer terug.
 
Was dat vandaag? Ik ben er ook geweest. Het was totaal anders dan de vorige keren. Ze was alleen in het huis. Rain was niet thuis. Was het daardoor? Ik weet het niet. Het was bij mij ook gehaast nu. Mijn schoenen waren nog niet uit en ze was al boven denk ik. Op bed ook, snelle, niet goede massage. Veel vlugger dan ander draaien en dan zo goed als direct afwerken. Ik stond na 40 minuten terug in de straat. Slechte ervaring, na 2 zeer goede. Volgens mij is Rain de baas, en gezien ze er niet was, profiteert ze er van. Mijn besluit stond ook vast. Die ziet mij nooit meer.
 
Ik was er om 13u45, stond al buiten om 14u30. Toen ik op de kamer kwam was ze naar haar berichten aan het kijken. Van zodra ze alles had opgeruimd, terug op haar gsm. Ik vroeg of het zo druk was. Ze lachte eens en zie gewoon dat ze beter niks mistte...
Wat ik ook zag is dat ze de handdoeken die op bed liggen, gewoon eens effen trok en liet liggen. Dat doet Rain dan wel anders. Maar goed, miss Tiger zal mij niet meer zien. Rain wil ik wel nog ontmoeten.
 
Wel, ik heb op jouw handdoek dan gelegen. Had afspraak om 15u00, om 15u30 zat ik al terug in mijn auto en die stond geparkeerd aan het winkelcentrum, dat is dus de straat uit. Je kan denken hoe snel ik naar buiten gewerkt ben. Hoe later op de dag, hoe sneller ze er zich vanaf maakte. Mocht ik zeker zijn dat het bij Rain anders is wil ik daar ook nog wel eens terug gaan.
 
Blijkbaar was het voor mij ook zo. Ik vroeg eerst voor 13 uur, maar dan was ze bezet zei ze. En om half twee stuurde ze dat ik mocht komen. Gezien ik in de omgeving woon, was ik er om 13u45. Ik was al een paar keer bij Rain. En ja, dat vind ik een topper en steeds een uur binnen. Als je het binnen komen en voortgaan meetelt, meer dan een uur. Wel moeilijker te bereiken, antwoord niet altijd haar telefoon. Ze zei me dat ze naar het buitenland wilde gaan wonen. Eerst tijdelijk, en later eventueel definitief. Rain wou eigenlijk een afhaal Thai openen, maar gezien er al 3 zijn in Deinze, is ze van gedacht veranderd. Maar in elk geval, Rain is de moeite, ook mooiere vrouw dan Tiger. Groter en mooiere borsten en mooie benen vind ik persoonlijk toch.
 
Blijkbaar was het voor mij ook zo. Ik vroeg eerst voor 13 uur, maar dan was ze bezet zei ze. En om half twee stuurde ze dat ik mocht komen. Gezien ik in de omgeving woon, was ik er om 13u45. Ik was al een paar keer bij Rain. En ja, dat vind ik een topper en steeds een uur binnen. Als je het binnen komen en voortgaan meetelt, meer dan een uur. Wel moeilijker te bereiken, antwoord niet altijd haar telefoon. Ze zei me dat ze naar het buitenland wilde gaan wonen. Eerst tijdelijk, en later eventueel definitief. Rain wou eigenlijk een afhaal Thai openen, maar gezien er al 3 zijn in Deinze, is ze van gedacht veranderd. Maar in elk geval, Rain is de moeite, ook mooiere vrouw dan Tiger. Groter en mooiere borsten en mooie benen vind ik persoonlijk toch.
Klopt, Rain heeft mooie vrouwelijke vormen en een aangenaam karakter. Wou 2a3 jaar terug ook al beginnen in de horeca, haar wat info bezorgd en totaal afgeraden. Tja Thai en eten...maar beseffen niet wat er allemaal bij komt kijken, België is Thailand niet😁
 
@Funloving, ik zou niet weten waarom je daar moet over liegen. En ik ben niet zoals zoveel hier, dat ze lezen maar geen recensie schrijven.

@Massaman Ja haar probleem is vooral als zij gaat kijken voor een pand, dat ze haar altijd moet verantwoorden als ze wel financieel krachtig genoeg is om zo een zaak te runnen. De laatste maanden had ze haar knop omgedraaid en zocht ze een huis waar er 2 of 3 meisjes voor haar konden werken. Ze heeft al veel huizen bezocht, maar overal ervaart ze hetzelfde. Mensen vertrouwen dat niet een Thaise dame alleen. ... en zo heeft ze nu beslist om naar het buitenland te gaan. Die ervaring met Tiger was een testje denk ik om te zien hoe het is met meisjes werken. Ondertussen heb ik Rain al ontmoet en ze is er van verschoten, dat zo iemand (het is een vriendin) van zodra ze alleen zijn, je toch proberen te bedriegen. Bedriegen op gebied hoeveel klanten er geweest zijn. Vandaar dat ze snel afwerken. Als ze er 3 op 2 uur kunnen doen en ze zeggen dat er maar 2 klanten waren, hebben ze winst. Slimme Thaikes dus. Ze bedriegen zelfs hun eigen vrienden.
 
@Funloving, ik zou niet weten waarom je daar moet over liegen. En ik ben niet zoals zoveel hier, dat ze lezen maar geen recensie schrijven.

@Massaman Ja haar probleem is vooral als zij gaat kijken voor een pand, dat ze haar altijd moet verantwoorden als ze wel financieel krachtig genoeg is om zo een zaak te runnen. De laatste maanden had ze haar knop omgedraaid en zocht ze een huis waar er 2 of 3 meisjes voor haar konden werken. Ze heeft al veel huizen bezocht, maar overal ervaart ze hetzelfde. Mensen vertrouwen dat niet een Thaise dame alleen. ... en zo heeft ze nu beslist om naar het buitenland te gaan. Die ervaring met Tiger was een testje denk ik om te zien hoe het is met meisjes werken. Ondertussen heb ik Rain al ontmoet en ze is er van verschoten, dat zo iemand (het is een vriendin) van zodra ze alleen zijn, je toch proberen te bedriegen. Bedriegen op gebied hoeveel klanten er geweest zijn. Vandaar dat ze snel afwerken. Als ze er 3 op 2 uur kunnen doen en ze zeggen dat er maar 2 klanten waren, hebben ze winst. Slimme Thaikes dus. Ze bedriegen zelfs hun eigen vrienden.
Welke dames in deze business zouden dat niet proberen ?
 
@Funloving, ik zou niet weten waarom je daar moet over liegen. En ik ben niet zoals zoveel hier, dat ze lezen maar geen recensie schrijven.

@Massaman Ja haar probleem is vooral als zij gaat kijken voor een pand, dat ze haar altijd moet verantwoorden als ze wel financieel krachtig genoeg is om zo een zaak te runnen. De laatste maanden had ze haar knop omgedraaid en zocht ze een huis waar er 2 of 3 meisjes voor haar konden werken. Ze heeft al veel huizen bezocht, maar overal ervaart ze hetzelfde. Mensen vertrouwen dat niet een Thaise dame alleen. ... en zo heeft ze nu beslist om naar het buitenland te gaan. Die ervaring met Tiger was een testje denk ik om te zien hoe het is met meisjes werken. Ondertussen heb ik Rain al ontmoet en ze is er van verschoten, dat zo iemand (het is een vriendin) van zodra ze alleen zijn, je toch proberen te bedriegen. Bedriegen op gebied hoeveel klanten er geweest zijn. Vandaar dat ze snel afwerken. Als ze er 3 op 2 uur kunnen doen en ze zeggen dat er maar 2 klanten waren, hebben ze winst. Slimme Thaikes dus. Ze bedriegen zelfs hun eigen vrienden.
Je moet ze mij niet leren kennen (Thai) denken nooit op lange termijn...Nu ja, als Rain hoopt dat het in een ander land beter zal zijn dan komt ze ook bedrogen uit.
 
Ik begrijp u Massaman, en heb dezelfde mening. Maar ik begrijp haar ook. Het moet frustrerend zijn als je al jaren zoekt achter een geschikt pand, en je niks krijgt omdat je alleen bent. Eerst voor haar Thai Take Away. Ondertussen zijn er haar een paar voor en wil ze zich nu op massage richten, maar dan meisjes die voor haar werken. Ze heeft me al een paar keer huizen getoond waar ze naar gaat kijken. Je mag het villa's noemen. Maar dat wil ze omdat ze met 3 meisjes wil werken. En ja, altijd hetzelfde liedje. Ze is alleen en altijd weer die vraag, wat doe je van werk, en ja altijd weer opnieuw is het niks. Frustrerend. Wat ze in het buitenland gaat doen weet ik niet, ze gaat bij vrienden wonen tijdelijk. We zien wel. Over 3 maanden komt ze wel eens terug zei ze me.
 
Dat is Tiger met een nieuwe benaming. Rain is naar het buitenland en Tiger doet een poging om klanten aan te trekken met een nieuwe naam.
Ze adverteert nu ook met massage afwerken met de hand of massage en intiem. Als je neukt met haar gaat ze wel fel te keer en je voelt haar super goed. Alleen, ik ga er niet meer omdat je heel vlug wordt afgewerkt en te vroeg buiten staat.
 
Dat is Tiger met een nieuwe benaming. Rain is naar het buitenland en Tiger doet een poging om klanten aan te trekken met een nieuwe naam.
Ze adverteert nu ook met massage afwerken met de hand of massage en intiem. Als je neukt met haar gaat ze wel fel te keer en je voelt haar super goed. Alleen, ik ga er niet meer omdat je heel vlug wordt afgewerkt en te vroeg buiten staat.
Bedankt voor je reactie. Ik ga niet zeuren over een paar minuten, maar een uur duurt mij mij nog altijd 60 minuten. Mij gaat ze niet meer zien.
 
Dat is wat ik bedoel. De laatste keer kon ik niet komen op het gevraagd uur, want ze was bezet... Een half uur daarna stuurt ze kom maar. Dus de klant voor mij, en dat zie je hier boven was ook voor een uur, maar te vroeg buiten. En ik was daarna ook op 40 minuten buiten, douche inbegrepen. Daarom ziet ze mij ook niet meer.
 
Hoi allen,
Deze week en vorige week bij Star geweest telkens body to body met lekkere seks om het af te werken. Gaat inderdaad geweldig te keer ,niet zoals vele andere die gewoon naar het plafond kijken tot je klaar bent.
Heel tevreden over de geleverde 'service' voelde niet gehaast aan de ene keer 55min ipv 1u maar kom op 5min komt het niet.
Mij ziet ze alvast nog terug.
Telkens 150€
Rain is blijkaar nog op reis als die terug is kijk ik er naar uit om eens door haar verwend te worden.
Heb een zwak voor Aziatsche vrouwen.
greetz
 
Hoi allen,
Deze week en vorige week bij Star geweest telkens body to body met lekkere seks om het af te werken. Gaat inderdaad geweldig te keer ,niet zoals vele andere die gewoon naar het plafond kijken tot je klaar bent.
Heel tevreden over de geleverde 'service' voelde niet gehaast aan de ene keer 55min ipv 1u maar kom op 5min komt het niet.
Mij ziet ze alvast nog terug.
Telkens 150€
Rain is blijkaar nog op reis als die terug is kijk ik er naar uit om eens door haar verwend te worden.
Heb een zwak voor Aziatsche vrouwen.
greetz
Top. Rain gaat je ook wel verwennen maar niet all the way als je begrijpt wat ik bedoel. En dat "zwak voor Aziatische vrouwen
" ken ik ook al lang, al wissel ik graag eens af.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan