Recensie Tikie, House of Dreams, Amersfoort 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 479

Stamgast
Forumpionier
547
03/07/21
612
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/tikie/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Hous of Dreams in Amersfoort, voor het eerst bezocht sinds ik begonnen ben met deze hobby.
Had vooraf een afspraak ingepland met Tikie. Lang getwijfeld, maar de online geplaatste foto's gaven de doorslag.
Afspraak was snel gemaakt en zo voor het eerst met een dame afkomstig van de Filipijnen. Heb er absoluut geen spilt van.


Tikie, is een vrolijke en spontane dame. Bij het was je vooraf kwam ze al helpen en ze warmde me goed op. Ze kan heerlijk pijpen (MC) en bij het neuken in verschillende standjes, doet ze gewillig mee. Zoals bijna altijd voor mij afgemaakt Met een lekkere handjob, iets wat Tikie goed beheerst. Conclusie een lekker uurtje ontspanning.

Over het huis, vindt het er een beetje rommelig, maar verder wel schoon voorzover ik kon zien.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Qua persoonlijkheid is ze een lieve geinteresseerde dame. Haar kont is ook best wel lekker.

Qua services is het wat minder: massage (weinig spannends), blowjob (tanden), intiem ("niet te diep") en handjob waren redelijk maar ook niet meer dan dat.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/tikie/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week op hernieuwde kennismaking met Tikie, ik had vooraf een afspraak gemaakt via een van de vriendelijke gastvrouwen.
Het ontvangst was prima, wel net iets te zakelijk naar mijn zin, maar na de financiële plichtplegingen, kwam Tikie mij ophalen voor een uurtje plezier.
Het voorspel was lekker en ze weet gewoon hoe ze een man geil moet krijgen, na het opfrissen, ging ze goed los en is alles van mijn wensenlijstje voorbij gekomen.
Afgemaakt met een lekkere handjob.

Blijf het huis een beetje rommelig vinden, maar dat is persoonlijk.

Tevreden ging ik weer terug naar huis.
Kom er zeker nog eens terug.
 
Weer terug dan? want ik heb haar gehad vandaag in Amersfoort, lekkere sex, en erg willig en geil deze Filipijnse, die in een rood sexy jurkje liep met lingerie, volle tongzoenster ook
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan