Recensie Tim ( Ornjira Den Haag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry 40

Vaste klant
Forumpionier
125
03/07/21
453
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/9330713-tim
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Ornjira binnen gestapt. Ik had wat last van mijn rug dus was aan een massage toe. Ik heb daar Kennis gemaakt met Tim en heb een goede massage ontvangen waar bij de plekken in mijn rug goed behandeld werden. Tim is een gezellige dame valt goed mee te praten ook in het Nederlands. gedurende de behandeling kreeg ik steeds meer het gevoel dat ik om iets speciaals kon vragen aan haar namelijk prostaat massage. Dit zou voor mij de eerste keer zijn en heb dit ook aan haar uitgelegd. Ik ga hier niet verder over uitweiden maar kan wel zeggen dat dit een belevenis geweest is die ik al jaren geleden had moeten ondergaan.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van bovenstaande de ervaring met Tim, een bezoekafspraak gemaakt met haar. Toen ze zich voorstelde vond ik haar wat voller dan op de foto (maar ik houd hier wel van, vooral bij de body-to-body massage die ik ook van haar kreeg). Aangegeven waar ik voor kwam dit zou mijn eerste kennismaking met een prostaatmassage worden. hiervoor vroeg ze wel een klein bedragje extra. Na het douchen kon de massage - plus beginnen. Zonder veel aanwijzingen van mijn kant begon het teasen al snel waarbij ze het langzaam opbouwde en er op het "juiste" moment een "speeltje" bij ging gebruiken. Of het tot een volledige prostaat massage is gekomen weet ik niet eens. Wat ik wel weet is dat ik na ca een half uur een zeer heftig orgasme kreeg wat ook redelijk lang aan hield, zeker een gevolg van de wijze van waarop Tim het opbouwde.
Nu moet ik hier aan toevoegen dat ik al enige tijd medicijnen slik die het krijgen van een erectie en orgasme onaardig doet verminderen. Deze "behandeling" door Tim was derhalve een zeer welkome ervaring in de zin het werkt nog met deze "aanpak", ga zeker voor een herhaling.
 
Ik ben twee keer bij deze dame geweest. Fysieke verschijning is voor haar leeftijd best heel behoorlijk, in haar gezicht zie je wel dat ze de jongste niet meer is. Twee keer een goede massage gehad en de sex was beide keer ook goed, ze doet lekker mee. Geen absolute topper, maar een erg prettige dame om bij te zijn met een goede massage en sexbeurt.
 
Inmiddels Tim een aantal keren tot tevredenheid bij Baan Busara bezocht. Zoals ik al eerder schreef hebben we een hele goede klik wat voor mij heel belangrijk is. Inmiddels is ze toch weer terug naar Ornjira in Den Haag. De reisafstand met het OV koste haar teveel tijd. Inmiddels heb ik haar daar al weer voor een "behandeling" (-: op maat bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan