WHEM Tina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.533
02/07/21
4.229
47
Zodra ik die nieuwe eerste foto op haar profiel zag, gaf ik me gewonnen. Wat een sensualiteit!

Rest van de foto's vind ik overigens iets minder en ik twijfel even of ze helemaal naturel is, maar dat kan ook aan enige photo-shop liggen.

Heeft iemand ervaring met deze, aan GK-gerelateerde, Tina? Hoor het graag!

 
Helemaal mee eens, foto 1...daar kun je in verdrinken. Foto 8 ook erg mooi. Ik zie dat er ook wat foto's zijn verwijderd (vervangen dus)...

Ze kwam hier al naar voren, GK tintje duidelijk aanwezig:


Prachtdametje!
 
Helemaal mee eens, foto 1...daar kun je in verdrinken. Foto 8 ook erg mooi. Ik zie dat er ook wat foto's zijn verwijderd (vervangen dus)...

Ze kwam hier al naar voren, GK tintje duidelijk aanwezig:


Prachtdametje!
Ja, dat had ik gezien, maar daar moet iemand maar net kijken.

Ex-GK blijft toch een ons-kent-ons dingetje. Hier reageren wandelaars eerder denk ik en er zal heus wel een van de schrijvers langs gaan lijkt me.
 
Tis stil aan de overkant!
Heb het idee, dat deze Tina werkt met de alom bekende GK booker, wat denk jij @knightrider ? Al contact?
Ik niet namelijk 🤣 Wel lezen, geen reply.

Vermoed dat Rada, Nataly en Karolina overigens ook met deze booker werken, maar das een gokje. Allemaal zelfde type foto's (op Nataly na) en allen "New in town/ New in Amsterdam".

Maar wel gek, over geen wordt geschreven 🤔
(Nu wordt er sowieso niet heel veel gerecenseerd overigens)
 
Ben afgelopen week bij haar geweest, 30min. Na het niet "opdagen mysterie" met Emma. Het was het meisje van de foto, maar de glamour foto's zijn natuurlijk veel mooier. Ontving in appartement. Petite, klein maar fijn. Helaas geen intiem meer kunnen doen, omdat tijdens het fijne PZC (diep) de lading voortijdig geheel in haar mondje kwam.
 
Laatst bewerkt:
Ze kwam uit de Oekraïne. Na het "ongelukje" kwam het onderwerp toch ter sprake. Ze verontschuldigde zich omdat ze whatsappte met haar familie die daar nog zat. Natuurlijk gaf ik aan dat dit geen enkel probleem was. Ik voelde me toch een beetje bezwaard over mijn bezoekje. Ze wist niet hoelang ze nog bleef, maar haar advertentie is inmiddels offline.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag het ook ja dat ze helaas alweer offline is. Het is natuurlijk het kleinste ongemak dat de dames uit die regio nu logischerwijs wat afgeleid zijn, want ze hebben ws. off camera grote dikke zorgen.
Ergens snap ik ook niet goed, waar de dames uit Oekraine heen gaan als ze hier 1 of 2 weekjes gewerkt hebben. Naar een ander land zou ik snappen, maar nu hier werken en dan vanuit hier terug reizen is nu bijna ondenkbaar.
Ik zou ze toch allen ten zeerste adviseren om hier, ook als ze klaar zijn met werken, lekker te blijven hangen. Natuurlijk, met zorgen over de familie, maar je kunt beter pogen die familie naar hier te laten komen, dan zelf terug gaan.
 
Dan weet ik wie er als eerste zich meldt 🤭
Klopt. Bij 100 stap ik al in.

Want niet alle foto's zijn zo sterk als die 1e. Dus 100 klopt, evt 120, 150 niet, exact het GK probleem.

Eigenlijk zou iedereen zo moeten redeneren. Soort vakbond. Dan zouden alle prijzen weer op 100/150 komen en wie meer zou vragen zou buiten de boot vallen.
100/150 is ook helemaal ok. Dat hoeft geen 80/120 te worden, maar 150/200 is te veel voor een half uur en niet iedereen wil een uur.

Maar goed, het beoogde doel komt in de buurt, dus het is een overweging waard in het geval van deze Tina, die nu dus al schappelijkere prijzen dan de GK colonne heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan