Recensie Tina/Anissa, Westende/Brugge 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand die meer weet? Anissa gestopt?
Anissa werkt in periodes.
Ofwel adverteert ze voor iedereen.
Ofwel doet ze enkel vaste klanten, dan neemt ze zelf contact op met: "lang geleden, nog eens afspreken" of "vanaf nu beschikbaar in Brugge".
Ofwel rust, dan kun je als vaste klant ook wel appen.
Indien ze verandert van naam of nummer neemt ze ook contact op, dat deed ze toch toen ze van Tina van Anissa ging.

Als je er nog geen klant van was, ga er dan bij vanaf ze terug is..
Als je al klant bent, vraag het gewoon. Dikke kans dat je snel onder of op haar ligt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/high-class-tina.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze dame langs geweest .

Ik kan alleen maar bevestigen wat hier boven beschreven is .
Zeer knappe vrouw met een prachtig lichaam.
De ganse date had een hoog kinky GFE gehalte .
Ik kan kort zijn , alles ( buiten anaal ) is aan bod gekomen .
Als er iets van kritiek kan geven is dat ze niet voluit TZ , maar dit heeft me eigenlijk niet gestoord.

Herhalingsgevaar is zeer groot , gelukkig is het voor mij niet bij de deur of ik stond er wekelijks .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/high-class-tina.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Doordat Xena niet vrij was, ben ik enige tijd geleden ook bij Anissa langs geweest en ben ik buitengekomen met een dubbel gevoel. Misschien waren de verwachtingen te hoog of had ze haar dagje niet, maar ik kan de superlatieven van vele andere bezoekers niet (volledig) delen.
Bij binnenkomst werd ik nogal koel ontvangen door de knappe Anissa. Ze was aan de telefoon nog duidelijk in een discussie verwikkeld. Communicatie verliep niet echt vlot en vele antwoorden waren korte ja's of neen. Je hoort duidelijk, dat Nederlands niet haar moedertaal is.
Kreeg een korte kus en mocht mij opfrissen in de douche. Bij binnenkomst in de slaapkamer vroeg ze om de deur te sluiten, omdat niemand ons van buiten zou zien. Raar, want er was nog een gang en living tussen de kamer en het raam.
Zij had haar jurk en BH reeds uitgedaan en we namen elkaar vast, kussen was met het puntje van de tong, en na een korte verwenning van haar poesje ging ook haar slip uit. Anissa heeft een prachtig lichaam waar geen enkele man onbewogen bij blijft en toch voelde het allemaal wat onwennig aan, zodat we maar richting bed afzakten. Haar uitgebreid gebeft en na heel wat inspanning ontspande ze, zodanig dat ze mijn hoofd stuurde wanneer ik even pauze zocht. Na een 20-tal minuten spande haar volledige lichaam op en kreunde ze. Achteraf zei ze dat ik een goede beffer was en lekker rook. Aangenaam vond ik, dat ze je hoofd masseert terwijl je haar beft.
De rollen omgedraaid en ondanks haar complimenten werd het pijpen met condoom. Na enige tijd heb ik haar doggy genomen en duurde het niet lang vooraleer ik mijn eerste lading verschoot.
Heb hierna een vrij lange massage gekregen en toen ik mij omdraaide, vond ik dat de tijd rijp was voor een tweede ronde. Wat tongkussen met het tipje van de tong, aan haar tepels gezogen en zij bovenop. Een paar minuten later gewisseld naar missionaris. Ik voelde dat het al neukend niet meer zou lukken, de tijd was ook zo goed als om, maar ze stelde toch voor om mij manueel met massageolie naar een tweede hoogtepunt te brengen. Na veel inspanning en 15' over tijd lukte het.
Afgesloten met een kus, een douche en complimentjes van haar.
Ondanks dat ik bijna 90' binnen was, ben ik met gemengde gevoelens vertrokken, gezien het gebrek aan gfe (geen TZ, PZC, winig communicatie).
Ga ik nog terug? Ik weet het niet.
 
Op 16 augustus kreeg ik een berichtje dat ze vanaf september terug beschikbaar was. Ze was op vakantie in Marokko. Geen reactie op mijn vraag van 5 september wanneer ze terug in België was. Hopelijk heeft ze de aardbeving in Marokko overleefd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/high-class-tina.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wanneer ze online staat dan kan je gerust eens je kans wagen haar een bezoekje te brengen.
Zeer mooie vrouw met Berberse roots.
Speciaal dat wel.
Spreekt Nederlands met een tongvalletje dat de origine wel verraad.
Vriendelijk en meegaand van bij de start, nu ze weet wel waarmee ze bezig is.
Bij binnenkomst en kennismaking leidt ze je naar de douche waar je je kan opfrissen. Staat je in haar lingerie op te wachten en vanaf dan is het feest.
Aftasten en voelen, volle zoenen en hup op haar knietjes.
Wees er maar zeker van dat het je niet onberoerd laat. Ze troggelt je mee naar bed en dan gaat alles uit.
Wat een mooi zicht en… werkelijk één van de mooiste kontjes ooit gezien. Wat een ass. Doggy is een must bij deze sensuele dame.
Borsten zijn bijgewerkt maar mooi gedaan.
Na een heerlijke pijpbeurt wou zij zelf ook aan de beurt en ik gaf haar een uitgebreide befbeurt.
Durft bij een afspraak van een uur wel na de eerste ronde een iets langere massage geven waarbij de tijd vliegt.
Heerlijk maar wil je een extra ball dan hou je beter ook maar het klokje in de gaten.

Zeer leuk uurtje beleefd.
 
Anissa ontvangt enkel wanneer ze met haar advertentie online staat en op diverse plaatsen.
Meestal maar voor een week of 2-3 en dan terug 2 maand pauze.
Dus site in de gaten houden is de boodschap.
Was vorige maand in Ardooie. Zal vermoedelijk terug zijn ergens in 2024.
 
T
Anissa ontvangt enkel wanneer ze met haar advertentie online staat en op diverse plaatsen.
Meestal maar voor een week of 2-3 en dan terug 2 maand pauze.
Dus site in de gaten houden is de boodschap.
Was vorige maand in Ardooie. Zal vermoedelijk terug zijn ergens in 2024
Terug online. Opnieuw Ardooie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan