Recensie Tina Chausee st truiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stalloni

Vaste klant
153
20/02/22
84
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tina is een knappe vrouw van Marokkaanse origine, ik bezoek haar al jaren en ik moet zeggen dat het een van de beste ontdekkingen sinds jaren was. We weten allemaal dat op de chaussee de prijs/kwaliteit enorm laag is maar Tina is hier een uitzondering op.
Werkt woensdag t.e.m zaterdag vanaf 22-...

Heel knap, vriendelijk en heel verzorgd. Leuke babbel, wasje en het bed in. Pijpen zonder is oké maar niet wauw, daartegenover staat dat het wel een echte neuktijger is die je stevig kan doorneuken en een klets op de billen mag ook. Lekker strak poesje en ook een strak kontje wat je even hard kan nemen als het poesje. Ik kom meestal klaar op de tietjes.

Ik raad ze aan
 
Tina is een knappe vrouw van Marokkaanse origine, ik bezoek haar al jaren en ik moet zeggen dat het een van de beste ontdekkingen sinds jaren was. We weten allemaal dat op de chaussee de prijs/kwaliteit enorm laag is maar Tina is hier een uitzondering op.
Werkt woensdag t.e.m zaterdag vanaf 22-...

Heel knap, vriendelijk en heel verzorgd. Leuke babbel, wasje en het bed in. Pijpen zonder is oké maar niet wauw, daartegenover staat dat het wel een echte neuktijger is die je stevig kan doorneuken en een klets op de billen mag ook. Lekker strak poesje en ook een strak kontje wat je even hard kan nemen als het poesje. Ik kom meestal klaar op de tietjes.

Ik raad ze aan
Ontvangt in de bar net voor de Tropical tegenwoordig. De naam ontgaat me even.
 
De hele baan is jammer genoeg idd nogal prijzig ivgm thuisontvangst. Wel de beste wat daar zit voor mij prijs/kwaliteit(tenzij de recensie van Maeva waarheid is )
Dat ligt er maar aan.

Ja, als je iemand bent die graag lang blijft (uur of meer), dan is het een dure grap. Als 'n half uur ook prima is, dan weet ik nog wel wat pareltjes aan de Chaussee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan