Recensie Tina, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tina (deze week in hausnr2b) al 2 keer bezocht. Ze was in mei dit jaar voor de 1e keer in deze omgeving.
Ze is redelijk lang (1m77), rond de 30, super vriendelijk en lief en heel uniek te noemen is haar stem.

Mijn kledingwens is geen probleem en ze begint altijd staand je op te warmen waarbij ze je over het hele bovenlichaam kust. Na de opwarming eerst een pijpbeurt waarbij ze geknield voor je gaat zitten en daarna verder op bed. Ik sluit altijd af met een oliemassage.
Als afsluiting de standaard rugmassage waarbij ze een aantal standaard vragen stelt, zodat er een soort van gesprekje is.

Ze bevalt mij prima, misschien iets te lief, maar had haar deze week bijna voor de 3e keer geboekt. Alleen is Celine deze week ook aanwezig die ik eens wil uitproberen, dus het 3e bezoekje bij Tina moet maar even wachten. Een luxeprobleem zullen we maar zeggen. Mijn ervaring is ook als ik een dame te vaak in korte tijd boek de spanning ook wat wegebt, dus misschien ook beter voor mij. Laatste bezoekje was kort geleden en ze komt vast nog wel vaker langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan