WHEM Tina - Hoogstraten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die was me ook al opgevallen, alleen vind ik dit raar.. Zelfde telefoonnummer.. Hoeft natuurlijk geen probleem te zijn als dit een prive is met verschillende dames, maar zo stellen ze het wel niet voor.

 
Dit zijn 2 meisjes die tot voor kort werkten bij Hermitage, ook in Hoogstraten. zoals zo velen werken ze met een telefoniste voor afspraken te maken, beter voor ons, gsm staat af tijdens massage. Is dus Tina en Elena. Met Tina geen ervaring, Elena al meermaals geboekt. goede tantra, intiem ook mogelijk.
 
120 uurtje massage. 150 uurtje massage met intiem.
Geeft heel zachte, lieve massage en geniet er ook wel van. intiem nog niet voor gekozen. als ik voor een massage ga, lay back and enjoy
Ben al paar keer bij Elena, nu Milena geweest, is momenteel terug naar Oekraine om Poetin op het matje te roepen.
heeft me nog gezegd dat haar kollega wel aanwezig is en ook heel goed is...
 
ga Lania maandag of dinsdag eens een bezoekje brengen, want ik vrees dat Milena nog een tijdje wegblijft... als ik er geraak schrijf ik iets ... Hier ga ik meestal gewoon voor een sensuele massage,
 
Dit is de nieuwe link naar Tina, de link helemaal bovenaan in dit topic werkt niet meer;

Hierboven gaat het meer over Milena.
Heeft ook iemand ervaring met Tina?
Telefoon nummer is hetzelfde, maar lijken me verschillende dames
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan