Recensie Tina, Nieuwstad 45-2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 20444

Stamgast
Forumpionier
918
05/07/21
1.481
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Tina naar binnen geweest.
In eerste instantie dacht ik dat het een latina was aangezien ze een mooi kleurtje heeft, ook een beetje contouren van een.

Ze is een lieve spraakzame meid, kan leuk met haar lachen. Het voelt echt net alsof je het met een vriendinnetje doet.
Beetje amateur vibes kreeg ik er van.
Sex was goed, trekken was goed, al met al een leuke date en probeert je het naar je zin te maken.

Of ze dit bij iedereen doet weet ik natuurlijk niet, maar het is in ieder geval een leuke meid. (y)

Volgensmij moet je alleen wel veel bij betalen voor extras...
 
Volgens mij zit ze er al een paar weken niet meer,vandaag nog ff gecheckt hele linker kant is op de vlucht lijkt het wel als je de straat in rijdt,Carla idem ook al paar weken niet meer gespot.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Volgens mij zit ze er al een paar weken niet meer,vandaag nog ff gecheckt hele linker kant is op de vlucht lijkt het wel als je de straat in rijdt,Carla idem ook al paar weken niet meer gespot.
Bedoel je Carla van 13-I? Die was er in elk geval afgelopen vrijdagavond nog. Volgens mij werkt ze alleen nog 's avonds??
 
Ze zat er weer zaterdag snel naar binnen
Afgesproken voor een uur.

Incl kleding wensen had de bril van 1 van onze secretaresses mee genomen die lag vrijdag nog op haar bureau😉.Die stond Tina heel goed bleek.
Hoge hakken ,korte mini rok uit haar eigen kledingkast perfect plaatje ,mocht haar beffen,incl haar sterretje,tegen meer prijs anaal en over de bril van de secretaresse spuiten,had wel kosten plaatje 300 euro totaal maar was het zeker waard,leuke gekke meid die zuinig is op haar lichaam super schoon.. die kont van haar naderd m.i de perfectie,,wow .ging super voldaan naar huis...Brilletje ff schoonmaken die leg ik maandag morgen weer terug bij de secretaresse wat een heerlijk ding is maar erg uit de hoogte en wat arrogant ...ben toch als eerste op de zaak.kijk voortaan toch met een andere blik tegen haar aan vrees ik😉😉😉

Mooi dat jou hetzelfde is overkomen. Toppertje is het. Binnenkort misschien weer is opzoeken
 
Een week of 2 geleden bij Tina geweest, als je van jong frisse uitstraling en mooie strakke body houdt is dit de mooiste van de straat m.i. Aanbod in de straat is nogal mager met een veelvoud van Oostblok en oudere latinas.

Dan de actie , aardige meid kan je leuk mee converseren ,spreekt uitstekend engels woonachtig in Roemenië . , Pijpwerk uitstekend en missionares ook niet onaardig,die kont is perfect voor doggy style prachtig uitszicht,alleen vond ik de geur nogal kaasachtig gezien het warme weer en de volle prullenbak met condooms lag hier de oorzaak??? of een geslachtziekte mischien ???die geur was een dooddoener vond ik een afknapper brrr wat een lucht. Heb het tegen haar gezegd dat het niet echt fris was heb de kleren aangedaan en weer huiswaarts, misschien het moment van de dag dat het niet echt fris was???
 
Ik ben een week geleden ook bij haar geweest. Behalve de hoge prijs, 200 uur/ pmc, neuken. Beffen was nog eens 50 extra Dat heb ik dan maar overgeslagen deze keer.

Hygiëne was prima op orde. Na de daad friste ze zich ook op, waarna ik nog een lekkere massage heb gehad. Prima Engels, leuke conversatie gehad. Leuke dame!

En zoals eerder vermeld, ze rekent wel echt voor alles extra.

En daarvoor zou je ook prima bij een andere dame terecht kunnen, voor een betere prijs.

Ik ga nog wel eens naar haar terug voor een afspraak, want aantrekkelijk is ze zeker!
 
Tina is wel een van de dames die goed dienst kan leveren. Lekker geil of goed acteerwerk. Vroeger toen ze nog pzc doet, lekkere natte pijp sessie, heerlijk. helaas doet zij dat niet meer, of alleen niet meer bij mij. Ondanks dat, stelt zij je echt niet teleur.
Wat bmw guy zegt, helaas vragen meeste dames hier nu 200/u of 50/kwartier. Als je geluk hebt, doen ze wat extra s zonder meerprijs. Alleen bij dames waar ik al jaren kom, betaal ik nog de oude tarieven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan