Recensie Tina, Privé42, Amsterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orcus

Newbie
Forumpionier
16
08/07/21
19
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://prive42.nl/tina/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug op bezoek geweest bij dit sympathieke privéhuis en toen uiteindelijk gekozen voor Tina, een kleine Oost-Europese beauty met een beetje norse uitstraling. Zoenen is helaas een no-go bij haar, maar ze heeft echt lekkere jetsers die je wel (zachtjes) mag zoenen en likken. Ze pijpt wel erg lekker, neuken was ook prima. Ik ga zeker nog een keertje bij haar langs!
 
Ik was er vorige week. Ze zat als enige in de kamer. Ik vond haar een stuk ouder dan de 27 jaar volgens de website. Haar uiterlijk is oké (wel een klein buikje). Na betalen ging ze het peeskamertje uit en bleef ze lang weg. Meer dan 5 minuten. Na uitkleden wilde ze uitgebreid gaan praten. Na 1 minuut zei ik we gaan aan de gang, waarop ze antwoordde we hebben tijd genoeg. Aan de gang dus. Pijpen (dat doet ze goed) en diverse standjes en misschien heb ik 10 minuten kunnen doorneuken. Dat ging prima. Ongeveer 20 minuten voor tijd stopte ze en begon ze af te trekken. Even wassen, kleren aan en nog de tijd een beetje volpraten. Mijn parkeer app gaf aan dat ik van (auto) deur tot (auto) deur 5 minuten te kort binnen ben geweest. Dus… nee geen herhalingsgevaar bij deze klokkijkster en dit privéhuis die daar niets aan doet.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://prive42.nl/tina/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beetje gek om na een best wel positieve review (zie hierboven) een stuk negatiever te zijn over dezelfde dame, maar ik wil mijn collega-wandelaars toch behoeden voor een slechte ervaring. Denk eerlijk gezegd ook dat ik te positief was in die review, ik heb in de tussentijd heel wat leukere dates gehad met heel wat sympathiekere dames. Wat denken jullie, oorspronkelijke review aanpassen?

Anyway. Ik was laatst weer eens bij Privé42, ik hoopte eigenlijk op Suzy (waar het altijd fijn vrijen mee is), maar die was uiteraard busy busy. Dus maar gekozen voor Tina, because why not: was vorige keer prima, toch?

Vergeet het maar. Was helaas een all-round waardeloze ervaring. Het duurde lang voordat ze terug kwam naar de kamer, daar begon ze vervolgens allemaal dingen te vragen waarvan ik dacht: mens, ik kom hier voor seks, niet om geïnterviewd te worden. Misschien een beetje je best doen om iemand te verleiden en sexy te zijn? Afijn. Vervolgens bleek dat borsten zoenen eigenlijk niet meer kon - "not the nipples, please" (then what's the point?). Vervolgens werd de ventilator op vol vermogen aangezet. Heel erotisch, een loeiend apparaat dat koude lucht op je reet blaast terwijl er verveeld aan je lul gesabbeld wordt 😑

Kortom, de sfeer was door dit alles ver te zoeken, dus ik heb haar vlug geneukt en ben vertrokken. Never again!
 
Orcus, gebruikte Tina bij jou ook heel veel glijmiddel? Het was voor mij behoorlijk gevoelloos. Ik moest best een tijd hard en stevig doorneuken om nog iets te kunnen voelen.

Bij mij was het nog niet zo warm op de kamer, maar dit is meer een puntje voor het huis om te investeren in een airco.
 
Orcus, gebruikte Tina bij jou ook heel veel glijmiddel? Het was voor mij behoorlijk gevoelloos. Ik moest best een tijd hard en stevig doorneuken om nog iets te kunnen voelen.

Bij mij was het nog niet zo warm op de kamer, maar dit is meer een puntje voor het huis om te investeren in een airco.
Ja, veel te veel glijmiddel.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://prive42.nl/tina/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De stoute schoenen aangetrokken en naar Prive42 gegaan.

Ik wilde eigenlijk naar Suzy, omdat ik daar hele goeie verhalen over hoorde.. helaas zag ik haar niet.

Ik had de keuze uit twee vrouwen, waarvan ik de naam van de eerste ben vergeten. Zij leek in ieder geval op een wat oudere latina vrouw.

En uit Tina. Tina heeft grote borsten en zwart haar. Dus maar voor Tina gekozen.

Eenmaal binnen alles afgehandeld en aan gegeven hoe lang ik wilde. Nou gekozen voor 45 minuten.

In de kamer kreeg ik het volgende te horen:

Niet zoenen
Niet veel aan tepels zitten
Niet over lichaam of borsten spuiten
Pijpen is met condoom (nou prima)

Moest toch even wennen aan het feit dat het bij privé ontvangst toch lijkt alsof er meer mogelijk is.

Zij friste zich op en ik keek even toe. Ze ging naast mij op bed zitten en zei: "now what".

Dus ik van doe maar even aftrekken, zei ze oh you not ready for me?. Ze trok mij wel lekker af met uitzicht op grote borsten die met elke trekbeweging heen en weer bewogen.

Na wat grapjes maken mocht ik toch van haar aan haar borsten zuigen, dit maar gedaan.

Toen pijpte zij mij wat wel prima was.

Haar toen uitgebreid gelikt totdat ze klaarkwam. Terwijl ze op haar rug lag even lekker missionaris en hield dit niet lang vol.. ik was te geil en kwam vrij snel klaar.

Dus even gekletst, haar nog een keer goed gelikt. Hadden nog 10 minuten over maar dacht mwah, vind het wel best zo.

Dus terwijl ik mij aankleedde gesproken over de toekomst en ik rookte nog een sigaretje terwijl ik haar bekeek.

Toen ik naar buiten liep zag ik de groot borstige Thaise Suzy die ik wilde bezoeken.

Al met al, prima ervaring maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan