Recensie Tina, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tootje12345

Wandelaar
59
11/02/22
22
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2546244-tina
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest van de week, heel vriendelijk via whatsapp, extra fotos gekregen en alle mogelijkheden besproken. dat was allemaal prima. eenmaal aangekomen was ze nog knapper dan op haar fotos, vond ik. ik had maar een half uurtje geboekt dus geen tijd te verliezen, eerst kort gedoucht en daarna op bed gaan liggen. begonnen met zoenen en dwaalde ze langzaam af naar beneden om mij te pijpen, dat was heerlijk, ze kon hem ook redelijk diep nemen. ik heb haar ook nog gelikt, waar ze wel echt van genoot. seks gehad in standjes waarvan ik niet wist dat ze bestonden hahaha, en heerlijk over haar buik klaargekomen. daarna nog samen geil gedoucht en ben toen weer naar huis gegaan.

had dus voor 30min geboekt maar ben denk toch wel 70-80 minuten binnen geweest. misschien omdat ik de laatste was van die dag of omdat we toch wel een goede klik hadden. ik weet het niet maar in ieder geval wel fijn :)
 
Ben er een paar keer geweest en vond het eigenlijk ook te duur maar ze maakt het dubbel en dik waar voor dat geld, als je een leuke klik hebt is het helemaal feest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2546244-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondag ook naar Tina geweest. Wat een ervaring.

Ik appte in de ochtend om te vragen of ze tijd had, dat was geen probleem dus we hadden om 14.00 afgesproken. Ze ontvangt in centrum Rotterdam, alhoewel dat wel in een hotel is en gezien de service betwijfel of ik ze hetzelfde hotel kiest. Ze vraagt overigens 130/30min en 200/uur.

Vlak voordat ik wegging, appte ze of ik wat later kon. 14.15 werd het. Prima. Eenmaal aangekomen bleek dat de kamer nog niet was verschoond waar ze best wat laaiend over was. Haar verteld dat het geen probleem was en dat ze zich niet druk hoefde te maken. Uiteindelijk 14.45 naar binnen gegaan. Leuke knappe meid, de foto's kloppen zeker. Lekker klein ook. Toen ze beneden was bood ze haar excuses aan en ging ze even ranten over het hotel, ik kon het wel waarderen en zei dat het geen probleem was. Ze beloofde het mij goed te maken.

En dat heeft ze verdomd goed gedaan.

Eerst even gedoucht en dergelijke en toen begon het feestje. Tongen, pijpen, beffen, allerlei standjes (en dan ook echt bijzondere standjes :LOL: ) zijn de revue gepasseerd. Heeerlijk. Na de eerste keer klaargekomen te zijn even snel opgefrist waarna ze mij een massage wilde geven. Dat deed ze ook goed, ze wil ook een salon openen maar omdat ze uit Oekraïne kwam had ze geld nodig, dat vertelde ze iig. Ik denk ook wel dat ze waarheid vertelde. Heerlijke massage gehad, ging ook gewoon met haar hele lijf op mij zitten, best wel grappig. Geeft ook wel aan dat ze klein is. Toen hebben we nog gekletst, al spelend met elkaar om vervolgens nog een 2e ronde te doen. Ook dat kon ik zeer waarderen. Uiteindelijk nog gedoucht en stond ik om half 5 weer buiten (omdat ik door moest, had misschien nog wel langer kunnen blijven). Dus best wel lang binnen geweest terwijl ik voor een uur had betaald. Dat was wel mijn geluk doordat de kamer laat was schoongemaakt (Thnx roomservice!).

Heerlijke ervaring gehad.


Ps: Ze rookt E-sigaret, alleen wel achteraf bij mij. Haar borsten zijn groot voor haar lichaam, maar wel een cup C denk ik. Niet een D zoals ze adverteert. Maar dat maakte mij geen hol uit.
 
Laatst bewerkt:
Dat was me inmiddels ook bekend inderdaad, m.b.t. de weekenden... Dus ik was al helemaal voorbereid voor een ritje naar Rotterdam, omdat ze aangaf er dit weekend te zijn. Helaas 🤷🏻‍♂️
Weer een week wachten 🙈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan