Recensie Tina , Sainam Thai , Strevelsweg Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
16/09/22
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/8305202-tina
Totale kosten (in euro)
180
Massage 4/5 gegeven alleen want dat is de tweede beste massage die ik kon tot nu genieten .
Zij is een beetje mollig of buik , maar naar haar massage en angebodene extras je kom bij haar zeker snel terug.

Od zij echt 37 is ben ik onzeker ,maar wat ik zeker ben is dat als jij goed gepijpt worden willt maak met haar een afspraak , echt iets herhalingswaard.
Intiem is ook lekker met haar want zij eerlijk ervan geniet .

Prijs was 120 eur voor 90 min massage + 60 Eur extras

Was bij haar twee keer geweest , de erste keer was 60 min massage , 30 min intiem.
De tweede keer andersom

Dutch is niet mijn moedertaal , ik hoop dat mijn reactie tenminste begrijpelijk is.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben vorige week bij Tina geweest. Het was overigens voor mij ook lang geleden dat ik naar die adres ben geweest, laatste keer dat ik daar was,was iets van 7 a 8 jaar geleden ofzo. Had geen goeie ervaringen mee gehad en had voor mijzelf voornomen om daar niet meer te komen. Maar afijn ik had zin in een massage, en ik dacht nou ja het is lang geleden ,de massagesalon heeft een nieuwe naam gekregen en er zijn nieuwe dames aanwezig,dus ik ga het proberen. Vorige week zaterdag avond ben ik daar geweest zonder afspraak. De deur werd open gedaan door Tina zelf. Ze was zelf beschikbaar en ze zei dat er nog 2 andere dames beschikbaar waren en dat waren Lin en Nikky. Heb dus gekozen voor Tina voor 60 min massage. Boven gekomen in de kamer had ik bij haar afgerekend vroeg ze aan mijn of ik al had gewassen voor de komst. Nou in dat geval had ik het inderdaad gedaan dus hoefde ik het niet nog 1 keer te douchen. Ik vond dat opmerkelijk, want bij iedere massagesalon is dat een standaard procedure om voor en na de massage te gaan douchen.
Nou dus me kleren uitgetrokken en op mijn buik gaan liggen en moest 1 a 2 minuten wachten op haar en dan kon de massage beginnen.
Nou de massage stelde niet zo veel voor. Het was meer vrijven dan masseren. Tussendoor aan mijn ballen kietelen en dan 2 keer over mijn rug glijden. Toen ik me eigen moest omdraaien vroeg ze aan mijn hoe laat ik hier was🙄. Dus ik zei rond 7 uur en toenkreeg ik als antwoord "o". Maar afijn ze ging nog aan mijn benen masseren en toen begon ze me af te trekken. Maar ik kwam niet snel klaar dus heb het zelf afgemaakt. Na het klaar komen kreeg ik nog snel voeten massage en nog nek massage en toen kon ik gaan douchen.
Toen ik buiten was keek ik op mijn telefoon en zag dat het 19:50 was, dus ik had eigenlijk nog recht op 10 minuten.

Kort samengevat: Tina is een aardige vrouw met vlotte babbel ( in het Engels), maar ik werd niet opgewonden door haar massage en naar 50 minuten stond ik weer buiten.
Wat me ook opviel is toen ik op mijn rug lag ,zag ik steeds haar hand naar haar rug grijpen. Dus waarschijnlijk heeft ze rugpijn en dat kan meschien verklaren dat de massage niet goed was. Verder bood ze nog extra's aan, maar die heb ik afgewezen.
Voor mij geen herhalingsvatbaar
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/8305202-tina
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week week bij Tina geweest voor 1 uur. Heb 80 euro betaald. Ik vond de massage goed. er zat afwisseling in. Vanaf het begin gebruikte Tina haar (grote borsten) als onder deel van de massage. halverwege vroeg ze of ik extra wilde. Dit heb ik niet gedaan ik kwam voor de massage. Na het omdraaien werd ik toch wel positief verrast door Tina. Behalve dat ze zo nu en dan haar tong gebruikte onder ander in mijn nek en over mijn tepels wat ik toch fijn vind was ook de body to body prima. Ze heeft natuurlijk grote borsten e die gebruikt ze dan ook. Dit resulteerde toch in een Russische massage waar ik lekker met mijn penis tussen haar borsten zat. Ik denk dat sommigen dit toch wel als extra zouden kunnen zien.

Al met al voor mij een prima afspraak. Beste ooit? nee dat niet maar de prijs/kwaliteit prima. 80 euro voor een uurtje met Tina is zeker wel de moeite waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan