Recensie Tina the witch Luikersteenweg Brustem 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joske1980

Newbie
6
08/10/21
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Tina langs geweest na een paar keer op en af de chaussee te rijden (waar het aanbod wat tegenviel vond ik) bij Tina gestopt. Vriendelijke dame. Eerst waste ze mij en zichzelf. Daarna kon het plezierige deel beginnen. Ze ziet er erg lekker uit, kleine stevige borstjes, lekker kontje, mooi gezicht. Eenmaal op het bed aanbeland begon ze mij te pijpen. Dit was gewoon standaard goed, maar helaas met cd. Overgegaan naar 69 lekker fris nat geschoren poesje, dus dat was ook ok. Afgemaakt in Doggy. Leuk gesprekje achteraf gehad, als de nood nog is hoog is spring ik er nog wel eens binnen denk ik
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens terug bij Tina langsgeweest. Ze is er terug op vooruit gegaan, ze is terug slanker geworden en ziet er nu terug beter uit, dus ik kon het niet laten bij haar binnen te gaan, in het verleden al veel bij haar geweest. Ze herkende me onmiddellijk, dus moest niks vragen direct naar de kamer en de gebruikelijke service zoals altijd. Ze is zeer proper, eerst mijne lul gewassen erna heeft ze haar eigen gewassen. Op het bed elkaar beginnen te tease en lekker tong zoenen, ook zalig aan haar tepels van haar kleine borsten zuigen. Even met haar poes over mijn lul strelen om hem daarna goed in haar mond te steken en over te gaan naar 69. Tijdens het 69'en heb ik haar zo goed gebeft dat ze in mijn gezicht klaarkwam 😅, heerlijk. Daarna kwam ze gewillig op me zitten op me te berijden, terwijl ze me cowgirl met de benen open neukte, plezierde ik haar klit met mijn vingers. Daarna missionaris standje gedaan om af te sluiten in doggy zodat ik diep in haar kon klaarkomen.
Ze blijft een topdame, 5 sterren
 
Nog eens terug bij Tina langsgeweest. Ze is er terug op vooruit gegaan, ze is terug slanker geworden en ziet er nu terug beter uit, dus ik kon het niet laten bij haar binnen te gaan, in het verleden al veel bij haar geweest. Ze herkende me onmiddellijk, dus moest niks vragen direct naar de kamer en de gebruikelijke service zoals altijd. Ze is zeer proper, eerst mijne lul gewassen erna heeft ze haar eigen gewassen. Op het bed elkaar beginnen te tease en lekker tong zoenen, ook zalig aan haar tepels van haar kleine borsten zuigen. Even met haar poes over mijn lul strelen om hem daarna goed in haar mond te steken en over te gaan naar 69. Tijdens het 69'en heb ik haar zo goed gebeft dat ze in mijn gezicht klaarkwam 😅, heerlijk. Daarna kwam ze gewillig op me zitten op me te berijden, terwijl ze me cowgirl met de benen open neukte, plezierde ik haar klit met mijn vingers. Daarna missionaris standje gedaan om af te sluiten in doggy zodat ik diep in haar kon klaarkomen.
Ze blijft een topdame, 5 sterren
Is die tand ook gefixt ondertussen?
Blijft een topper hè, inzet altijd 200%
 
Terug
Bovenaan Onderaan