WHEM Tina, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze reageerde aanvankelijk niet op mijn berichten. Net toen ik onderweg was naar een andere dame liet Tina weten dat ze wel tijd had. Ik heb haar geappt dat er iets tussen was gekomen en dat ik het laten in de week opnieuw zou proberen. Kreeg een vriendelijk antwoord van haar. Wilde zojuist haar advertentie nog even bekijken want ik vond de foto's er erg goed uitzien, maar ze heeft haar advertentie alweer offline gehaald. Misschien een storm aan berichten van wandelaars? In Utrecht en omliggende plaatsen is het aantal good looking ladies die klaarkomen in mond bieden immers nogal magertjes.
 
In het verleden paar keer bezocht.
Zeker 1 jaar geleden in Amsterdam.
Is de dame van de photo, vriendelijke vrouw, alles fris en schoon.
Deed toen in de uurprijs. Tz, pzc, mij rimmen en meerdere standjes mc .
 
Ben bij haar geweest. Absoluut een positieve ervaring! Geen cim gedaan, maar had de indruk dat ze het geen probleem had gevonden als het wel was gebeurd. Ze deed flink haar best in elk geval.
 
Heb contact met de dame gehad ze gaf aan dat alles op de lijst inclusief is heb gelijk afspraak gemaakt. Ik kom er op terug
Helaas is de afspraak afgezegd door haar omdat ik om de een of andere reden op hun blacklist sta. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom de meeste uit de amstelveen circuit niet willen afspreken? heb geen problemen mee zijn genoeg dames die wel geld willen verdienen en waar ik graag welkom ben.?
 
Wat je nog zou kunnen proberen, is een prepaid simkaartje halen van Lebara of Lyca mobile, daar een tientje opzetten en de dame dan via een nieuw WhatsApp account benaderen. Succes helaas niet verzekerd. Ik heb dit gedaan omdat ik op mijn primaire telefoon liever niet te veel sporen van mijn hobby wil hebben, maar de praktijk is dat ik vaak geen reactie krijg op het prepaidnummer en wel op m'n primaire nummer :-(.

Terug naar het topic. Er zijn inmiddels genoeg recensies over deze dame te vinden op https://www.girlsreview.nl/threads/tina-utrecht.3892/, maar ik schrik een beetje van de profielfoto die ze momenteel op haar WhatsApp heeft staan. Lijkt wel een andere vrouw en zeker niet zo knap als de Tina die ik vorige week heb bezocht. Hopelijk heeft ze niet van nummer geruild met de vrouw met wie ze het appartement deelt om die ook wat klandizie te geven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan