WHEM Tinaa uit Gilze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
FAKE!! Die foto's zijn genomen van andere foto's!! Stinkt aan alle kanten dit. En van dat 100% NL geloof ik ook helemaal geen reet. Evenmin de recensie op Kinky. Boys, overslaan deze neppert, deugt van geen kanten dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dame is zeker NIET fake! Ben er recent nog geweest in het bekende hotel in Gilze. Wat niet wil zeggen dat alles fantastisch was.

Contact verloopt soepel via whatsapp, maar antwoord laat ooit even op zich wachten als ze bezig is op dat moment. Eenmaal op de parkeerplaats loodst ze je naar de juiste kamer. Eenmaal op de kamer blijkt ze wel degelijk de dame van de foto's (vooral de foto in bad geeft een goed beeld), maar van Nederlandse afkomst is ze zeker niet, gezien het accent waar ze mee praat (ik gok oost-europees maar pin me er niet op vast). Voor de rest wel een hele lieve dame waar je een leuk praatje mee kunt maken terwijl je jezelf opfrist in de douche.
Wat betreft diensten een beetje hetzelfde verhaal. Zoenen doet ze nauwelijks (hooguit een paar voorzichtige kusjes op wang en/of lippen), terwijl ze wel adverteert met zoenen en tongzoenen. De rest was wel goed. Pijpen doet ze lekker, ook lekker diep. Intiem is ook erg lekker en ze doet goed mee. Ze ging bij mij ook lekker met haar hand over haar clitje terwijl ik haar doggy nam en beweerde tegelijkertijd met mij te zijn klaargekomen (wat ik wel betwijfel maar goed). Naderhand ook de mogelijkheid om op te frissen en absoluut geen drang om je snel naar buiten te werken.

Al met al een mooie, vriendelijke dame die een en ander wel wat rooskleuriger voorstelt dan dat het daadwerkelijk is. Afhankelijk van wat je zoekt wel een leuke dame om een keer te bezoeken. Maar ben je op zoek naar een echte Nederlandse dame die ook volop (tong)zoent dan kun je beter verder zoeken.
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan