Recensie Tinne, Melle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
04/07/21
2.392
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/tinne-16
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Tinne (vroeger Hanne) voorheen bezocht in Merelbeke, enige tijd geleden is ze verhuist naar Melle. An sich wat een dubbel gevoel. Parkeren is makkelijker maar de locatie is imho iets minder qua privacy.

Ik ga kort zijn.. Tinne is gewoon een lekker konijntje. Het is het type vrouw waar ik helemaal voor kan vallen. Zuiderse roots, niet te mager, volle kont, lekkere kuiten, lang mooi haar en een lief gezichtje.
Tinne smijt zich altijd volledig. Ze pijpt je lekker diep, wordt graag gelikt en gevingerd en moedigt je aan om ze stevig te neuken.
 
Ik heb Tinne (vroeger Hanne) voorheen bezocht in Merelbeke, enige tijd geleden is ze verhuist naar Melle. An sich wat een dubbel gevoel. Parkeren is makkelijker maar de locatie is imho iets minder qua privacy.

Ik ga kort zijn.. Tinne is gewoon een lekker konijntje. Het is het type vrouw waar ik helemaal voor kan vallen. Zuiderse roots, niet te mager, volle kont, lekkere kuiten, lang mooi haar en een lief gezichtje.
Tinne smijt zich altijd volledig. Ze pijpt je lekker diep, wordt graag gelikt en gevingerd en moedigt je aan om ze stevig te neuken.
Kan ik enkel maar bevestigen, echte top dame
 
Ik heb Tinne (vroeger Hanne) voorheen bezocht in Merelbeke, enige tijd geleden is ze verhuist naar Melle. An sich wat een dubbel gevoel. Parkeren is makkelijker maar de locatie is imho iets minder qua privacy.

Ik ga kort zijn.. Tinne is gewoon een lekker konijntje. Het is het type vrouw waar ik helemaal voor kan vallen. Zuiderse roots, niet te mager, volle kont, lekkere kuiten, lang mooi haar en een lief gezichtje.
Tinne smijt zich altijd volledig. Ze pijpt je lekker diep, wordt graag gelikt en gevingerd en moedigt je aan om ze stevig te neuken.
Ik ben op zoek naar een dame die ik lekker kan vingeren en beffen , komt ze ook klaar of was dat bij jou niet het geval ? Dat maatje meer valt toch precies mee op de foto's of is het echt een maat meer ?
Anders ga ik haar zeker eens opzoeken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan