Tippelzone, Dortmund, Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelaarsde kat

Vaste klant
249
17/10/21
243
2
Ik wil nog wel eens richting Duitsland rijden (ben liefhebber van tippelzones) en de laatste tijd zoek ik het in Dortmund. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, maar als je in Dortmund Noord bent, meer specifiek in de buurt van Nordmarkt, dan is er best wat te vinden.
Wat plaatsen op een rij:
- Rondom Nordmarkt, richting Hornbach en de straten rondom, overdag en 's avonds tippelaarsters. Van verslaafden tot dames van (Oost) Europese komaf (vooral later op de avond);
- Kaufland - Dortmund Innenstadt Nord - winkelcentrum. Hier wordt de hele dag door in verschillende samenstelling getippeld;
- Mallinckrodtstraße - tippelen overdag en 's avonds, met name rondom Internet café 'Europa' op nummer 57;
Dit zijn nog maar een paar locaties, maar er is meer te vinden. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die nog interessante locaties kennen.

Aandachtspunten voor Duitsland en specifiek voor Dortmund. De laatste jaren wordt veel gedaan om illegale prostitutie terug te dringen, met name straatprostitutie. Er zijn plaatsen waar het is toegestaan, maar op de plaatsen hierboven wordt regelmatig gecontroleerd. Als ik de verhalen moet geloven wemelt het van de controleurs, maar in de praktijk kom je ze zelden tegen. Wat je kunt doen is een dame (ze zijn duidelijk herkenbaar en bieden zich aan), meenemen en een (rendez vous) hotelletje zoeken of kamer. De oorspronkelijke tippelzone achter de Hornbach is al jaren gesloten. De dames zijn nu meer te vinden bij Innenstadt-Nord en Nordmarkt.
 
De oorspronkelijke tippelzone achter de Hornbach is al jaren gesloten. De dames zijn nu meer te vinden bij Innenstadt-Nord en Nordmarkt.
Kortom, het verplaatst zich dus gewoon. Prostitutie valt nu eenmaal niet uit te roeien.
Gisteravond nog in Duisburg geweest. Nou, de bestaande Laufhausen zijn op sterven na dood. Ik telde in totaal 35 dames over alle Laufhausen genomen dan:(.
Maar.......en nu komt het......op de straten rondom de Laufhausen wemelde het van de tippelaarsters. Ik was nog niet eens uit mijn auto of ik had al een zigeunerin voor me staan met de vraag "hast du lust??". Tja, een man van middelbare leeftijd met auto met Nederlands kenteken. Dan kan je wel nagaan wat zo iemand komt doen in de avonduurtjes in Duisburg:D.
 
Kortom, het verplaatst zich dus gewoon. Prostitutie valt nu eenmaal niet uit te roeien.
Gisteravond nog in Duisburg geweest. Nou, de bestaande Laufhausen zijn op sterven na dood. Ik telde in totaal 35 dames over alle Laufhausen genomen dan:(.
Maar.......en nu komt het......op de straten rondom de Laufhausen wemelde het van de tippelaarsters. Ik was nog niet eens uit mijn auto of ik had al een zigeunerin voor me staan met de vraag "hast du lust??". Tja, een man van middelbare leeftijd met auto met Nederlands kenteken. Dan kan je wel nagaan wat zo iemand komt doen in de avonduurtjes in Duisburg:D.
Treurig gesteld daar in Duisburg, als ik dit zo lees. Waar is de tijd gebleven waar het vol met mooie vrouwen zat in Eros26, Vulkanhausnr.17, Sexxpalace enz…? Ik heb daar heel wat voetstappen liggen, vanaf 2009 en ook nog wel in de mindere tijd de laatste jaren voor Corona. Maar sinds Corona ben ik er niet meer geweest. Om nostalgische redenen zou ik er nog wel eens willen kijken om met mijn eigen ogen het verval te aanschouwen, maar er moet dan toch ook nog wel ietsje pietsje te kiezen zijn.
 
Treurig gesteld daar in Duisburg, als ik dit zo lees. Waar is de tijd gebleven waar het vol met mooie vrouwen zat in Eros26, Vulkanhausnr.17, Sexxpalace enz…? Ik heb daar heel wat voetstappen liggen, vanaf 2009 en ook nog wel in de mindere tijd de laatste jaren voor Corona. Maar sinds Corona ben ik er niet meer geweest. Om nostalgische redenen zou ik er nog wel eens willen kijken om met mijn eigen ogen het verval te aanschouwen, maar er moet dan toch ook nog wel ietsje pietsje te kiezen zijn.
Zaten gisteravond in totaal nog 2/3 bruikbare dames tussen. Ik ben bij Amina geweest in Eros 26. Goede service gehad.
Het is er gewoon zeer droevig gesteld. Overal moet je bij de ingang bewijs laten zien dat je bent ingeënt. Iedere keer weer opnieuw.
Op een gegeven moment liet ik aan zo'n bewaker van Eros 26 mijn corona-app zien. Die vent zei, daar kan ik niets mee wat is dit? Hij griste zo mijn mobiel uit mijn handen en begon op die app te drukken totdat hij bij de geschreven melding kwam dat ik was ingeënt. Vrij brutaal. Toen mocht ik eindelijk naar binnen met de mededeling dat ik er achter weer uit kon op een manier........naja laten we het daar maar niet over hebben. Niet echt vriendelijk in ieder geval!
Je moet ook nog steeds met mondmasker door die hal lopen. Toen ik dit masker onder mijn kin had gedaan schreeuwde die lelijke Nazli (werkt daar al jaren, nu al dik over de 40 en zo rond als een tonnetje) naar mij dat ik mijn masker weer op moest zetten. Nou, dan heb je het snel bekeken kan ik je vertellen.
Alleen al de manier waarop die lui met potentiële klanten om gaan, nou, dat maak je in Amsterdam niet mee. Daar is iedereen de vriendelijkheid zelve.
Als ik hun was zou ik toch beginnen met me wat vriendelijker op te stellen. Zeker als je kijkt hoe leeg de parkeerplaatsen zijn. Want niet alleen de dames hebben het af laten weten, ook mannen zie je daar nauwelijks meer.
Die Vulkaan, die is gewoon zo dood als een pier.
 
Kortom, het verplaatst zich dus gewoon. Prostitutie valt nu eenmaal niet uit te roeien.
Gisteravond nog in Duisburg geweest. Nou, de bestaande Laufhausen zijn op sterven na dood. Ik telde in totaal 35 dames over alle Laufhausen genomen dan:(.
Maar.......en nu komt het......op de straten rondom de Laufhausen wemelde het van de tippelaarsters. Ik was nog niet eens uit mijn auto of ik had al een zigeunerin voor me staan met de vraag "hast du lust??". Tja, een man van middelbare leeftijd met auto met Nederlands kenteken. Dan kan je wel nagaan wat zo iemand komt doen in de avonduurtjes in Duisburg:D.
Ja herkenbaar, als je je ogen de kost geeft en oplet hoef je niet lang te zoeken. Ik wil mijn auto nog wel eens wegzetten en dan een rondje wandelen. Te voet val je minder op en zie je een stuk meer.
Maar wat je zegt is waar, prostitutie krijg je niet uitgeroeid, het verplaatst zich allen en past zich aan de omstandigheden aan.
 
Zaten gisteravond in totaal nog 2/3 bruikbare dames tussen. Ik ben bij Amina geweest in Eros 26. Goede service gehad.
Het is er gewoon zeer droevig gesteld. Overal moet je bij de ingang bewijs laten zien dat je bent ingeënt. Iedere keer weer opnieuw.
Op een gegeven moment liet ik aan zo'n bewaker van Eros 26 mijn corona-app zien. Die vent zei, daar kan ik niets mee wat is dit? Hij griste zo mijn mobiel uit mijn handen en begon op die app te drukken totdat hij bij de geschreven melding kwam dat ik was ingeënt. Vrij brutaal. Toen mocht ik eindelijk naar binnen met de mededeling dat ik er achter weer uit kon op een manier........naja laten we het daar maar niet over hebben. Niet echt vriendelijk in ieder geval!
Je moet ook nog steeds met mondmasker door die hal lopen. Toen ik dit masker onder mijn kin had gedaan schreeuwde die lelijke Nazli (werkt daar al jaren, nu al dik over de 40 en zo rond als een tonnetje) naar mij dat ik mijn masker weer op moest zetten. Nou, dan heb je het snel bekeken kan ik je vertellen.
Alleen al de manier waarop die lui met potentiële klanten om gaan, nou, dat maak je in Amsterdam niet mee. Daar is iedereen de vriendelijkheid zelve.
Als ik hun was zou ik toch beginnen met me wat vriendelijker op te stellen. Zeker als je kijkt hoe leeg de parkeerplaatsen zijn. Want niet alleen de dames hebben het af laten weten, ook mannen zie je daar nauwelijks meer.
Die Vulkaan, die is gewoon zo dood als een pier.
Dat is geen vette inderdaad, maar je hebt er wel goed zaken gedaan begrijp ik uit je bericht. Ik maak er meestal wel een trip van, als het ergens tegenvalt dan rij ik door en ga ik mijn heil ergens anders zoeken. De Liniestraße in Dortmund (ongeveer 1 km van Nordmarkt) is een aardig straatje, maar ook daar aardig wat lege ramen. In tegenstelling tot voor Corona in ieder geval.
Ik ben er weer weggegaan en heb uiteindelijk een leuke dame gevonden aan de Münsterstraße. Dat is weer meer richting het park.
 
Dat is geen vette inderdaad, maar je hebt er wel goed zaken gedaan begrijp ik uit je bericht. Ik maak er meestal wel een trip van, als het ergens tegenvalt dan rij ik door en ga ik mijn heil ergens anders zoeken. De Liniestraße in Dortmund (ongeveer 1 km van Nordmarkt) is een aardig straatje, maar ook daar aardig wat lege ramen. In tegenstelling tot voor Corona in ieder geval.
Ik ben er weer weggegaan en heb uiteindelijk een leuke dame gevonden aan de Münsterstraße. Dat is weer meer richting het park.
Gelukkig wel. Was ook veel geluk hebben.
Eerst de huizen door gewandeld en kon niets vinden. Toen mijn laatste rondje door Eros 26 deed Amina net de deur open. Even praatje gemaakt. Leuke aardige meid, kwam naturel over en zag er goed uit. Lang zwart haar, lange benen, slank figuurtje. Sexy meisje. Dus geboekt en geen spijt van gekregen. Zal later vandaag wel even recensie schrijven.
LinienstraBe ken ik. Ooit 1 keer geweest. Was toen al niet veel te doen en moet ergens in 2014 zijn geweest. Die raambuurten in het Ruhrgebiet zijn allemaal kapot. Werd me 1 1/2 maand geleden ook bevestigd door iemand die op de Vulkaan werkt. Het is armoede troef momenteel qua dames en inkomsten.
Wil Dortmund wel eens weer een keer gaan verkennen. Lijkt me wel leuk dat getippel te zien in die wijken van de Nordstadt. Gisteravond zelf ook nog even middenin Hochfeld geweest in Duisburg. Ook een zeer arme wijk maar er is veel te zien daar. Ben er wezen eten bij mijn favo restaurant Dadaslar in Duisburg. Zeer vriendelijke mensen en je kan er uitstekend eten voor een prijsje waar we hier in Nederland alleen maar van kunnen dromen.
Weet je een plek in Dortmund in de buurt van de Nordstadt waar je redelijk veilig kan parkeren? Heb zelf namelijk een vrij nieuwe auto die ik graag wel veilig wil hebben staan. Hoorde laatst van iemand die zijn auto had geparkeerd in hartje Dortmund. Toen hij weer kwam hadden ze midden op de dag daar zijn katalysator onder zijn auto weg gezaagd. Nou, daar ben je mooi klaar mee. Die dingen zijn zeer duur en je kan dan niet meer rijden vanwege de enorme herrie die onder je auto weg komt.
Die dame aan de Münsterstraße, was dat ook een tippelaarster? En waar wordt de daad verricht? Die tippelaarsters rondom de Vulkaan verrichten hun diensten in panden aan de CharlottenstraBe en de JuliusstraBe.
 
Gelukkig wel. Was ook veel geluk hebben.
Eerst de huizen door gewandeld en kon niets vinden. Toen mijn laatste rondje door Eros 26 deed Amina net de deur open. Even praatje gemaakt. Leuke aardige meid, kwam naturel over en zag er goed uit. Lang zwart haar, lange benen, slank figuurtje. Sexy meisje. Dus geboekt en geen spijt van gekregen. Zal later vandaag wel even recensie schrijven.
LinienstraBe ken ik. Ooit 1 keer geweest. Was toen al niet veel te doen en moet ergens in 2014 zijn geweest. Die raambuurten in het Ruhrgebiet zijn allemaal kapot. Werd me 1 1/2 maand geleden ook bevestigd door iemand die op de Vulkaan werkt. Het is armoede troef momenteel qua dames en inkomsten.
Wil Dortmund wel eens weer een keer gaan verkennen. Lijkt me wel leuk dat getippel te zien in die wijken van de Nordstadt. Gisteravond zelf ook nog even middenin Hochfeld geweest in Duisburg. Ook een zeer arme wijk maar er is veel te zien daar. Ben er wezen eten bij mijn favo restaurant Dadaslar in Duisburg. Zeer vriendelijke mensen en je kan er uitstekend eten voor een prijsje waar we hier in Nederland alleen maar van kunnen dromen.
Weet je een plek in Dortmund in de buurt van de Nordstadt waar je redelijk veilig kan parkeren? Heb zelf namelijk een vrij nieuwe auto die ik graag wel veilig wil hebben staan. Hoorde laatst van iemand die zijn auto had geparkeerd in hartje Dortmund. Toen hij weer kwam hadden ze midden op de dag daar zijn katalysator onder zijn auto weg gezaagd. Nou, daar ben je mooi klaar mee. Die dingen zijn zeer duur en je kan dan niet meer rijden vanwege de enorme herrie die onder je auto weg komt.
Die dame aan de Münsterstraße, was dat ook een tippelaarster? En waar wordt de daad verricht? Die tippelaarsters rondom de Vulkaan verrichten hun diensten in panden aan de CharlottenstraBe en de JuliusstraBe.

De laatste keer dat ik er ben geweest was volgens mij eind augustus. Bij de LinienstraBe kwam ik 's middags rond 15.30 uur aan en het was toen vrij rustig, ik denk dat er zo rond de 10-15 dames zaten. Wel ietsje meer dan de 2-3 acceptabele dames die jij in Duisburg aantrof, maar ik heb op deze plek anders meegemaakt. Ik weet niet hoe het 's avonds is gesteld, misschien is er dan iets meer te beleven dan overdag.

Ik parkeer overdag op de Mallinckrodtstraße, ter hoogte van de Netto, dat is tegenover het park. Het zijn parallelbanen in tegengestelde richting en daartussen heb je parkeerplaatsen. Bang voor inbraak of diefstal hoef je rond dat tijdstip niet te zijn, daar is het veel te druk voor. Je kunt eventueel ook op de parking van de Netto je auto neerzetten.
Vanaf daar kun je een leuk wandelingetje maken rond het park en de aanliggende straten. Er zit horeca, dus je kan even rustig wat drinken en eventueel wat eten. Ik heb er toen bij Maraş Grill gegeten, een Balkan restaurantje op de hoek bij Stollenstraße en Nordmarkt, dat grenst aan het parkje. Ik heb er prima gegeten voor een goede prijs. Snelle bediening en vriendelijke mensen. Ze schenken geen alcohol, maar je kunt er wel even rustig zitten en je ogen de kost geven of een praatje maken.

Het parkje is niet groot en het gebied eromheen is goed te belopen. Niet supergroot dus, maar als je een keer in de buurt bent en van straatmadeliefjes houdt, zou ik zeker even gaan kijken. De dame die ik tegenkwam was inderdaad een tippelaarster. Ik liep haar tegen het lijf op de parking bij de Netto. Het was vrij duidelijk wat voor werk ze deed en na het eerste oogcontact was het 'Alles gut? Ja? Hast du lust?', enfin, je kent het riedeltje. Ze zag er wel redelijk verzorgt uit (geen model, maar leuke meid), Bulgaars/ Roma type, donker haar en rond de 30, gave huid en netjes verzorgd. Ik liet me door haar leiden en we kwamen in een rustig gedeelte van de wijk aan in de buurt van de Netto en hebben bij een leegstaand gebouw de deal beklonken. Het was €30 voor het volledige pakket, 'blasen ohne, ficken mit'. Ze was vriendelijk en ging rustig te werk, geen haast. Dat werkt bij mij altijd goed dus we waren vrij snel klaar. Ik heb daar nog geen rendez vous hotelletjes of kamers gevonden, maar die zullen er vast wel in de buurt zijn. Je kan ook de auto pakken en ergens een grotere parking opzoeken. Er zijn genoeg plekken waar je stilletjes kunt parkeren en je een beetje kan verstoppen. Maar ga dan iets verder uit het gebied, want er is daar wel controle en ik weet niet hoe hoog de prent is die je dan krijgt.

Mocht het aanbod tegenvallen, dan kun je op de terugweg nog stoppen bij de caravans in Gelsenkirchen/ Herten-Zuid aan de Münsterstraße. Dat ligt op de route terug en daar is altijd wel wat te beleven. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus kan niet zeggen hoe het er nu bij ligt.

Ik ben nog maar net op dit forum gestuit. Ik zal hier als ik volgende keer ga een review achterlaten en mijn ervaringen met jullie delen. Als je iets specifieks wilt weten laat het dan even weten.



[h3][/h3]
 
Bedankt voor de info @digger76 !
Ga zeker een keer Dortmund bezoeken. Misschien al heel snel.
Haha, ja, de caravans aan de MünsterstraBe ook al een keer geweest. Hele aparte gewaarwording al die lichtjes onderaan de Autobahn.
Heb er toen ik er was niets ondernomen. Ik kwam namelijk net uit Bochum waar ik al goed van bil was gegaan:D.
Wat zijn de prijzen die ze daar vragen? Ook iets van om de 30 euro?
 
Bedankt voor de info @digger76 !
Ga zeker een keer Dortmund bezoeken. Misschien al heel snel.
Ik ook haha, enjoy ?

Wat zijn de prijzen die ze daar vragen? Ook iets van om de 30 euro?
Ja zoiets, afhankelijk van de dames en je wensen tussen de €30 en €40. Voor extra's of meer tijd kan iets het oplopen, maar qua prijzen wel een heel stuk gunstiger dan in Nederland.
 
Ben zelf niet zo van de tippelzones, weet wel dat in Hamburg rond de Reeperbahn en met name richting de Herbertstrasse heel veel dames rondlopen, best mooie exemplaren zitten er tussen, en de meeste zijn Duits, of in ieder geval spreken ze het vloeiend. Met name begin van de avond staat het er bomvol mee, in de loop van de avond neemt het aanbod wat af.

Ze nemen je bij voorkeur mee naar een appartement of hotel in de omgeving waar je per uur een kamer kunt huren.
 
In Berlijn langs de Lutzowstrasse stonden in het verleden ook dames. Laatste keer dat ik er was, was een jaar of 4 geleden en toen stonden er 's avonds enkele tientallen. En echt niet allemaal afgeleefde junks.

Kurfursterstrasse staan ook dames, maar daar wel wat meer junkie types.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan