Tippelzone, Antwerpen, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alles verandert !

In Antwerpen en bijna in al België, zijn tippelhoertjes een verre herinnering uit het verleden geworden.

Er zijn er nog enkele in Brussel, enerzijds in de Alhambrawijk, overdag en 's avonds, met het Vlaams theater, de Koopliedensstraat en de omliggende straten, en anderzijds langs de Louizalaan, vanaf 22 uur.

Maar het worden er steeds minder, en zij die er nog zijn, bereiden de overgang voor van een totaal verbod op straatprostitutie, zoals in Frankrijk en dat politiek wordt voorbereid, naar prostitutie op het internet.

Steeds meer straatmeisjes hebben een profiel op RedLights of Quartier-Rouge, en sommige, zoals Elsa de Russische, zijn naar de Aerschotsstraat verhuisd.

🤔
🧐😎😿
Vorige week, rond 23u, toch nog makkelijk een twintigtal straatsletjes in de avenue Louise en even zo veel in de koopliedenstraat (allen te Brussel gelegen, die rotte stad bestaande uit x-aantal zogezegde gemeenten, ligt qua hygiëne en beleid nu eenmaal achter op de rest van de westerse steden 😇)
 
Vorige week, rond 23u, toch nog makkelijk een twintigtal straatsletjes in de avenue Louise en even zo veel in de koopliedenstraat (allen te Brussel gelegen, die rotte stad bestaande uit x-aantal zogezegde gemeenten, ligt qua hygiëne en beleid nu eenmaal achter op de rest van de westerse steden 😇)

Wel, wel, wel, niet overdrijven : Koopliedenstraat met zijn drugs-addicts en deeltjes van Avenue Louise blijken misschien rotten, maar de rest van de stad, en zeker het bewoonde gebied, met mooie parken en lanen, is prima !
 
molenbeek, schaarbeek en anderlecht ook wel echt rot


Wel, wel, wel, zoals in Antwerpen, met Borgerhout, enz, in Brussel met Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht, zijn er gemeenten met een mengsel van buurten: industrieel gebied, arme gebied, en "bourgeois" gebied.

Blijkbaar, Frikandel, houdt u niet van Brussel, hé?

En toch, iets positief : in Molenbeek, Schaerbeek en Anderlecht, zijn er ook veel DVPs..., hé?

:)
 
In de volksmond of de pers heeft men het nogal eens over studentes (illusie ?) of over drugshoertjes. Ooit omgeving Stuivenberg als ik het me goed herinner ??
Van beide heb ik er erg weinig gezien in mijn toch wel redelijk lange loopbaan.

Weet iemand er nu nog rondlopen of zitten ?
 
Laatst bewerkt:
In de volksmond of de pers heeft men het nogal eens over studentes (illusie ?) of over drugshoertjes. Ooit omgeving Stuivenberg als ik het me goed herinner ??
Van beide heb ik er erg weinig gezien in mijn toch wel redelijk lange loopbaan.

Weet iemand er nu nog rondlopen of zitten ?
Welke studente gaat er nu, in tijden dat je ook via internet kunt adverteren / klanten kunt ronselen, ergens langs 'n weg staan tippelen tussen de junkiehoertjes?
 
Als je de vraag goed gelezen hebt : bestaat dat dan nog wel.. die tippelende junkies ?

Internet bestaat over de hele wereld, ook in landen die men als minder ontwikkeld beschouwt. En toch bestaan er ook nog tippelzones.
De vraag was dus : ook hier en waar ?
 
Geen getippel meer in Antwerpen.
Tot vorig jaar kwam je wel eens wat tegen op het Sint Jansplein, maar sinds je daar niet meer openbaar mag zuipen zijn de junkiegevallen daar ook weg.

Soms kom je nog wel eens iets tegen in de cafeetjes tussen het Sint Jansplein en het Centraal Station.
Zelfs de junkies adverteren via het internet.....
 
Als je de vraag goed gelezen hebt : bestaat dat dan nog wel.. die tippelende junkies ?

Internet bestaat over de hele wereld, ook in landen die men als minder ontwikkeld beschouwt. En toch bestaan er ook nog tippelzones.
De vraag was dus : ook hier en waar ?
Ja, dat bestaat nog.

Maar veel minder. Overal weggejaagd, heroine is niet zo populair meer, etc. Je zult er in grote steden vast nog wel vinden. Maar dan zul je het toch zelf moeten vragen aan een junkie type. De tijden dat ze in veel steden met veel naast elkaar langs de weg stonden, die zijn wel voorbij.

Duitsland heb je nog wel tippelzones overigens. En niet alleen met junkies.
 
Nu nog mogelijk in die omgeving of is het daar helemaal afgelopen?
Soms avonds laat zie je daar wel al eens eentje rondlopen , eentje die door de razen van het net is gevallen (geen kamertje wenst te huren ) maar waar dat dan gebeurd is een raadsel voor mij , dikwijls iets oudere en vollere dames
 
de Canterbury staat te koop, een stukje nostalgie dat gaat verdwijnen

Daarmee valt dan het doek voor het laatste rendez vous hotelletje uit onze oude tippelbuurt. Indertijd daar meermaals bij de blonde Antwerpse Katja geweest, die was ook zo goed als altijd bezet en stond nauwelijks buiten. Wie herinnert zich die nog ?
Was trouwens ook geen plek waar de tippelaarsters buiten voor de deur stonden zoals het in andere panden in de Atheneumbuurt wel het geval was. Nostalgie ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan