Tippelzone, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is mij een raadsel waarom deze 2 armzalige tippelzones nog open zijn. Het is een en al treurnis wat je daar ziet. Het kost heel veel gemeenschapsgeld en het levert niks op. Als je die paar veelal onderhand bejaarde tippelaarsters van ons gemeenschapsgeld onderhoudt, dan ben je per saldo nog stukker goedkoper uit.
 
Laatst bewerkt:
Het is mij een raadsel waarom deze 2 armzalige tippelzones nog open zijn. Het is een en al treurnis wat je daar ziet. Het kost heel veel gemeenschapsgeld en het levert niks op. Als je die paar veelal onderhand bejaarde tippelaarsters van ons gemeenschapsgeld onderhoudt, dan ben je per saldo nog stukker goedkoper uit.
Mee eens maar, dit komt vooral door het beleid om het te laten doodbloeden. Als men weer pasjes gaat uitgeven weet ik niet wat er gaat gebeuren.
 
Pasjes zullen ze echt geen meer uitgeven, voor die paar dames. Ik denk niet dat deze laatste 2 tippelzones nog een lang bestaan hebben.
In Nijmegen toch wel...

 
Inderdaad. Enerzijds toch vreemd.
tsja, lokale politieke keuze. Ik ben zowel voor de bezoekers als ook voor de er werkende dames blij dat het doorgaat. Die laatste zijn vaak echt arme stumpers (junk verstandelijk beperkt, psychiatrisch patiënt)die anders vrij wild worden, geen geestelijk en medische ondersteuning meer hebben, naast beveiliging. Je kunt het niet uitbannen wat de Christenunie wil, dan krijg je alleen maar meer ellende.
 
Bij mijn weten lopen er nu vier dames op Kleefsewaard en die zijn er op wisselende tijden. Degene die er het vaakst zit is een dame van zeker in de 60, vriendelijk mens, leuke babbel, maar nee dank je.. Dan heb je een Marokkaanse, die zit daar alleen maar om snel geld te pakken, verslavingsproblematiek. Ik zou het niet doen, zonde van je centen en ook een beetje triest. Dan heb je nog Nicole, leuke blonde dame, maar die is er pas vanaf 00.00 uur en Anja, een doorgewinterde dame en wel wat bekender in het wereldje. Maar die is al een tijdje niet meer gezien vanwege een blessure.

Verder is het vlees noch vis in Arnhem. Stel de baan open voor dames van buitenaf of sluit de boel, maar dit is drie keer niks mijn inziens. Als ik er rondrij, kom er wel een aantal keer per maand langs, dan is het altijd heel stil. Dit lijkt me voor de meiden ook niks, maar het lijkt een beetje aan politieke daadkracht te ontbreken om een knoop door te hakken.
 
Prostitutie uitbannen kan inderdaad niet. Ik snap ook niet waar de ChristenUnie zich mee bemoeit, ze beoefenen de sport niet maar bemoeien zich wel met de spelregels.
Moralistisch geneuzel, dat zien we wel bij meer partijen. Kijk maar naar Attje Kuiken van de PvdA.
 
Vanavond heen geweest. Misschien omdat het een maandag is, maar er was geen enkele dame. Grote teleurstelling.
Dat is balen Tippeltje, het is ook geen florerende tippelzone helaas. Ik heb hierboven de dames vermeld die ik daar ben tegengekomen. Het tijdstip kan ook tegenzitten. Ik rij meestal een paar rondjes en als er dan nog niets te doen is rij ik naar Nijmegen of kijk op Kinky of er wat te doen is in de buurt.
 
Dat is balen Tippeltje, het is ook geen florerende tippelzone helaas. Ik heb hierboven de dames vermeld die ik daar ben tegengekomen. Het tijdstip kan ook tegenzitten. Ik rij meestal een paar rondjes en als er dan nog niets te doen is rij ik naar Nijmegen of kijk op Kinky of er wat te doen is in de buurt.
Is het in Nijmegen wel drukker dan?
 
Drukke tippelzones ga je in Nederland niet meer aantreffen. Dat is ook wel de algemene opvatting hier. Maar zo nu en dan komt er wel eens een nieuwe dame. Nijmegen is niet veel drukker nee, wellicht gaat dat veranderen. De Gemeenteraad heeft besloten de zone niet te sluiten.
 
Drukke tippelzones ga je in Nederland niet meer aantreffen. Dat is ook wel de algemene opvatting hier. Maar zo nu en dan komt er wel eens een nieuwe dame. Nijmegen is niet veel drukker nee, wellicht gaat dat veranderen. De Gemeenteraad heeft besloten de zone niet te sluiten.

Drukker wordt het niet als ze geen nieuwe pasjes verstrekken om daar te mogen tippelen. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Men hanteert een uitsterfbeleid door geen nieuwe pasjes meer uit te delen. Gevolg is dan dat enkel wie al een pas heeft, daar mag tippelen en dat worden er steeds minder uiteraard.

Nu wil men eenmalig junks die illegaal op en rond de tippelzone een pasje geven. Dan heb je misschien even wat meer dames op de tippelzone, maar na verloop van tijd neemt dat ook weer af als er geen nieuwe pasjes uit worden gedeeld. Politiek draagvlak om doorlopend pasjes uit te delen, dat is er niet. Omdat er, behalve in Arnhem, nergens legaal getippeld kan worden, zou je dan krijgen dat dames uit andere steden naar Nijmegen komen om te tippelen. allemaal zwaar verslaafde dames en probleemgevallen. Daar krijg je politiek de handen niet voor op elkaar.

Aan de andere kant gooit men er ook aardig wat geld tegenaan om dames met een pasje van de tippelzone af te krijgen.

Kortom: de tippelzone in Nijmegen blijft open, maar ik zou niet verwachten dat dit ooit weer een florerende tippelzone gaat worden.
 
Ik was er zondag even doorheen gereden

Was eerst id war wat mn navigatie stuurde me naar de benzinepomp ernaast en daar reden heel wat autos heen en weer. Maar volgens mij is dat een homo-ontmoetingsplek? Want ze bleven wel erg lang naar me kijken en rondjes om mn heen rijden

Maar uiteindelijk ben ik het volgende paadje ingereden en daar zag ik alleen een auto in een afwerkhok staan maar voor de rest niemand gezien. Ook nog even een tijdje gestaan bij dat gebouwtje waar wel licht brandde maar niets helaas. Ik was er rond 22:30
 
Ik was er zondag even doorheen gereden

Was eerst id war wat mn navigatie stuurde me naar de benzinepomp ernaast en daar reden heel wat autos heen en weer. Maar volgens mij is dat een homo-ontmoetingsplek? Want ze bleven wel erg lang naar me kijken en rondjes om mn heen rijden

Maar uiteindelijk ben ik het volgende paadje ingereden en daar zag ik alleen een auto in een afwerkhok staan maar voor de rest niemand gezien. Ook nog even een tijdje gestaan bij dat gebouwtje waar wel licht brandde maar niets helaas. Ik was er rond 22:30
Dat lijkt me een teleurstellend resultaat voor een autoritje van Amsterdam naar Arnhem Fredje , moest je toch in de buurt zijn daar ?
 
Ondertussen al wat verbetering op de TZ te Arnhem of is het nog steeds zo rustig? Ik hoorde dat ze nieuwe pasjes willen gaan vergeven? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
 
Die zone daar is niet rendabel, te weinig aanbod. Voor die enkele dames daar zal het een aflopende zone zijn. En de gemeente met andere plannen komen. De zone open laten kost meer als wij denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan