Tippelzone, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja de ramen waren toen al dicht geloof ik. Maar zo vaak kwam ik er toen niet hoor, kan me de buurt nog wel heel goed herinneren. Kom er nu soms nog wel eens doorheen, je herkent het bijna niet meer.
 
Ik wil iedereen even waarschuwen voor een bepaalde dame op de TZ Arnhem. Het is waarschijnlijk de 'Marokkaanse' waar Gelaarsde Kat in de post van 23 oktober 2021 aan refereert en werkt onder de naam Joyce. Eerder had ik met haar een goede ervaring gehad, maar vandaag heeft ze me van mijn geld beroofd en onverrichterzake laten zitten. Ik had met haar afgesproken via een vriend van haar, want zelf heeft ze geen telefoon. Nadat ik betaald had bleek ze plotseling geen condoom te hebben, die we toen bij haar thuis moesten halen. Ze woont in een verslavingsinstelling die niet toegankelijk is voor buitenstaanders.
Door mijn eerdere goede ervaring was ik te goed van vertrouwen, en vooruit betaald. Nadat we naar de plaats zijn gegaan waar ze woont heb ik een half uur voor de deur staan wachten, maar ze is nooit weer teruggekomen om het werk af te maken. Toen ik vervolgens verhaal ging halen werd ik door de verder vriendelijke medewerkers van de instelling de deur gewezen. Die lieten zich ook ontvallen dat het niet de eerste keer was dat ze dit deed, daar hadden ze al een stuk vaker gedoe mee gehad. Ze raadden me aan naar de politie te gaan, maar ik heb het verder bij gelaten.
 
Shit happens voor jou Henry. Het is ooit min of meer te verwachten aan verslaafde dames.

Misschien gaat ze het nog goed maken, als je haar op aan spreekt daar. Of via haar vriendje.

Wel balen op dat moment.
 
Gewoon niet meer komen daar. Met die vrouwen afspreken is alleen maar narigheid en ook nog gevaarlijk. Daarnaast is het niet fris en hygiënisch en loop je kans op ziektes. Beter iets langer sparen en een betrouwbare meid zoeken, genoeg recensies hier.
 
Ik wil iedereen even waarschuwen voor een bepaalde dame op de TZ Arnhem. Het is waarschijnlijk de 'Marokkaanse' waar Gelaarsde Kat in de post van 23 oktober 2021 aan refereert en werkt onder de naam Joyce. Eerder had ik met haar een goede ervaring gehad, maar vandaag heeft ze me van mijn geld beroofd en onverrichterzake laten zitten. Ik had met haar afgesproken via een vriend van haar, want zelf heeft ze geen telefoon. Nadat ik betaald had bleek ze plotseling geen condoom te hebben, die we toen bij haar thuis moesten halen. Ze woont in een verslavingsinstelling die niet toegankelijk is voor buitenstaanders.
Door mijn eerdere goede ervaring was ik te goed van vertrouwen, en vooruit betaald. Nadat we naar de plaats zijn gegaan waar ze woont heb ik een half uur voor de deur staan wachten, maar ze is nooit weer teruggekomen om het werk af te maken. Toen ik vervolgens verhaal ging halen werd ik door de verder vriendelijke medewerkers van de instelling de deur gewezen. Die lieten zich ook ontvallen dat het niet de eerste keer was dat ze dit deed, daar hadden ze al een stuk vaker gedoe mee gehad. Ze raadden me aan naar de politie te gaan, maar ik heb het verder bij gelaten.
Jij kiest ze wel uit hoor een verslavingsinstelling, zulke dames kun je niet vertrouwen ze vertrouwen zichzelf niet eens. Ik neem aan dat ze goedkoop was vandaar de keuze, zulke dames kunnen je in problemen brengen en zijn het uiteindelijk niet waard hoe goedkoop ze ook zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reacties, ik voel me gesteund in het medeleven. Als ik nog iets nieuws kan melden zal ik het hier posten.

greetz, Henry


Het kan atlijd erger Henry, zelf vorige week een *knip: ongepast taalgebruik* hoer met een lachgas tank opgepikt, die wou mn auto niet uit. Toen ik die lachgas tank uit mn auto trok heeft ze mn ruitenwisserschakelaar eraf getrokken. Was verdomme een vervangende auto van de garage ook nog.

Die had ik opgepikt bij Het Leger Des Heils. Soms zijn we gewoon lekker naief. Maar ergens toch interessant om dit soort types te observeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
. Ze woont in een verslavingsinstelling die niet toegankelijk is voor buitenstaanders.
Door mijn eerdere goede ervaring was ik te goed van vertrouwen, en vooruit betaald. Nadat we naar de plaats zijn gegaan waar ze woont heb ik een half uur voor de deur staan wachten, maar ze is nooit weer teruggekomen om het werk af te maken.
Eventueel de straatnaam waar die kliniek te vinden is hier delen?
Dan weet een aanstaande klant in elk geval of het echt haar thuis is of de bewuste kliniek.
Zo bewijst dit forum andermaal z'n nut.
 
Misschien is mijn vraag te veel off-topic, maar kan iemand mij uitleggen wat de aantrekkingskracht van een tippelzone is?
Ik kan me voorstellen dat het foute/stiekeme/.... een bepaald gevoel opwekt, maar als ik de verhalen lees en dames zie dan lijkt het mij 1 grote ellende en zijn de ramen een veel beter alternatief.
Maar misschien zie ik dat verkeerd?
 
Op mij heeft het een geweldige aantrekkingskracht, de leukste en meest directe manier van wandelen en ik denk ook een van de oudste verschijningsvormen van het vak. Alleen zijn de huidige zones in Nederland niet representatief voor tippelen. Ongeveer 15 jaar geleden toen de zones in Amsterdam en Utrecht nog open waren en er geen vergunningen waren is een beter voorbeeld. Heel direct contact, snel, lekker anoniem, dames waren er goed op gekleed en goede prijzen. Nu is er geen lol meer aan, daarom ga ik zelf naar België en Duitsland. Daar vind je dit nog wel en op redelijke afstand. Geen vergunningen, geen bemoeienis, prima geregeld qua faciliteiten, knappe dames en voor ieder wat wils, fijne prijzen, ga zo maar door. Ramen zijn ook leuk, maar ik vind de zones vaak leuker en spannender. Vooral het zoeken, de sfeer, beetje stiekem, weggestopt. Je moet het een beetje weten te vinden zeg maar. Niet ieder zijn meug misschien, maar mij kun je er voor wakker maken. Ga geregeld naar Dortmund, kom daar al een langere tijd en vind er steeds meer plekjes. Ik kan daar uren rondhangen, zoeken en mijn ding doen.
 
Specifiek voor Arnhem is er geen alternatief voor de tippelzone. De ramenbuurt bestaat reeds lang niet meer en een club is er net zo min te vinden.
De dichtstbijzijnde raambuurten zijn Doetinchem en Nijmegen.
 
Dat is inderdaad bijna de andere kant van het spectrum. Waar de dames op straat voor een habbekrats hun diensten verlenen, vragen de thuiswerksters steeds hogere bedragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan