Tippelzone, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit hadden we het oh zo florerende Spijkerkwartier, maar dan praat ik over 25 tot 35 jaar geleden.

Man man man wat waren dat mooie en vooral geile tijden in Arnhem! 😍
Klopt maar sinds het uitsterfbeleid worden er geen pasjes meer verstrekt waardoor er nu nog maar enkele dames zijn. Dan begint het gezeur dat het te duur is voor maar een paar dames. Het is toch gewoon een gevolg van!
 
Ja zijn schotten. Ik dacht betonplaten. Uiteraard kun je ook ergens anders naar toe rijden in de omgeving.Maar ik ben daar zeker 10 jaar niet meer geweest. Vroeger stonden er nog wel een Duitse meisjes ook in Nijmegen. Maar op het laatst alleen maar junkies. Echt vies .
 
Ja, die komt er nog, Nicole heet ze inderdaad. Ze is er alleen pas na 00.00 uur, vrij laat dus. En wanneer ze komt is altijd de vraag, meeste kans maak je op vrijdag.
Oké bedankt.
Ik was vanuit Duisburg op de terugweg naar huis. Kon niet laten om even de tippelzone te checken.
Gisteren even een rondje gereden rond 21.30 uur maar droevenis ten top. 1 oudere dvp.
Als ik een keer niks te doen heb ga ik wel wat later kijken voor Nicole. Met haar tot nu toe beste ervaringen gehad.
 
De zone is niet veel meer inderdaad, als je Nicole zoekt heb je na 23.30 uur de meeste kans. Dat is wat haar collega's zeggen en Nicole heeft dat bevestigd. Op vrijdag is Anja er meestal ook, die is er al iets eerder. Maar nogmaals, verwacht geen wonderen, van de zone is op een aantal vaste dames niets meer over.
 
Of Arnhem stelt weer pasjes (vergunningen) beschikbaar, resultaat is dat de zone dan opleeft. Maar daar heeft Arnhem geen zin in, in dat geval kun je dan beter de tent sluiten.
 
Veel Nederlandser dan dit wordt het niet. Wat een overdreven aangeharkt landje is dit ook. Over dat laatste 'openbaarmaking rechtelijk vonnis', wat heeft de gemeente daar in hemelsnaam mee te maken?
 
Prostitutie wordt tegenwoordig bijna direct in verband gebracht met mensenhandel en ondermijning. Daarmee valt het onder zware criminaliteit en krijgt het een hoge prioriteit bij de lokale overheid en justitie. Mede ingegeven en aangejaagd door de huidige woke en MeToo beweging.

Ik denk dat het voor de tippelzones wel te laat is, die worden opgedoekt. Arnhem als eerste en daarna zal Nijmegen onder druk van de publieke opinie en landelijke politiek wel volgen, niemand wilt in deze tijd zijn nek uitsteken voor de belangen van sekswerkers . Maar uiteindelijk zal sekswerk op lange termijn echt niet verdwijnen. Ik denk dat op drugs na nergens zo'n sterk vraag en aanbod mechanisme is als in prostitutie, dat overleeft wel. Ik ben benieuwd waar het naartoe gaat en hoever de rijksoverheid en lokale overheden bereid zijn te gaan om sekswerk te bestrijden of kapot te reguleren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan