Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Brussel kent enkele actieve tippelzones. Zie :

 
Alhambrawijk wordt er nog volop op straat gelonkt, idem aan de Louisalaan. Het artikel is dus nog behoorlijk actueel.

Alhambra staan meestal de minder verzorgde Bulgaren en Roemenen. Aan de Louisalaan staan vanaf een uur of 11 's avonds vaak knappe, verzorgde Albanese dames. Actie gebeurt in hotels of in de nabijgelegen parkjes.
 
heb daar al een paar keer meiden opgepikt, 2x in de wagen, 1x in een park en 1x op hotel.

Aanrader (gepakt in het park) is Celestina, een Albanese blondine.
Ze heeft op youppie een uitgebreide topic: https://youppie.net/showthread.php?110232-CELESTINA-(albanaise-blonde) heb er ginds ook mijn ervaring neergepent.

De vorige keer was het een andere Albanese die ik 2x heb geneukt met nogal giga tieten: eenmaal in mijn wagen, ze wist een afgelegen plek zijn op een kilometer of 2 van de AV Louise en de andere maal geneukt in het hotelletje in de buurt waar ze allemaal naartoe gaan blijkbaar.
Haar naam was Morena.
Pikzwart haar, gaat iets meer richting BBW, maar niet om te zeggen moddervet.
Ook zij heeft een topic: https://youppie.net/showthread.php?125198-Morena-(Albanaise-noire-tres-grosse-TP-n%B0-250)

Beiden te vinden aan of rond hetzelfde kruispunt, die ik voor de moment niet kan plaatsen.
Maar nummer rond de Proximus boutique.

Prijzen zijn gewoon 50 euro in de auto. (als je enkel wil gepijpt worden, zal het wss minder zijn, dat weet ik niet zeker)
En op hotel is het 100 euro in totaal voor een half uur als minimumtarief.

Ik vind het wel spannend om af en toe es te doen, het heeft gewoon iets, zo met je wagen traag voorbij schaarsgeklede dames rijden, zeker tijdens een zomerse avond....
En in tegenstelling tot wat er wss wordt gedacht, zijn de meerderheid van de dames wel aantrekkelijk.
 
Ik vind het wel spannend om af en toe es te doen, het heeft gewoon iets, zo met je wagen traag voorbij schaarsgeklede dames rijden, zeker tijdens een zomerse avond....
En in tegenstelling tot wat er wss wordt gedacht, zijn de meerderheid van de dames wel aantrekkelijk.
Ik vind dat ook de ultieme prostitutie-ervaring. Een schaarsgeklede dame oppikken van op straat, dat is toch wat het dichtst in de buurt komt van een normale dame oppikken die je zomaar onderweg tegenkomt. De meest naturelle vorm van prostitutie dus, minder geïndustrialiseerd.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat de dames knap ogen. Vleugje prostitution chique. Daar knelt het schoentje vaak. De Louisalaan is in onze regio de enige locatie die daaraan voldoet. Elders zijn het vaak afgeleefde junks of moddervette latina's/Oostbokkers.

In Zuid-Europa staat er wel meer (nog veel schaarser gekleed) lekkers langs straat, maar ja, dat is zo ver weg. En ik weet ook niet wat ik van de omstandigheden daar moet denken.
 
het schijnt in Basel en Zurich ook populair te zijn, straatprostitutie?
Enkele jaren geleden naar Basel geweest. De eerste zijstraat die ik tegenkwam wanneer ik te voet van het hotel naar het centrum ging, daar stonden ze. Ze vielen nogal op met hun miniscule fluo rokjes en topjes. Mijn toenmalige vriendin was mee, dus niet echt in de mogelijkheid geweest om eens goeiendag te gaan zeggen ?
 
Ik vind dat ook de ultieme prostitutie-ervaring. Een schaarsgeklede dame oppikken van op straat, dat is toch wat het dichtst in de buurt komt van een normale dame oppikken die je zomaar onderweg tegenkomt. De meest naturelle vorm van prostitutie dus, minder geïndustrialiseerd.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat de dames knap ogen. Vleugje prostitution chique. Daar knelt het schoentje vaak. De Louisalaan is in onze regio de enige locatie die daaraan voldoet. Elders zijn het vaak afgeleefde junks of moddervette latina's/Oostbokkers.

In Zuid-Europa staat er wel meer (nog veel schaarser gekleed) lekkers langs straat, maar ja, dat is zo ver weg. En ik weet ook niet wat ik van de omstandigheden daar moet denken.
Ik beaam! Ik kom er al jaren. eens om de zoveel maand toch eens gaan kijken. Het voelt alsof de juiste avocado kiezen uit de supermarkt.
 
Ook even door de Linnéstraat en aanverwante gewandeld. Allemaal zwarte meiden. De een al wat knapper dan de andere, maar boven de 25 jaar kom je er geen enkele tegen denk ik. En verschillende waarvan ik twijfel of ze wel 18 zijn. Voor 20 euro kan je er daar een neuken, maar dan gaat gewoon het slipje uit en kan je er in. BH blijft aan en van borsten moet je afblijven en na enkel minuten komt de vraag al "finish". Dus op voorhand goed afpreken wat wel en niet kan en eventueel wat meer betalen. Ik neem aan dat er dan ook meer kan. Op 2 of 3 meiden na vond ik er niet echt mijn ding, dus maar doorgereden.
 
wat super geil is n parkeergarage is naar de bovenste verdieping. heb ik in Brussel gedaan met VlaamsAfrikaanse dame , was super geil. Ik kende haar van Afspraakjes. ze deed alleen pijpdate tot het einde . ze valt op oudere mannen
 
Gisteren nog eens door de louizalaan gereden om 23h15. Er waren niet veel dames te zien, maar kan ook aan de tijd liggen. Horeca gaat dicht, dus heel wat mensen die zich op straat begeven om naar huis te rijden. Kan zijn dat er een kwartiertje later als het wat rustiger is in de straat wel meer dames te voorschijn komen.

Ook nog daarna nog eens door de linestraat gereden. Alles moet dicht om 23h, maar hier en daar komt er nog wel eens een leuk zwartje achter het gordijn piepen of staat ze opvallend in de deuropening. Dus om 23h30 is daar ook nog wel iets te vinden.

Mijn goesting was al wat gedaald na aan tegenvallend clubbezoek, dus ben toch maar doorgereden.
 
Eergisteren tussen 18 en 19uook nog wat rondgereden rond Alhambra. Aziatische zagen er wel leuk uit maar de beste ervaring ermee ga je daar niet vinden. Voor de rest liepen er een paar transen rond en een paar verlepte. Tot enkele jaren terug was het daar wel leuker...
 
De meeste Chinese vind ik niet te vertrouwen. Slechte kwaliteit en veel te duur. Er zijn natuurlijk uitzonderlijke pareltjes. Het rotte is dat sommige Chinese dames amper Engels verstaan. Jammer, want dat zou de fun voor de beide partijen kunnen vergroten. Ik ben geen fan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan