• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Tippelzone, Brussel, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8 jaar geleden vond ik op de meeste locaties al niet veel.

Louizalaan, altijd mijn favoriet plekje geweest. Laatste tijd is de keuze wel zeer beperkt. Denk dat je best vrijdag langs gaat.

Alhambra, ga ik nooit meer. SOA opgelopen, gelukkig vanaf gekomen door enkel een zuigbeurt.
Met alle respect en ik wil het zeker niet slecht verwoorden maar veel mooie vrouwen lopen daar niet rond.
Dat moet je ons zeker eens laten weten hoe je van een SOA bent afgekomen door enkel een zuigbeurt 😂

Wat rondgewandeld aan de Van Gaverstraat en wat 'nieuwe' gezichten gezien ... iemand recente ervaring met deze vermoedelijke nieuwe tijdelijke dames tijdens de vakantie?

Dat moet je ons zeker eens laten weten hoe je van een SOA bent afgekomen door enkel een zuigbeurt 😂
In theorie zou het mogelijk zijn om chlamydia en gonnorroe te krijgen door PZC als de de bacterie in de keel hebben. Van Delphine tot Fatima (maar deze is gestopt want alle berichten op de franstalige website zijn verdwenen)in de ruslandstraat en nog andere altijd PZC tot einde gedaan. tot nu toe nog niets opgelopen, onlangs nog eens late testen.

Er staan ook hoertjes te tippelen in de Lakensestraat en Hooikaai. Vooral op de kruising tussen de Lakense straat en de Hooikaai. Daar bij de schouwburg op de Kruising en ietsjes verderop (Lakensestraat) staat ook overdag wel het een en ander. Best opzichtig en duidelijk prosituees. Maar wel echt wat oudere / vollere vrouwen en ook slecht omgebouwde transgenders (als ze al daadwerkelijk omgebouwd zijn want heb mijn twijfels). In de meeste zou ik mn lul niet steken maar zal wel goedkoop zijn. 2 weken geleden zag ik wel een redelijke hoer staan zo halverwege de Hooikaai (in de richting naar de Handelshaai). Op dat pleintje bij de doorsteek naar de arduinkaai zegmaar. Weet haar naam niet meer. Sprak alleen frans maar leek van origine latine, aardig figuur en geile reet en tieten. Donkerbruin haar en had een strakke bruine jurk aan. Schat der zo mid 30 in. Zag der al rond een uur of 5 staan en toen ik rond 22u weer langs reed stond ze nog steeds precies daar dus duidelijk een hoer. Heb der meegenomen voor 30 euro waarvoor ze me heeft afgezogen zonder condoom en ik der ff achterlangs heb kunnen nemen met condoom en daarna weer teruggebracht. Wel een geil straathoertje voor 30 euro maar zal dit niet vaker doen. Want je kan liever 2 tientjes bijleggen en dan neem je een jong lekker grietje in de A-straat.

Terug
Bovenaan Onderaan