Tippelzone, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pescador

Newbie
Forumpionier
12
03/07/21
18
Nu Utrecht definitief gesloten is ben ik wel nieuwsgierig naar wat de TZ in Nijmegen te bieden heeft.
Graag wat info over het aanbod = aantal dames en is het de moeite/reis waard?
Dank alvast.
 
Nijmegen heeft een uitsterfbeleid. Dit betekent dat dvp's rond 2007 eenmalig een pas hebben gekregen die geldt als werkvergunning in de straat. Van nieuwe dames is dus geen sprake. Het sterft letterlijk uit. Wel zijn er junkies aan de randen en iets daarbuiten te vinden zo nu en dan. Maar dat is nog geen handje vol op een avond. In de zone zelf staan misschien 3 a 4 vrouwen op een avond. In 2008 waren het er nog een stuk meer. Ik ben er overigens al twee jaar niet gepasseerd maar het zou me verrassen als er 8 meiden op een avond zouden staan. Maw, zeer beperkt aanbod. Je had afgelopen jaren nina (omgebouwde man) uit roemenie, josephine (afrikaans), nederlandse vrouw (sylvie ofzoiets? Ook een junk maar wel met een pas), anja (ook bekend van tippelzone arnhem). Zijn allemaal 45+ vrouwen. Mogelijk zelfs 50+.
 
Studenten tippelen niet in een land met de sociale voorzieningen zoals Nederland. In nijmegen moet je gewoon niet wezen voor een groot aanbod. Kronenburgerpark is niks te beleven, alleen in dat lied van frank boeijen vernoemd naar het park. Met de inrichting van de tippelzone verdween de prostitutie uit het park, zoals ook ten doel gesteld was bij het bedenken van het plan zo'n tippelzone in te richten. Josephine is in ieder geval 50+ en mogelijk al 60+. Veel plezier met grannies en in lelijkheid vervallen junk die er staat. Tijden zijn veranderd, tippelen is iets dat floreerde in de jaren 80 en 90, toen vrouwen sociaal gezien nog werden beschouwd als huisvrouwen die geen ambities diende te hebben anders dan een man vinden die de soep kan betalen. Met de oprichting van megabordelen in duitsland begin 2000 was het einde van de glorie helemaal aangevangen. In 2008 stonden er nog weleens 15 dvps op de tippelzone, maar na de verplichte pas bleef er nog n klein groepje over omdat de rest teveel aan hun privacy hechte om privégegevens te delen over prostitutie met de staat. Zij kregen dus geen pas. Pas kwijtgeraakt was ook einde loopbaan in nijmegen. In Duitsland is de registratieplicht (vanaf 2018) ook een reden dat het daar achteruit aan het gaan is. In antwerpen floreert het nog altijd in skw, daar is nog voor iet wat wils met een wisselende bezetting.

Nu gaat de gemeente eenmalig passen verstrekken aan die junks die aan de randen van de tippelzone te vinden zijn. Nou, dat zijn misschien 5 vrouwen? Ze zullen dan op de tippelzone mogen staan, fantastisch aanbod.
 
Ik denk sowieso dat de prostitutie zoals we die tot nu hebben gekend gaat verdwijnen.
Prostitutie blijft wel maar gaat door in een andere vorm en veel meer de illegaliteit in.
Je ziet dat in Duitsland het ook steeds slechter wordt. Die mega bordelen in Duitsland zijn inmiddels weer op hun retour. In Duisburg bouwen ze er nog wel steeds bij maar hoe gaan ze die ooit vullen? Als je ziet dat de huidige bezettingsgraad nog niet eens de 30% aantikt. En dat in de zomer en na maandenlange lockdowns. Je zou toch zeggen dat het aanbod mega zou zijn en er aan klandizie geen gebrek is. Maar de situatie is gewoon treurig, meer dan treurig. En de Duitse maar ook Nederlandse overheid doet er alles aan om de prostitutie zover mogelijk in te dammen.
Neem nu bijvoorbeeld gisteravond in Amsterdam. Vergeleken met voor corona een mager aanbod aan dames. Je ziet ook steeds meer vaste dames verdwijnen. Prostitutie verplaatst zich. Je moet er een oogje voor hebben maar geloof mij maar, in de bars in het centrum van Amsterdam bijvoorbeeld valt tegenwoordig genoeg te scoren. Genoeg van die schaars geklede "toeristjes" die al hoererend de wereld overtrekken. Zelf gisteren nog in de Old Sailer 2 schitterende meiden uit Brazilië gescoord. Als je ze ziet zitten weet je dat dit geen doorsnee meiden zijn. Hiermee kan je plezier hebben als je maar betaalt en dat straalt er vanaf! Gisteravond dan ook fijn met die twee geëindigd in een hotel in het centrum van Amsterdam. Als je ziet hoe dit soort meiden van kiet gaan weet je dat ze dit vaker hebben gedaan. En als je maar betaalt is er veel mogelijk...... Hun nummer mee gekregen maar ze konden niet garanderen dat ze volgende week nog in Amsterdam waren. Dit is dus waarschijnlijk de nieuwe vorm van prostitutie. Dit soort meiden gaan van land naar land van stad naar stad en verdienen zo meer dan genoeg geld. Geen belastingen, geen registraties, geen hoerenpas, geen huur betalen voor overprice peeshokjes, geen last van opdringerige pooiertjes. Wel veel avonturen, een dure lifestyle, vrijheid en vooral heèèèèèl veel geld!
 
Als vreemde Mokummer, vraag ik mij af, waarom het tippelzone topic over Nijmegen, in de rubriek voor Belgische raambuurten staat. Dat zijn nogal wat kilometers met de benenwagen en tippelaarsters zullen op een gemiddelde avond, denk ik niet meer dan gemiddeld 100 meter, op hun hoge hakjes, heen en weer lopen.:rolleyes:

@admin ...
 
Als vreemde Mokummer, vraag ik mij af, waarom het tippelzone topic over Nijmegen, in de rubriek voor Belgische raambuurten staat. Dat zijn nogal wat kilometers met de benenwagen en tippelaarsters zullen op een gemiddelde avond, denk ik niet meer dan gemiddeld 100 meter, op hun hoge hakjes, heen en weer lopen.:rolleyes:

@admin ...
Hoe kom je erbij dat dit in belg raambuurten staat? ?
 
Dat zijn topics over tippelzones in Antwerpen, Gent.....:)

Het subforum Tippelzones staat wel onder categorie Raamprostitutie, maar dat is alleen zodat het inklapbaar is (En iemand daar om vroeg)
 
Laatst bewerkt:
Uit nieuwsgierigheid langs gereden, er waren twee dames, een blanke en een donkere dame. Zagen er niet slecht uit, m.n. de donkere dame. Wel beide een beetje gezet, maar niet erg dik.
Ze vroegen €20 resp. €25 voor alleen pijpen of neuken met condoom. €35 voor beide.
Aangezien dat dan alleen op z'n hondjes kon naast de auto in de afwerkplek met een gordijn ervoor, ging dat 'm niet worden voor mij, dat leek me niks.
In de auto is ook gedoe, maar dan kan het nog enigszins in missionarispositie.
 
Ik zat nog te bedenken waarom niet op de achterbank, eventueel met een portier open?
Misschien toch nog eens een keer proberen.
Maar volgens mij waren geen van beide van die verslaafde types, althans zo zagen ze er niet uit.
 
Uit nieuwsgierigheid langs gereden, er waren twee dames, een blanke en een donkere dame. Zagen er niet slecht uit, m.n. de donkere dame. Wel beide een beetje gezet, maar niet erg dik.
Ze vroegen €20 resp. €25 voor alleen pijpen of neuken met condoom. €35 voor beide.
Aangezien dat dan alleen op z'n hondjes kon naast de auto in de afwerkplek met een gordijn ervoor, ging dat 'm niet worden voor mij, dat leek me niks.
In de auto is ook gedoe, maar dan kan het nog enigszins in missionarispositie.
Vandaag welk tijdstip heeft 't zin om daar langs te gaan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan