Tips welkom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Villa Eye

Wandelaar
54
05/01/22
12
1
Wil vanavond vanaf 22.30 uur eens heerlijk verwend worden in de rosse buurt van Gent.
Bij wie kan ik terecht voor een heerlijke pijp- en neuksessie ?
Graag naam + adres graag
 
Antonia Schepenenvijverstsraat 23/3.
26-jarige Roemeense. Lang bruin haar, draagt meestal een kimoni. Zeer vriendelijk en meegaand. Geen klokkenkijster en goede seks.
Pijpen met condoom, neuken met condoom (verschillende standjes), penismassage, vingeren,... 50 euro. Een aanrader.

Alexandra: Schepenenvijverstraat 21/4 (vroeger 21/3). bar Vogue.
Ik schat haar rond de 32 jaar. Roemeense met lange zwarte haren en veelal in korte jeansbroek voor haar raam. 50 euro. Correcte service. Ben er al een 10-tak keer bij geweest en nooit ontgoocheld buiten gegaan (doet ook triootjes met meisjes uit bar Vogue. U kiest zij... = 100 euro).
ook standaard dienst zoals bij Antonia

Anna Schepenenvijverstraat 2 bar Navy (middenste - met fluo kleuren verlichte - raam).
Roemeense lange zwarte haren die ze vaak zit te kammen voor de spiegel. Zeer mooie looks, mooie lichaam,... Qua 'uitzicht' een van de allermooisten die ik ook ontmoette. Ik schat ze 28 jaar. Eerder voor iemand die van soft seks houdt. (Op seksueel vlak niet de aller hevigste maar dus bijzonder mooi)
50 euro. (standaard dienst zoals bij de vorige 2 meiden);

Ps: je gaat wel moeten opschieten 😂 want de ramen sluiten om 23u00.
Good luck
Laat je een recensie achter ? (pb mag ook hoor).

Nota: ik weet wel niet welke dame nu exact zullen aanwezig zijn en wie niet (met die feestdagen weet ik niet of die dames reeds terug zijn ???)
Grt. Dorisday.
 
Antonia Schepenenvijverstsraat 23/3.
26-jarige Roemeense. Lang bruin haar, draagt meestal een kimoni. Zeer vriendelijk en meegaand. Geen klokkenkijster en goede seks.
Pijpen met condoom, neuken met condoom (verschillende standjes), penismassage, vingeren,... 50 euro. Een aanrader.

Alexandra: Schepenenvijverstraat 21/4 (vroeger 21/3). bar Vogue.
Ik schat haar rond de 32 jaar. Roemeense met lange zwarte haren en veelal in korte jeansbroek voor haar raam. 50 euro. Correcte service. Ben er al een 10-tak keer bij geweest en nooit ontgoocheld buiten gegaan (doet ook triootjes met meisjes uit bar Vogue. U kiest zij... = 100 euro).
ook standaard dienst zoals bij Antonia

Anna Schepenenvijverstraat 2 bar Navy (middenste - met fluo kleuren verlichte - raam).
Roemeense lange zwarte haren die ze vaak zit te kammen voor de spiegel. Zeer mooie looks, mooie lichaam,... Qua 'uitzicht' een van de allermooisten die ik ook ontmoette. Ik schat ze 28 jaar. Eerder voor iemand die van soft seks houdt. (Op seksueel vlak niet de aller hevigste maar dus bijzonder mooi)
50 euro. (standaard dienst zoals bij de vorige 2 meiden);

Ps: je gaat wel moeten opschieten 😂 want de ramen sluiten om 23u00.
Good luck
Laat je een recensie achter ? (pb mag ook hoor).

Nota: ik weet wel niet welke dame nu exact zullen aanwezig zijn en wie niet (met die feestdagen weet ik niet of die dames reeds terug zijn ???)
Grt. Dorisday.
Top
Bedankt voor de keuzes.
Da op(schieten) voor 23 uur moet lukken denk ik 😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan