Albanië, Tirana

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weinig tot niets te beleven. Traditioneel land + grote moslim gemeenschap.
Eigenlijk wel straf hé ik heb dat nogal gehoord en de jonge dames van daar komen hier in België al jaar en dag de hoer spelen (excuseer voor mijn woordgebruik). Ik heb het nog geweten voor Oost Europa openging bijna de helft van de dames in het SKW uit Albanië kwamen om nog maar te zwijgen over Brussel daar kwamen ze bijna allemaal uit Albanië. Ik moet wel toegeven dat er van daar echt mooie meisjes zijn met een top lichaam. En hier in het Westen lopen ze ook als ze een normaal leven leiden dikwijls heel sexy gekleed met daarbij nog eens sexy en mooie tattoos.
 
De Albanese dames die je in het westen in de pay6 wereld treft zijn vaak geronseld op jonge leeftijd in de kleine dorpen, ver van de grote stad. Armoede regeert daar nog. In Tirana en Durres zie je inderdaad ontzettend veel prachtige vrouwen maar is de kans op enig vrouwelijk vermaak ontzettend klein. Moslim vrouwen zijn erg preuts en willen hun goede naam niet schaden. Vaak trouwen zij ook al erg vroeg.

Albanië is een leuk, mooi en interessant land maar voor de pay6 hobby een no-go!
 
De meeste Albanezen zijn inderdaad moslim maar bij lange na niet praktiserend. Drinken bijna allemaal, gaan allemaal gewoon gezellig uit en de ramadan werd vaker niet dan wel gehonoreerd.
 
Eigenlijk wel straf hé ik heb dat nogal gehoord en de jonge dames van daar komen hier in België al jaar en dag de hoer spelen (excuseer voor mijn woordgebruik). Ik heb het nog geweten voor Oost Europa openging bijna de helft van de dames in het SKW uit Albanië kwamen om nog maar te zwijgen over Brussel daar kwamen ze bijna allemaal uit Albanië. Ik moet wel toegeven dat er van daar echt mooie meisjes zijn met een top lichaam. En hier in het Westen lopen ze ook als ze een normaal leven leiden dikwijls heel sexy gekleed met daarbij nog eens sexy en mooie tattoos.
Die dames werden vaak wel door heren gewezen op dit werk om het zachtjes uit te drukken.

Het is niet zo dat ze botergeil zijn en graag zich voor een paar tientjes af willen laten raggen door Jan en alleman in Brussel.
 
op google zie ik dat er wel enkele stripclubs zijn in de hoofdstad
zelf geen ervaring mee dus geen idee wat er wel of niet mogelijk is, wat de prijzen zijn etc
thanks! Ja inderdaad, maar ik ben niet zo'n fan van stripclubs, puur gebaseerd op van die opgelicht in het buitenland video's ;p Solo ben je dan toch wat kwetsbaar als die bewakers binnen ineens moeilijk gaan doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan