Recensie Tokyo, Hentai Club - Minami 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.540
05/07/21
3.843
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1984
Totale kosten (in euro)
755
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na Natsu moest ik 3 uur wachten voor mijn volgende afspraak met Minami, kon ik nog ff bijkomen.

Hier had ik erg naar uitgekeken, want Minami bied Anal Fuck aan, omdat betaald vaginaal sex bij de wet verboden is, wordt het als Anal Fuck aangeboden, lekker omzeilen van de regels dus 😅
Maar dit moet ik dus op de kamer met haar bespreken.

10 voor half 7 was ik weer op kantoor en moest even wachten tot Minami er was.

Iets na half 7 mocht ik weer naar beneden om samen met Minami naar een hotel te lopen.
Heerlijk kleine dame, ideaal voor mijn lengte 😁

Op de kamer werd besproken wat de mogelijkheden waren en ik was verrast dat zowel vaginaal als anaal mogelijk was, zelfs zonder condoom 😅 maar dat werd me wat te duur en risicovol.
Gekozen voor vaginaal en anaal met condoom.

Na het douchen ben ik op bed gaan liggen, hier begon Minami mij lekker te verkennen.
Zoenen, tongzoenen, zuigen aan mijn tepels, lekker langzaam naar beneden kussen, tot ze mij lekker in de mond nam en begon te pijpen, merk gelijk dat ze veel ervaring heeft, ook mijn ballen nam ze lekker mee.

Bij de omschrijving stond dat ze geschoren was, maar het was een volle bos schaamhaar, heb het beffen maar overgeslagen 🙈

Tijdens het neuken kwam ze lekker bovenop zitten, heerlijk dat ranke lijfje, bijna geen borsten.
Even later doggy anaal gedaan en tot slot heeft ze mij klaar gepijpt, moest uit mijn tenen komen, maar toch gelukt.
Was heerlijk met haar.

Extra opties:

Film opname
Cim
Sex anaal en vaginaal
Slipje mee
Hotel was 7500 yen
 
Hi, ik zie dat je 755 euro heb uitgegeven aam haar en hotel, is dat niet ongeveer 110.000 yen? Volgens de website ben je voor AF en anderhalf uur ongeveer 20k + 37k kwijt. 60k plus hotel laten we afronden 70k yen. Mag ik vragen waar die andeee 40k voor was? Alvast bedankt!
 
Hi, ik zie dat je 755 euro heb uitgegeven aam haar en hotel, is dat niet ongeveer 110.000 yen? Volgens de website ben je voor AF en anderhalf uur ongeveer 20k + 37k kwijt. 60k plus hotel laten we afronden 70k yen. Mag ik vragen waar die andeee 40k voor was? Alvast bedankt!
Heb alle extra opties opgenoemd 😉
Anaal was 30K
Vaginaal 20k
Filmen 15k
 
Laatst bewerkt:
@ho walker welke van de drie dames die je hebt bezocht bij THC zou je aanbevelen (als je er 1 zou moeten kiezen)?
Ze waren alle drie leuk, ligt er ook aan of je wel wilt neuken, want dat bood Natsu niet aan, maar Minami was de meest ervaren en bied alles aan.
Natsu was de knapste maar bood ook het minste aan 😅
Ik ga eind mei weer, zal dan weer een aantal dames proberen 😉
 
Ze waren alle drie leuk, ligt er ook aan of je wel wilt neuken, want dat bood Natsu niet aan, maar Minami was de meest ervaren en bied alles aan.
Natsu was de knapste maar bood ook het minste aan 😅
Ik ga eind mei weer, zal dan weer een aantal dames proberen 😉

Dank je, duidelijk. Ik heb gisteren Reinie bezocht (zie recensie in ander thread), was echt een top ervaring. Beste dvp voor mij tot nu toe.
 
@ho walker ik ga morgen weer wandelen in Tokio. Wil dit keer de video optie doen. Via de chat vertelden ze mij dat dit uitsluitend telefoon opname is voor een beperkt deel van de date. Hoe ging dat bij jou? Kon je gewoon alles filmen voor de hele date?
 
@ho walker ik ga morgen weer wandelen in Tokio. Wil dit keer de video optie doen. Via de chat vertelden ze mij dat dit uitsluitend telefoon opname is voor een beperkt deel van de date. Hoe ging dat bij jou? Kon je gewoon alles filmen voor de hele date?
Ja!
Vind ik (af en toe) ook wel leuk! De dame je laten filmen tijdens de actie. Uiteraard met je eigen telefoon!
 
@ho walker ik ga morgen weer wandelen in Tokio. Wil dit keer de video optie doen. Via de chat vertelden ze mij dat dit uitsluitend telefoon opname is voor een beperkt deel van de date. Hoe ging dat bij jou? Kon je gewoon alles filmen voor de hele date?
Dame vroeg zelfs of ik een statief bij me had, maar ik mocht alles opnemen, bij Natsu moest ik wel opletten of alles mocht omdat ze toen net nieuw was, maar was geen probleem, mocht alles filmen.

Veel plezier 😁
 
Dame vroeg zelfs of ik een statief bij me had, maar ik mocht alles opnemen, bij Natsu moest ik wel opletten of alles mocht omdat ze toen net nieuw was, maar was geen probleem, mocht alles filmen.

Veel plezier 😁

Oh wow, dat is pas "klant is koning". Deze dame was natuurlijk lekker makkelijk ivm JAV films waar ze in te zien was. Goed dat ik dus laatst een GoPro heb aangeschaft, kan mooi mee in de douche etc 😉. Ik ga trouwens voor Rio morgen goede recensies en geile opties zoals facial. Ik ga het meemaken 😊. Bedankt voor je reactie!
 
Oh wow, dat is pas "klant is koning". Deze dame was natuurlijk lekker makkelijk ivm JAV films waar ze in te zien was. Goed dat ik dus laatst een GoPro heb aangeschaft, kan mooi mee in de douche etc 😉. Ik ga trouwens voor Rio morgen goede recensies en geile opties zoals facial. Ik ga het meemaken 😊. Bedankt voor je reactie!
Rio staat ook op mijn to do lijstje, lange lijst, haha.
Benieuwd naar je review 😁
Facial waar ze recht in de camera kijkt, geil 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan