Recensie Tokyo Hentai Club - Rio

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CumLaude

Newbie
10
17/02/24
16
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=2365
Totale kosten (in euro)
310 (inclusief 40 euro love hotel)
Na mijn bezoek aan Reinie was het de beurt aan de volgende R op de lijst van Tokyo Hentai Club: Rio. Rio is een leuke en aantrekkelijke dame met 100% Japanse looks. Rio heeft een lekker formaatje: klein van stuk maar mooie rondingen en voor Japanse begrippen grote borsten. Haar look is wel wat jong, maar ja ze is 23. Ik koos voor Rio omdat zij de video optie aanbood en volgens de recensies recht in de camera kijkt als ze je pijpt. Nou ja dat leek mij wel leuk, zeker in combinatie met de tweede optie "facial". Volgens de andere recensies gaat ze als een echte pro om wanneer je jouw sperma op haar gezichtje spuit (geen cum blocking en cum dodging dus). Net als bij Reinie had ik wat sperma opgespaard voor deze ervaring, 6 dagen deze keer. Spoiler-alert: het resultaat mocht er wezen.

Onze date begon zoals altijd na de betaling bij de Tokyo Hentai Club. Na onze ontmoeting liepen we arm in arm richting een love hotel in Kabukicho. Waar ik met Reinie nogal moeite had om er een te vinden, was het bij het eerste beste love hotel in de straat raak. Snel een kamer geboekt voor ¥6200 en op naar de zesde verdieping.

Eenmaal in de kamer aangekomen vroeg ik Rio of ik mijn GoPro mocht gebruiken ipv smartphone camera. Ondanks haar beperkte beheersing van de Engelse taal liet ze mij weten dat ze daar totaal geen moeite mee had. Gelukkig, het eerste struikelblok was overwonnen. Na de GoPro te hebben vastgemaakt aan het statiefje was het tijd om te douchen. Wat ik lief vond, een tikkeltje onderdanig zelfs, was dat Rio mijn kleren uitdeed en ze vervolgens opvouwde en netjes op een stapeltje legde op de stoel. Ik heb via via begrepen dat dit gebruikelijk is bij Japanse dames van plezier. Een leuk cultuurverschilletje.

In de douche begon Rio mij uitvoerig te wassen. Ik heb een redelijk lange voorhuid en zij trok mijn voorhuid helemaal terug voor de wasbeurt. Een gevolg daarvan is dat mijn lul en eikel een stuk gevoeliger worden tijdens de actie waardoor ik juist minder makkelijk klaarkom (hoe tegenstrijdig dat ook klinkt). Op zich geen probleem aangezien ik 6 dagen gespaard had, maar ik wilde toch echt wel haar leuke Japanse gezichtje bedekken met mijn sperma (zeker op video). Ze vertelde mij nog even snel dat ik niet over haar haar of ogen mocht spuiten. Oke, duidelijk.

Na het douchen verplaatste het spel naar het bed. Ik begon haar te zoenen, maar vond haar wel wat terughoudend hierin. Waar mijn date met Reinie een echt geil samenspel was, was dit toch meer een zakelijke date (wat het natuurlijk ook is). Ik bewoog snel door naar lekkere volle borsten om vervolgens haar Japanse kutje te likken. Ze werd lekker nat daar en na een aantal minuten beffen versnelde haar ademhaling waarna ze vervolgens "iku" (vrij vertaald: "ik kom") schreeuwde.

Onze lijven draaiden om, en ze bewoog met haar mond naar beneden om mij te pijpen. Ze liet een dikke straal speeksel op mijn lul vallen. Rio's pijpkunsten zijn goed, maar ik vond het weinig afwisselend. Ze blijft rond je eikel hangen en gaat niet diep naar beneden. Wat wel geil was dat ik de GoPro inmiddels op mijn buik had gelegd voor een POV blowjob. Ze kijkt inderdaad recht in de camera terwijl ze je pijpt, dit maakt het natuurlijk ubergeil. Voor de video gaf ik haar ook aan om mijn ballen te likken wat ze braaf deed.

Door het extreem terugtrekken van mijn voorhuid in de douche was Rio toch al een slordige 10 minuten aan het pijpen, zonder dat ik het gevoel had snel klaar te komen. Daarom stelde ik haar voor om mij te pijpen terwijl ik naast het bed stond. Het gecombineerd afwisselen van pijpen, aftrekken en mij mierzoet in de ogen kijken (terwijl ik filmde) maakte mij toch wel snel in staat mijn hoogtepunt te bereiken. Terwijl ze mijn lul dichtbij haar mondje had maakte ik kenbaar dat ik er bijna was. Ze gaf er nog een paar trekjes aan, voordat de eruptie plaatsvond. Ze bewoog mijn exploderende eikel links en rechts over haar mondje zodat beide kanten een aanzienlijke hoeveelheid zaad kregen. Aangezien ik 6 dagen droog stond, viel de rest van mijn sperma over haar borsten naar beneden zodat een aanzienlijke klodder op haar been naast haar kutje terecht kwam. Ze barstte in lachen uit en met een glimlach op haar gezicht zei ze "many". Daarna passeerden er een aantal "sugoi's" (zoiets als geweldig / amazing). Super om dat te hebben vastgelegd op mijn GoPro. Missie geslaagd.

Mijn date met Rio was goed en geil, zeker in combinatie met de video opname en de enorme facial op haar lieve Japanse gezichtje. In mijn optiek was het ook zeker het geld waard. Een minpuntje was dat het wel wat plichtmatig aanvoelde: weinig intense zoenen, pijpen was niet erg afwisselend en we hadden weinig gespreksstof (haar Engels is basisniveau, maar onvoldoende voor een normaal gesprek). Het is wel wat oneerlijk voor Rio dat ik haar met Reinie vergelijk (die ik net bezocht had). Reinie vind ik simpelweg een klasse apart, Rio zit daar net onder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan