Recensie Tokyo, Riri - Y-shirts (soapland) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nathandrawer

Wandelaar
58
28/09/21
59
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.y-shirt.jp/sp/profile.php?id=riri
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In Japan is prostitutie illegaal. Maar waar er regels zijn, zijn er altijd manieren om die te omzeilen. Soapland concept is exact hetzelfde. Wat een soapland is: Een speciale massage plek waar je van top tot teen schoongemaakt wordt. Wat er achter gesloten deuren gebeurd is wellicht meer dan dat.

Ik heb gezocht naar een plek die buitenlanders accepteren en geen extra buitenlanders belasting in de kosten brengen. Na wat research vond ik Y-shirt in Yoshiwara Tokyo. Volgens velen een goeie vertrouwbare soapland die buitenlanders accepteren en niet extra belasting in kosten brengt. Reserveren is helaas niet mogelijk. Op een mooie ochtend maar even mijn geluk proberen.

15 minuten lopen vanaf de metro loop je door een groot buurt met allemaal soaplands. Je ziet de belastingen al links en rechts.

Eenmaal aangekomen bij Y-shirt werd er aan mij gevraagd of ik Japans was, waarna ik zei: No.

Je krijg plaatjes te zien van beschikbare dames en na wat research al in mijn hotel te hebben gedaan gekozen voor Riri. Een heel klein schattig meisje met mooie naturel borsten en goed slank lichaam. Ze kan heel weinig Engels maar ze doet extreem haar best om te communiceren en om je volledig te verwennen. Na de gehele soapland schoonmaak proces beland je op bed en liet ik de magie gebeuren. Haar BJ met condoom was heel matig maar haar NMC was magisch. Ze is klein en heel strak waardoor het super geweldig voelde. Waar ik bang voor was, was dat het pijn bij haar zou doen, maar niet was minder waar. Tongzoenen was niet zo uitbundig maar ze snapte heel snel dat ik het leuk vond dus toonde ze eigen initiatief. Tijdens missio kon ik het niet meer volhouden en spoot ik mijn condoom vol. Wat een heerlijke ervaring. Daarna heeft ze me grondig schoon gemaakt en hebben we nog redelijk kunnen praten. Ik raad haar aan voor haar services maar ik wil zeker nog andere meiden proberen wanneer ik ooit weer terug ben ik Tokyo. Mooi vooruitzicht.

Duur was 70 minuten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan