Tongkussen als tiener.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
538
04/07/21
392
Ik was nogal laat aan. En tongzoende pas de eerste keer als 16 jarige. Ik zag anderen het doen. Veelal meisjes die ervoor gekend waren. Maar daarna heb ik ruim mijn schade ingehaald op bals. Het was geen uitzondering dat ik tijdens een bamba van pakweg een kwartier 6 meisjes binnendeed. Doch ik kon niet aan 'sletjes' die 20 jongens tijdens die periode een tong draaiden. Ik zou wel eens weten hoeveel keer van de nu, nu volwassen medewandelaars, ze in totaal in hun jeugdjaren getongzoend hebben. Ik alvast honderden.

Ik zou wel eens weten hoeveel keer van de nu, nu volwassen medewandelaars, ze in totaal in hun jeugdjaren getongzoend hebben.
Bedoel je nou "hoeveel keer getongzoend" of "hoeveel verschillende vrouwen getongzoend"?
(in de jeugdjaren, dus vóór dvp-bezoek.)
Ik: een keer of tien, en: één.

Wat betekent "ne" ? Is dat Nederlands??
Wat betekent "kuskesdans" is dat Arubaans?

'ne' is oud-nederlands..; Zuid-Nederlands (aka Vlaams) om precies te zijn.

"ne" is het onbepaald lidwoord voor alle mannelijke zelfstandige naamwoorden, in tegenstelling tot "e" dat het onbepaald lidwoord is voor alle vrouwelijke zelfstandige naamwoorden.

Reden trouwens waarom zuidelijke Nederlanders (aka Vlamingen) tot vandaag geen domme taalfouten maken rond de bezittelijke voornaamwoorden 'zijn' en 'haar' bij voorwerpen waarvan je niet meteen weet of ze vrouwelijk of mannelijk zijn, iets wat je Noord-Nederlanders (aka Nederlanders dus), continu hoort doen: het huis zijn dak bv. komaan zeg!

Om op de vraag zelf te antwoorden: ik denk met maar één enkel meisje helaas, want ik word er tot op de dag van vandaag altijd botergeil door als het gebeurt. Gelukkig was ze stapelgek van me, dus we deden het wel vaak. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je net zoals ik je jeugd hebt gemist, dvp die tongzoenen tussen 20 jaar en 25 jaar kunnen dit alsnog goedmaken. In de wereld van een wandelaar blijf je voor altijd jong, zeker als je ook je lichaam in top conditie houdt en jonger eruit ziet dan je werkelijk bent. Met zulk leeftijdsverschil tongzoenen, nee nog nooit gedaan. Maar wil ik wel doen in de toekomst. Er zijn zoveel jonge meiden op Redlights die privé een GFE aanbieden. Ze rijzen als paddenstoelen uit de grond.

Ik was 15 en was in gesprek met Els het mooiste meisje uit de buurt waarover spannende verhalen de ronde deden.
Ineens kwam Els dichterbij, kuste mij en direct stopte ze haar tong in mijn mond, dit was de eerste keer voor mij maar toch had ik de techniek snel door, ik werd er geil van.
S,avonds lagen we langs de spoordijk bij het Leidse woonwagenkamp te rollebollen
Dat heeft zich vele malen herhaald ,Els werd zwanger en ik trok bij haar en haar moeder in en na 2 jaar trouwde ik met haar.
Na acht jaar ruilde ze mij in voor een grote neger

Nu, ben ik oud , toch kom ik al jaren bij een dvp die alleen nog vaste klanten ontvangt
Wanneer zij de deur opent begroet ze mij door heftig te tongzoenen een slipje draagt ze dan niet en mijn hand verdwijnt in haar vochtige spleet Op deze manier waggelen we naar de slaapkamer ,ze laat zich achterover op het bed vallen en mijn hoofd duikt tussen haar benen
Op deze manier starten wij altijd ons uurtje zinderende seks
Alles wordt minder als je ouder wordt maar bij haar voel ik mij weer jong
Wij begrijpen elkaar en geven om elkaar

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan