Top 3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zelf niet zoveel ervaring met privé ontvangst. Meestal doe ik clubs of privéhuizen.
Maar zowiezo in mijn top 3 staat

Chanel die in Gent ontvangt.
Roos uit Wetteren maar die is ondertussen gestopt.

En voor de rest alleen maar slechte ervaringen eigenlijk.
 
Hier nog n fan van Roos ☺️.
Tessa van Amazonia.
En verder nog paar heel mooie, leuke momenten beleefd met een zekere Miranda (was Russische die hier paar jaar terug langskwam, nog af en toe s contact met haar)
 
Hier nog n fan van Roos ☺️.
Tessa van Amazonia.
En verder nog paar heel mooie, leuke momenten beleefd met een zekere Miranda (was Russische die hier paar jaar terug langskwam, nog af en toe s contact met haar)
Was inderdaad de moeite … ook meerdere keren leuke momenten gehad…. Nog contact op Instagram…. Hopelijk komt ze nog eens terug
 
Absolute nummer 1: Melanie (Freya in Hulst), maar lijkt helaas zeer onlangs gestopt te zijn, haar nummer is ook afgesloten intussen.
Nummer 2: Phoenix in Ardooie
Nummer 3: nog niet gevonden
 
De mijne zijn wel allemaal gestopt spijtig genoeg.
Op 1 Erika uit instituut René, voor mij persoonlijk nog niemand beter gevonden. Mooie natuurlijke borsten en pijpte altijd goed door tot het einde en intiem was het ook altijd lekker.
2/ Roos uit Wetteren, supermooie lieve vrouw en goede service en als je haar rimde dan deed ze het graag hard en wild en zuiger het zaad tot de laatste druppel uit uw lul, soms slikte ze ook als ze geil liep.
3/ Kathy B oudere madame leeftijdsverschil is 20j met mij ongeveer maar vond ze altijd goed en ben er veel geweest 20 tal keer ongeveer en mss 1 keer een mindere date gehad.
Heeft mooi borsten en was altijd te vinden voor een fantasie te doen.

Verder Kim , Claudia en Fleur en Lisa uit René ook zeker in de top 10.

Ma afgelopen 2 jaar niet gedate door relatie dus nog niet gedate en verder zal ik nu even niet daten ook lol
 
De mijne zijn wel allemaal gestopt spijtig genoeg.
Op 1 Erika uit instituut René, voor mij persoonlijk nog niemand beter gevonden. Mooie natuurlijke borsten en pijpte altijd goed door tot het einde en intiem was het ook altijd lekker.
2/ Roos uit Wetteren, supermooie lieve vrouw en goede service en als je haar rimde dan deed ze het graag hard en wild en zuiger het zaad tot de laatste druppel uit uw lul, soms slikte ze ook als ze geil liep.
3/ Kathy B oudere madame leeftijdsverschil is 20j met mij ongeveer maar vond ze altijd goed en ben er veel geweest 20 tal keer ongeveer en mss 1 keer een mindere date gehad.
Heeft mooi borsten en was altijd te vinden voor een fantasie te doen.

Verder Kim , Claudia en Fleur en Lisa uit René ook zeker in de top 10.

Ma afgelopen 2 jaar niet gedate door relatie dus nog niet gedate en verder zal ik nu even niet daten ook lol
Erika ben ik vergeten die haar pijpkunsten waren fantastisch ?
 
Maar zijn we nu niet meer aan het afdwalen naar clubs? Want Réne is een club
Freya is ook een club en phoenix ook. Dus is niet echt privé? Met privé bedoel ik mensen die in appartement of thuis ontvangen e.
 
Maar zijn we nu niet meer aan het afdwalen naar clubs? Want Réne is een club
Freya is ook een club en phoenix ook. Dus is niet echt privé? Met privé bedoel ik mensen die in appartement of thuis ontvangen e.
Ik zou me daar nu niet druk in maken , de meesten zitten hier ook te mijmeren over dames die allemaal gestopt zijn . Daar hebben wij medewandelaars ook niet veel aan , maar toch kunnen ze het niet laten .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan