WHEM Top massage Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik 2020 eens geweest en recensie op kinky geplaatst maar die zijn dus nu weg.
Mijn herhaling is tot nu toe nul geweest. De locatie (destijds) was armoedig en onverzorgd : oud laken half voor het raam gespijkerd, waardeloze douche, muizen.
Massage was ronduit slecht, beetje strelen over de rug met olie alsof je zonnebrandcrème ingesmeerd wordt.
Dame is super mager en dus erg nauw, PzC staat er wel deed ze niet.
Babbelt veel en behoorlijk ADHD.
 
Ben ik 2020 eens geweest en recensie op kinky geplaatst maar die zijn dus nu weg.
Mijn herhaling is tot nu toe nul geweest. De locatie (destijds) was armoedig en onverzorgd : oud laken half voor het raam gespijkerd, waardeloze douche, muizen.
Massage was ronduit slecht, beetje strelen over de rug met olie alsof je zonnebrandcrème ingesmeerd wordt.
Dame is super mager en dus erg nauw, PzC staat er wel deed ze niet.
Babbelt veel en behoorlijk ADHD.
Dank je wel voor de reactie
 
Dit is volgens mij Shanti, ben hier een paar jaar geleden geweest en idd oud pand en afgewerkt worden, volgens mij toen wel pzc, maar niet lang.

Zie haar ook op venery, zoek op Shanti. Weet niet of direct linken naar venery gewenst is?
 
Dit is volgens mij Shanti, ben hier een paar jaar geleden geweest en idd oud pand en afgewerkt worden, volgens mij toen wel pzc, maar niet lang.

Zie haar ook op venery, zoek op Shanti. Weet niet of direct linken naar venery gewenst is?
Klopt dat ze Shanti heet, die naam stond destijds ook in haar adv.
Wat ik vergat in mijn review was dat de massage op een klapbank gebeurde en ze aan het klagen was dat ze zo'n pijn in d'r knieën kreeg en daardoor telkens stopte en ging verzitten, telkens een afleiding van de massage.
Dan beter naar een GOEDE Thaise, die zijn er genoeg in Arnhem na een aantal bezoekjes ontdek je die vanzelf.
 
niet zo leuke ervaring. Niet gedacht dat het mij zou overkomen aangezien ik altijd netjes ben en goed de instructies doorlees. Ik zie er gewoon normaal goed verzorgd uit.

Lang verhaal kort: Op locatie aangekomen laat dame niets meer van zich horen. 45 min gewacht (ik ben gek ook) en toen maar gegaan.

Lang verhaal:

Berichtje via whatsapp met foto gestuurd om afspraak af te stemmen een dag van te voren. Ze kon niet gelijk antwoorden vanwege ander werk. Geen probleem, een tijdframe voorgesteld voor 1 uur afspraak. Ze antwoord later in de avond dat 14:00 ok is. Gevraagd naar adres en netjes instructies gekregen voor de straat en waar ik kan parkeren. Midden in het centrum overigens dus niet echt discreet maarja er zijn veel mensen dus niemand ziet aan je gezicht wat je komt doen.
10 minuten van tevoren geappt dat ik bijna bij de parkeerplek ben en gevraagd naar nummer. Geen reactie... 5 min over tijd nog eens geappt. Geen reactie. Na 16 min nog eens geprobeerd en zoals eerder genoemd na 45min maar gegaan.
De aard van de tekstjes waren heel normaal. Iets van: "hoi ik ben er, bij welk nummer moet ik zijn?" En na 16 min iets van "als je vertraagd bent is dat niet erg maar ik hoor graag iets".

Verspilling van tijd dus en teleurstelling. Ik snap best als er iets tussen komt of je onverwacht kunt. Maar iets laten horen is wel zo netjes. Je weet niet hoe ver iemand moet reizen voor een afspraak. Voel me genaaid, maar niet op de goeie manier
 
Was dan direct doorgelopen naar een Thai in de Steenstraat daar heb je meer waar voor je geld.
Zo bijzonder is deze dame ook niet.
Als het nog steeds op hetzelfde adres is dan sta je aardig in de kijker voor een vol terras 🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan