Algemeen TouchMe Tender Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het verleden heel veel geweest bij Tina. Topmeid en ongelooflijk lekker!! Maar die werkt er helaas niet meer. Pauline trekt al geruime tijd mijn aandacht en misschien zal ik haar eens bezoeken. Er staan wat berichten over haar op deze site.
 
Uurtarief tegenwoordig 140 euro en dan komen daar de upsell tarieven nog bij. Ga je snel naar 200+. pzc 50, soms tz 50 (bij de zuid-Amerikaanse), cim etc.

Dames op de site:

Wilma: goede dame van midden 50. Wel veel dikker dan op de foto's. Pzc en tz, lijkt er zelf van te geneten

Tina: nooit gezien

Tara: komt van Wadenoijen, geen ervaring mee.

Rosie: Mooie meid, eenmalige matige ervaring geen klik.

Pauline: Upsell koningin. eenmalige ervaring en daar blijft het bij.

Nancy: mooie zuid-Amerikaanse, maar zuid-Amerikaanse bij dit huis doe ik niet meer te veel slechte ervaringen ermee en die vragen voor alles extra.

Nadia: mooi Marokkaanse oid. wisselende ervaringen van super goed tot enigszins terughoudend, weinig aanwezig.

Maggie: midden 50 goede portie huisvrouwen sex. Weinig aanwezig.

Luna: Vaak gezien geen ervaring daar ik er geen goed gevoel bij heb, maar kan het mis hebben.

Lena: geen ervaring/ken ik niet

Leatiti: geen ervaring/ken ik niet

Karina: mooie oost eruropees. lange tijd weggeweest, enkele ervaring, geen actieve herinnering meer aan de date.

Helena: staan berichten hier op de site.

Conny: blonde ex duits/oost-europees, heeft een harde rauwe stem, Goede sex bij deze oma, leeftijd zeker 60+

Anna: zie Nadia


Soms zijn er dames die niet op de site staan. Kunnen goede of slechte ervaringen opleveren. Maar over algemeen wel redelijk positief.
 
Ben er 2x geweest, maar is al meer dan een jaar geleden.

Pauline rekent zoals hierboven al is gezegd, voor alles extra.
Ze had een strak figuurtje en was erg duideijk wat ze wel en niet wilt. Oa geen tongzoenen, ze kan wel goed squirten.

Wilma is een gezellige flinke vrouw en het lijkt er op dat ze de sex meer als welkome hobby ziet, die indruk gaf ze in ieder geval.

Voor de rest vond ik het een mooi huis met nette kamers, waar je voor en achteraf gewoon kunt douchen of in bad kunt.
 
Dit privéhuis zit er echt al ontzettend lang. Het is de voortzetting van het nog oudere, roemruchte Muntelbolwerk, dat in een groot pand in een zijstraatje van de Graafseweg zat. Dat was echt een ouderwets privéhuis waar je op de bonnefooi binnen kon stappen, en altijd wel een stuk of 6-8 dames in huis had. Mij staat met name nog een superknappe Surinaamse of Antilliaanse bij die zichzelf Naomi noemde. Uiteindelijk moesten ze daar weg, als ik me goed herinner zal dat zo ergens tussen 2005 en 2010 geweest zijn, en is de exploitante in het pand in de Brugstraat verder gegaan; sindsdien ben ik er nauwelijks nog geweest, mede omdat die Naomi er niet meer was. Het is daar nou niet bepaald discreet in- en uitlopen langs een drukke straat met vaak stilstaand verkeer door de stoplichten, dat heeft wellicht ook meegespeeld. Het feit dat ze er al zo lang zitten is op zich een goed teken denk ik, de uitbaatster liet zich er destijds op voorstaan dat ze het allemaal netjes en legaal geregeld had en van de privéhuizen die er vroeger in Den Bosch waren zijn zij nog zo'n beetje als enige overgebleven. Begin deze eeuw waren het er misschien wel een stuk of vier.
 
Ik ben er drie keer op goed geluk binnen gelopen.

De eerste keer was alleen een wat oudere Oost Europese dame beschikbaar. Was op zich redelijk maar niet bijzonder.

De tweede keer was er niemand.

De laatste keer ook weer één dame. Deze keer vrij letterlijk een omaatje. Niks mis mee als je daar van houdt, maar nee dank u.

Kreeg niet het idee dat het daar nou storm liep en er veel dames waren. De site is wat dat betreft ook heel onduidelijk wie aanwezig is.

Mijn pogingen dateren alweer van een jaar of vijf geleden, dat wel. Maar ik vond het al met al niet zo positief.
 
Afgelopen donderdag een afspraak gehad bij Tara voor een eerste sm ervaring!

Vooraf verliep het contact soepel via whatsapp en kon ik ook aangeven wat mijn wensen waren. Op de dag zelf kon ik ook 10 minuten eerder komen als afgesproken.

Na betaling en uitkleden liet ze mij haar speeltjes en attributen zien en zelfs een vrij grote strap-on. Ook vroeg ze wat ik eerder zelf heb geprobeerd aan anale speeltjes en of ik bezwaar had tegen sporen op mijn lichaam ivm thuissituatie. Daarna moest ik op mijn buik op het bed gaan liggen waar ze me onder handen nam met verschillende soorten kleine zweepjes. Vrij kort daarna mocht ik omdraaien en bracht ze tepelklemmen aan en begon het anale spel op te bouwen. Eerst met vingers en later met verschillende sexspeeltjes. Toen ik aangaf de strap-on te willen proberen gaf ze wel aan nog maar 5 minuten te hebben. Ze deed hem toch om en wist de strap-on op een rustig tempo bij mij naar binnen te krijgen waarna ze mij anaal begon te neuken. Even later wist ze me met een masturbator over mijn stijve lul klaar te laten komen waarbij ik haar linkerborst (cup b) mocht vasthouden. Bij het aankleden gaf ze nog een compliment dat ik veel kon hebben aan pijn bij mijn tepels en ballen en dat we de volgende keer een grotere strap-on kunnen gebruiken!

Tara is een vriendelijke, warme vrouw die het spel goed opbouwt en de leiding neemt. Ook heeft ze een mooi figuur en natuurlijke borsten (cup b).

Tara is het zeker waard om over een tijdje weer bij af te spreken! Helaas spreekt ze alleen af op donderdag, is voor mij iets lastiger ivm werk en sport.
 
Terug
Bovenaan Onderaan